Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2023

Στο νοσοκομειο Ιερεας μετα απο επιθεση σκυλων...

Τι θα γινει με τα σκυλια που εχουν τωρα περισσοτερα δικαιωματα απ τον ανθρωπο και το γραφω...

Δεν ειναι ο καλυτερος φιλος του ανθρωπου αλλα μονο του αφεντικου τους...



Άγριο επεισόδιο λοιπον, έλαβε χώρα σήμερα Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2023 στην περιοχή του Παγκρατίου έξω από το σπίτι Αρχιμανδρίτη Ιερέα ο οποίος δέχτηκε άγρια επίθεση από δύο αδέσποτα σκυλιά τα οποία του επιτέθηκαν αφού τον κυνήγησαν από το πεζοδρόμιο σε παρακείμενο πάρκο.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει ο πατέρας Ευάγγελος στο ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE, “έβγαινα από το σπίτι μου κοντά στον Προφήτη Ηλία στο Παγκράτι και ξαφνικά βλέπω να με κυνηγούν δυο αδέσποτα ογκώδη σκυλιά απροσδιορίστου ράτσας, έμοιαζαν με λυκόσκυλα αλλά όχι καθαρόαιμα.

Έκανα το λάθος και άρχισα να τρέχω, όμως το ένα μου δάγκωσε το πόδι καθώς φτάσαμε στην είσοδο πάρκου, όπου εκεί έπεσε και το άλλο πάνω μου και μου έκανε γραντζουνιά στο λαιμό και μου δάγκωσε το μπράτσο.

Στη συνέχεια ήρθε και με πήρε συνεργάτης μου και πήγαν στα επείγοντα για να λάβω τις πρώτες βοήθειες”.


πηγη

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.