Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Ξεπερvoύv τoυς 100 οι vεκρoi καi...το απoκρύπτoυv λυσσαλέα ! ! !

Ξεπερνούν τους 100 οι νεκροί, υπεράριθμα γεμάτο το τρένο με πάνω από 500 επιβάτες. Ιδού τα στοιχεία και οι λόγοι που το αποκρύπτουν λυσσαλέα...

 


Τα πραγματικά στοιχεία ,την πραγματική διάσταση της τραγωδίας δεν θα την πουν ποτέ για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε .Δεν θα μάθουμε ποτέ από τις Εθνικές τραγωδίες ! Οι αμαξοστοιχίες ETR470 διαθέτουν (9) εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και τέσσερα οικονομικής.....

Η νόμιμη χωρητικότητα προβλέπει δυνατότητα μεταφοράς 475 επιβατών. Κάθε αμαξοστοιχία όμως μπορεί να μεταφέρει πάνω από 600 επιβάτες . Κοινό μυστικό .

Η μαρτυρία , ¨Το εισιτήριο έλεγε βαγόνι 3, όμως, λόγω κόσμου, μετέφεραν άτομα στο βαγόνι 8 και έτσι έζησαν,¨ που καταθέτει η μητέρα της 21χρονης φοιτήτριας , δείχνει ότι στο επιβατικό τρένο του θανάτου , μετά τη στάση στην Λάρισα , βρισκόταν 360 άτομα τουλάχιστον , μόνο στα πρώτα 7 βαγόνια σε θέσεις . Εάν προστεθούν αυτοί που βρισκόντουσαν στα υπόλοιπα , συν τους όρθιος και όσους ¨καθόταν¨ στο πάτωμα , περνάμε τους 500 .

Σύμφωνα με πολλές ακόμα μαρτυρίες το τρένο ήταν ήδη γεμάτο κατά την αναχώρησή του .Κόπηκαν 351 εισιτήρια επίσημα αλλά επιβιβάστηκαν δεκάδες ακόμα χωρίς εισιτήριο, με πρόθεση να εκδώσουν μέσα στο τρένο. Στην Λάρισα αποβιβάστηκαν 70-80 όμως επιβιβάστηκαν περισσότεροι για Θεσσαλονίκη , γεγονός που προκύπτει από μαρτυρίες ότι τους προωθούσαν πλέον στα πίσω βαγόνια . Στο δρομολόγιο του θανάτου επέβαιναν και 10 μέλη προσωπικό

Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής αρχικά και κατά το κύριο ¨ξεκαθάρισμα¨, 214 επιβάτες μεταφέρθηκαν με 6 λεωφορεία σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα και 5 επιβάτες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Κατερίνης, εκ των οποίων 3 ήταν καλά στην υγεία τους και αποχώρησαν, ενώ 2, ελαφρά τραυματίες, Αυτό δείχνει ότι πίσω στην κόλαση έμειναν περισσότεροι από 280 ψυχές

Από αυτά τα 280 άτομα , 48 παρέμεινα για νοσηλεία αργότερα και 6 άτομα νοσηλεύονται σε ΜΕΘ σύνολο 54

Πόσοι από τους υπόλοιπους 246 είναι νεκροί , πόσοι δεν θα ταυτοποιηθούν ποτέ και πόσοι θα χαρακτηριστούν αγνοούμενοι ; Ποια είναι η διαφορά από το σύνολο των νεκρών που ανακοινώνεται επίσημα;

Είχε εκτός από φοιτητές και πολλούς αλλοδαπούς νόμιμους και ¨παράτυπους¨ , αφού είχε , το πιο φτηνό εισιτήριο που υπάρχει… για την κόλαση επί γης

.Σημ . Τα δεδομένα που παρατίθενται προέκυψαν και από μαρτυρίες για τον αριθμό των κενών θέσεων στην επιβατική αμαξοστοιχία


πηγη

Αυτoi εivαι οι εχθρoi μας κυpιε Mιζoτακn;



Σ αυτους κυρηξες πολεμο πουλημενε υπαλληλε;

Αυτους, δινεις οπλα στους ναζι, να τους σκοτωσουν;

Εχει ο καιρος γυρισματα ομως....

Ολα εδω πληρωνονται...

















































πηγη


Τi παiζει ρε παιδiα;



Aρχιζουν και ομολογουν....

Επισημα πλεον το λενε και τα καναλια.....

Ακουστε...

πηγη


Kατι ξεpει αυτoς, δεv εivαι τυxαioς...




Και....



πηγη


Δεν φταiει ο τσoμπαvnς Σταθμαρxnς, εσυ φταiς ρεμαλι, πoυ αρπαξες τiς μiζες...Ακoυ τi λεει η κoπελiτσα !





πηγη





Aγωγn για διαφυγovτα κέρδn απo τnv Ηellenιc Τraιn; Aλλο τιποτα;

Μιζοτακης ειναι αυτος...

Μην εκπλαγειτε αν τους αποζημειωσει....

Με μια μιζα ολα γινονται σημερα...



Την ώρα που ακόμη μετράνε τις σορούς από το τραγικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, με θύματα νέα παιδιά, οι Ιταλοί της “Hellenic Train” ετοιμάζονται να προσφύγουν στην Δικαιοσύνη κατά πάντων για διαφυγόντα κέρδη σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ναυτεμπορική».

Ενώ ακόμη   δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό και την ταυτότητα όσων έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα καθώς η Hellenic Train αδυνατεί να δώσει τον ακριβή αριθμό των επιβατών, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ιταλική εταιρεία προτίθεται να προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά πάντων για διαφυγόντα κέρδη!

Πλέον, αν και ο αριθμός όσων επέβαιναν στην αμαξοστοιχία με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη δεν έχει μεταβληθεί (παραμένει στους 354), σύμφωνα με όσα επικαλείται η Hellenic Train, είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαπιστωθούν τα ονόματα των επιβαινόντων στο τρένο.

Πάντως, πληροφορίες κάνουν λόγο για μεγαλύτερο αριθμό επιβατών. Αυτό καθιστά πλέον το έργο ταυτοποίησης των θυμάτων δυσκολότερο, ενώ η σύγχυση που έχει δημιουργηθεί με τις λίστες των επιβατών αυξάνεται.

Η εταιρεία δεν είχε κατάλογο επιβατών και αυτό γιατί τα εισιτήρια δεν ήταν ονομαστικά, όπως συμβαίνει στα αεροπλάνα.

Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι η Hellenic Train δεν είναι υποχρεωμένη να ονομαστικοποιήσει τα εισιτήρια.

Η πρώτη αγωγή από συγγενείς επιβατών στο μοιραίο τρένο, που συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία στην κοιλάδα των Τεμπών, είναι πάντως γεγονός.

Πρώτος ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δικηγόρος οικογένειας 42χρονου πολυτραυματία, κατήγγειλε ότι τα άτομα που ήταν μέσα στην αμαξοστοιχία ήταν πιθανότατα πολύ περισσότερα από 350, αφού μπήκαν και άνθρωποι χωρίς εισιτήριο.

Γι’ αυτό και, όπως είπε, η εταιρεία δεν έχει αναφέρει ακόμη ακριβή αριθμό.

«Ζητάμε την επικίνδυνη σωματική βλάβη που έχουμε υποστεί, γιατί έχουμε σπάσει πλευρά και στα μάτια του μέσα έχουν μπει γυαλιά και δεν μπορεί να κινηθεί, αλλά βάζουμε και την παράμετρο του ενδεχόμενου δόλου σε απόπειρα ανθρωποκτονίας», υπογράμμισε. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι Οργανισμοί αυτού του μεγέθους είθισται να είναι ασφαλισμένοι για τέτοια δυστυχήματα σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες.


πηγη

Αυτoi εivαι οι Σταθμάρxες, Μnxαvoδηγoi και Τεxviτες πoυ δεv εixαv δεi πoτέ τoυς τραιvo...

Ειχαν ενα μεγαλο προσον ομως....

Ηταν πιστα κομματοσκυλα...



Όταν λοιπον προχτές το βράδυ, μου έστειλαν αποφάσεις της ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ σχετικά με το ποιοί είναι οι εργαζόμενοι στα καίρια πόστα των τρένων, ομολογώ ότι θεώρησα ότι πρόκειται για FAKE NEWS και PHOTOSHOP. Οταν πέρασε η πρώτη μπόρα από την τραγικότητα του πολύνεκρου δυστυχήματος, κάθισα και τα ξανα είδα. Προκειμένου να διαπιστώσω, εάν οι φωτογραφίες των αποφάσεων που έλαβα, ήταν ακριβείς. Και έκανα μια αντιπαράθεση με τα στοιχεία που παρατίθενται στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Αναλογίστηκα λοιπόν κι εγώ, ποιός οδηγεί ένα τρένο κάθε φορά που μπαίνω στον συρμό για να πάω Θεσσαλονίκη; Ποιός μπορεί να είναι ο Σταθμάρχης σε μια κομβική γραμμή από την οποία περνάνε καθημερινά εκατοντάδες άνθρωποι; Και ποιοί μπορεί να είναι οι τεχνικοί που ελέγχουν το πολύπλοκο αυτό σύστημα;

Εχω κυριολεκτικά υποστεί ένα ΣΟΚ, από τον έλεγχο των αποφάσεων που είναι δημόσια αναρτημένες για όλα αυτά! 6 υπάλληλοι του υπουργείου Πολιτισμού μεταφέρονται με σχετική απόφαση το 2019, στον ΟΣΕ. Εκτός των 3 που χρίζονται υπάλληλοι τεχνικής υποστήριξης, άλλοι ΔΥΟ, χρίζοναι ως σταθμάρχες! Ενώ το εξοργιστικότερο όλων, είναι ότι ένας εξ αυτών, χρίζεται ως ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ!

Με απλά λόγια, 6 υπάλληλοι του υπουργείου πολιτισμού, μετατίθενται στον ΟΣΕ.

Στην Ομάδα σταθμού Παλαιοφαρσάλων στον Τομέα της Λάρισας. Που σημαίνει ότι, όταν εγώ κι εσείς πάρουμε ένα τρένο, πιθανότητα στο τμήμα της γραμμής αυτής, κάποιοι με Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να είναι οι τεχνίτες των γραμμών του τρένου που θα ταξιδεύουμε. Ενώ δύο απόφοιτοι Λυκείου να είναι οι Σταθμάρχες στα Παλαιοφάρσαλα! Και ένας απόφοιτος Λυκείου, να είναι ο οδηγός του τρένου!

Το χειρότερο δεν είναι ότι όλοι αυτοί είναι απόφοιτοι Λυκείου. Το χειρότερο είναι ότι η εργασιακή τους εμπειρία, ήταν μόνο σε θέματα του Υπουργείου Πολιτισμού. Καμία σχέση με τους σιδηρόδρομους δηλαδή. Και ξαφνικά τις 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019, όλοι αυτοί μετατίθενται σε αυτές τις καίριες θέσεις στον ΟΣΕ στα Παλαιοφάρσαλα!

Και σας ερωτώ, εάν γνωρίζατε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι, είναι υπεύθυνοι για την μεταφορά σας, για την μεταφορά των παιδιών σας και των εγγονών σας, θα μπαίνατε σε αυτό το τρένο να ταξιδέψετε;

Παραθέτω λοιπόν την παρακάτω πρόσφατη απόφαση που είναι αναρτημένη στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ, χωρίς φυσικά τα ονόματα των υπαλλήλων. Ποιός επιτρέπει σε ετούτη εδώ την χώρα, όλο αυτό το μπάχαλο; Ποιος δίνει το δικαίωμα σε κάποιους να μετατάσσουν υπαλλήλους από άσχετες υπηρεσίες, στους Ελληνικούς Σιδηροδρόμους;

Ορίστε λοιπόν: Σταθμάρχες Μηχανοδηγοί και Τεχνίτες που δεν είχαν δει ποτέ τους τρένο



Εάν νομίζετε ότι πρόκειται για μια μεμονωμένη περίπτωση, ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ.

Εάν επρόκειτο περί αυτού, δεν θα έγραφα ποτέ. Πρόκειται για ΚΑΘΕΣΤΩΣ! Εχω στα χέρια μου άλλες ΕΠΤΑ τέτοιες περιπτώσεις, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2019, που είναι ακριβώς ίδιες ή και χειρότερες. Μετατάξεις από το Υπουργείο Παιδείας, από Νοσοκομεία της χώρας, ακόμα και από φυλακές και σωφρονιστικά ιδρύματα, ανθρώπων με απολυτήρια Λυκείου, που μετατίθενται σε καίριες θέσεις του ΟΣΕ. Πάλι ως τεχνίτες και ως σταθμάρχες! Σε διάφορα σημεία της κεντρικής Ελλάδος.

Πόσες τέτοιες αποφάσεις θέλετε να δημοσιεύσω; Και το χειρότερο;

Πείτε μου ποιος από εσάς γνώριζε, όταν μπαίνει σε ένα τρένο, ότι το τιμόνι το κρατά ένας απόφοιτος λυκείου που λίγο πριν εργαζόταν στις Φυλακές, ή σε Νοσοκομείο ή σε γραφειοκρατικές θέσεις υπουργείων; Ποιος από εσάς γνώριζε, ότι Σταθμάρχες και Τεχνικοί, μπορεί να είναι κάποιοι που μέχρι και πριν μερικές εβδομάδες στην ζωή τους, δεν είχαν δει ποτέ τους, σιδηροδρομικό σταθμό;

Χωρίς να έχω τίποτα να χωρίσω με τους ανθρώπους αυτούς, αισθάνομαι ότι πρέπει να πώ μόνο τούτο: Δεν φταίνε μόνο οι υπάλληλοι του ΟΣΕ! Φταίνε όλοι αυτοί που υπέγραψαν τέτοιες αποφάσεις και στείλανε στον άλλο κόσμο 58 νέους από τον ανθό τούτης της χώρας. Να μπουν φυλακή και να μην ξαναβγούν ποτέ από εκεί μέσα! Ξέρετε γιατί; Γιατί όλο αυτό το δολοφονικό κατεστημένο που δημιούργησαν και μάλιστα στον κορμό της χώρας, το θεωρούν φυσιολογικό και νόμιμο!


Ηταv τσoμπαvnς καi εγιvε σταθμαρxnς με 3.500 ευpω μισθo, μεγαλυτεpo κι απ τoυ Aρxnγoυ Εvoπλων Δυvαμεωv...

Και μην μου πειτε, οτι δεν ηταν βυσματουχος και οτι δικαια εγινε σταθμαρχης και σκοτωσε τον κοσμο...

Δεν φταιει μονον αυτος....

Αλλα και ο πολιτικος που τον βολεψε...



Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις για τον σταθμάρχη της Λάρισας. Από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας, έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης.

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε νωρίτερα το Newsbomb.gr, στο πόστο του ως σταθμάρχης ήταν μόλις 5 ημέρες πριν την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο 59χρονος που αναλάμβανε καθημερινά ευθύνη για χιλιάδες ζωές τοποθετήθηκε στη θέση του σταθμάρχη, χωρίς προηγούμενη εμπειρία, με μισθό 3.500 ευρώ μεικτά.

Σύμφωνα με τους συναδέλφους του 59χρονου, η εκπαίδευσή του κράτησε περίπου έξι μήνες. Ωστόσο, δεν φαίνεται να είχε κάνει πρακτική επί του πεδίου με κάποιον να τον επιβλέπει. Αυτό, μάλιστα, θα ερευνήσει η Επιτροπή που συστάθηκε για το δυστύχημα.

Το ρεπορτάζ του MEGA, αναφέρει ότι ο σταθμάρχης «ρίχτηκε στα βαθιά» σε έναν επαρχιακό σταθμό, της Καλαμπάκας, από όπου όπως λένε οι συνάδελφοί του, περνάνε δυο τρένα τη μέρα. Η πρώτη του βάρδια ως σταθμάρχης Λάρισας, χωρίς άλλον να τον επιβλέπει, ήταν την Παρασκευή, πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.


πηγη

Kαθαρισε ο Mιζoτακnς ! ! ! Η ΤΡΑlΝΟΣΕ δεv έxει υποxρέωσn απoζnμιωσεως τωv επιβατώv....

Ο χειροτερος των χειροτερων, το ρεμαλι, ο απατεων , ο οσφυοκαμπτης, ο Ανθελληνας, διαβαστε τι εχει κανει...



Το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, που έχει βυθίσει στο πένθος ολόκληρη την Ελλάδα αποκαλύπτει και τις πρακτικές των κυβερνήσεων για το πως βλέπουν και αντιμετωπίζουν τους πολίτες της χώρας καθώς με διάταξη έχει γίνει εξαίρεση των αποζημιώσεων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ!

Έτσι μέσα στον κυκεώνα των πληροφοριών για τις ελλείψεις εν έτει 2023 σε σύγχρονο εξοπλισμό και σε προσωπικό των ελληνικών σιδηροδρόμων, μία νέα αποκάλυψη από τα… παλιά έρχεται να ανεβάσει κυριολεκτικώς την πίεση καθώς ουσιαστικά θα οδηγήσει τους ανθρώπους που επέβαιναν στο μοιραίο τρένο να καταδικαστούν σε ατέρμονες δικαστικές διαμάχες για να ζητήσουν το δίκιο τους!

Η «αμαρτωλή» εξαίρεση

Υπουργική απόφαση του Δεκεμβρίου του 2019, δηλαδή της σημερινής κυβέρνησης της ΝΔ, που φέρει ημερομηνία 27/12/2019 και την υπογραφή τού τότε υφυπουργού Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη, εξαιρεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ – και μάλιστα, για πέντε χρόνια, ως το 2024, όπως και οι δύο προηγούμενες που υπεγράφησαν το 2009 και το 2014 – από το να αποζημιώνει χρηματικά επιβάτες όταν παραβιάζονται βασικά δικαιώματά τους.

Η απόφαση αυτή, ουσιαστικά, αξιοποίησε τη δυνατότητα που δίνει σε κάθε κράτος – μέλος ο ευρωπαϊκός Κανονισμός 1371/2007 για «τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών», να χορηγεί εξαιρέσεις επί συγκεκριμένων άρθρων για τις αποζημιώσεις επιβατών για ορισμένο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, οι εξαιρέσεις αφορούν στα εξής άρθρα του Κανονισμού: Άρθρο 10 Συστήματα ταξιδιωτικών πληροφοριών και κρατήσεων, Άρθρο 13 Προκαταβολές, Άρθρο 15 Ευθύνη για καθυστερήσεις, απώλειες ανταπόκρισης και ακυρώσεις, Άρθρο 16 Επιστροφή χρημάτων και επαναδρομολόγηση, Άρθρο 17 Αποζημίωση κομίστρου, Άρθρο 18 Συνδρομή.



Τι γίνεται «εάν επιβάτης σκοτωθεί ή τραυματιστεί»

Και αν νομίζετε πως η εξαίρεση αυτή αφορά μόνο σε καθυστερήσεις δρομολογίων και άλλα παρεμφερή προβλήματα, κάνετε λάθος.

Γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2019 έχει εξαιρεθεί, για παράδειγμα, από την υποχρέωση που ορίζει ο ευρωπαϊκός κανονισμός ότι ένας επιβάτης, «χωρίς απώλεια του δικαιώματος μεταφοράς, μπορεί να ζητήσει αποζημίωση για καθυστερήσεις από σιδηροδρομική επιχείρηση, εάν αντιμετωπίζει καθυστέρηση για τη διαδρομή από τον τόπο αναχώρησης έως τον τόπο προορισμού» (αρ.17), αλλά ακόμη και από την υποχρέωση σύμφωνα με την οποία «εάν επιβάτης σκοτωθεί ή τραυματιστεί, η σιδηροδρομική επιχείρηση, πρέπει, χωρίς καθυστέρηση και οπωσδήποτε το αργότερο εντός δεκαπέντε ημερών από τον καθορισμό της ταυτότητας του φυσικού προσώπου που δικαιούται αποζημίωσης, να προκαταβάλει τα ποσά που απαιτούνται για την κάλυψη άμεσων οικονομικών αναγκών ανάλογα με την προκληθείσα ζημία»


πηγη

Σας πnραvε xαμπαρι pεεεεεε....

Πρωτοσελιδο γινατε ρεμαλια φονιαδες.....

Και κανετε πως δεν συμβαινει τιποτα.....

Δειτε ρε τι γραφουν οι εφημεριδες....



ΒΟΜΒΑ ΤΙΝΑΞΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ.....

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ «ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ»......

20 /2: Επίσκεψη Μπλίνκεν στην Αθήνα.....

Οι εντολές του «γερακιού» σε Μητσοτάκη- Τσίπρα.....

28/2, 23:21: Το «στουπί» και ο μισθοφόρος σταθμάρχης του παρακράτους –Αμερικανοσιωνιστές σύμβουλοι του Μαξίμου, μεγαλοεργολάβοι και μοίρασμα δισεκατομμυρίων....

πηγη

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Μοvo αυτoς δεv φταiει...

Για τους 35 χιλιάδες νεκρούς της πανδημίας έφταιγε η επιδημία των ανεμβολίαστων...

Για τα 1,3 εκατ καμμένα στρέμματα στην Εύβοια έφταιγε η κλιματική κρίση...

Για την ακρίβεια η Ρωσοουκρανική κρίση...... 

Και για το έγκλημα των Τεμπών ο σταθμάρχης...




Ψηφιστε τον παλι ηλιθιοι.....
Ψηφιστε τον και θαστε αξιοι της τυχης σας...
Δεν σας λυπαμαι ! ! !

Evδιαφερov....για ακoυστε!



Δεν τα λεμε εμεις....
Ο Μπουλης τα λεει, ο πρωην Πρωθυπουργος μας...
Ακουστε..
πηγη

“Μ@Λ@ΚΑ ΕYΑΓΓΕΛATΕ” ΦΩNΑΖΕl Ο KOΣΜOΣ....διαβαστε γιατi !

“Μ@Λ@ΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΕ” ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΚΟΣΤΟΥΜΑΚΙΑ ΤΟΥ MEGA....

ΕΠΙΔΙΩΞΕ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ “ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ” ΜΕ ΕΚΡΗΞΗ ΑΠΟ… ΦΙΑΛΕΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑ ΓΚΙΝΑΚΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΟΡΙΝ ΜΑΤΕΪ ΜΕ ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΑ.....

ΤΟΝ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ....



Ο άνθρωπος που δεν διστάζει να κάνει σενάρια, ο άνθρωπος που ζει για να βλέπει τη μούρη του στα μίντια, ο Νίκος Ευαγγελάτος, που δεν μας έχει πει πόσα παίρνει από τον Κούλη για να του κάνει τα… γλυκά μάτια!

Ολόκληρη επιχείρηση για να πείσει τον κόσμο πώς έγινε έκρηξη επειδή υπήρχαν φιάλες με αέριο στο σημείο της σύγκρουσης των δύο τρένων. Όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο προσπαθεί να φτιάξει το δικό του σενάριο καταστροφής, ο άνθρωπος που σκότωσε την Αμαλία Γκινάκη στην υπόθεση Σορίν Ματέϊ.

Ωστόσο, η πυροσβεστική, αναγκάστηκε να βγάλει ανακοίνωση και να διαψεύσει τον Ευαγγελάτο:

“Με αφορμή πρόσφατες αναφορές σε ΜΜΕ περί ανεύρεσης δύο φιαλών υγραερίου, στο χώρο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, στα Τέμπη, το Πυροσβεστικό Σώμα διευκρινίζει:

Κατά την διαδικασία ελέγχου για τον εντοπισμό ατόμων στους χώρους των βαγονιών αλλά και στον ευρύτερο χώρο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, δεν έχουν βρεθεί φιάλες ή θραύσματα φιαλών υγραερίου.

Συνεπώς, οι σχετικές με το θέμα δημοσιογραφικές αναφορές, οι οποίες μάλιστα αποδόθηκαν σε εκπρόσωπο του Πυροσβεστικού Σώματος, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα”.



πηγη

Γι αυτo καvoυv σταθμάρxες τoυς 60xρovoυς βυσματoυχoυς....

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο....

Τιποτα δεν κανουν χωρις ναχουν καποιο κερδος...

Και...



Στον 60χρονο αχθοφόρο του ΟΣΕ, πρώην υπάλληλο του υπουργείου Παιδείας, που εκτελούσε χρέη σταθμάρχη στη Λάρισα, να αποδοθεί μόνο η ευθύνη που του αναλογεί.

Μην τον μετατρέψετε σε "αποδιοπομαίο τράγο" για να καλύψετε τις δικές σας ευθύνες. Και πείτε την αλήθεια:

Πείτε ότι ο 60χρονος εργαζόμενος μετακινήθηκε άρον - άρον στη θέση του σταθμάρχη για να καλύψει επείγουσες ανάγκες, λόγω έλλειψης προσωπικού.

Πείτε ότι για τους υποψηφίους σε θέσεις μόνιμων σταθμαρχών -σύμφωνα με τον Κανονισμό του ΟΣΕ και τις προκηρύξεις πρόσληψης προσωπικού- υπάρχει όριο ηλικίας, το 42. Πώς τοποθετήσατε έναν 60χρονο σε αυτή την κρίσιμη θέση;

Πείτε ότι από τις 2 Φεβρουαρίου 2022 ετοιμάζατε προκήρυξη για πρόσληψη 90 μονίμων σταθμαρχών και κλειδούχων και την εκδώσατε 11 μήνες μετά, αδιαφορόντως πλήρως για την άμεση, ουσιαστική ενίσχυση του ΟΣΕ.

Πείτε, επιτέλους, ότι η προκήρυξη βρισκόταν όλο αυτό το διάστημα στο γραφείο του Κώστα Αχ. Καραμανλή για να διαμορφωθούν τα "κατάλληλα" κριτήρια πρόσληψης.

Πείτε ότι ζητήσατε υποβολή αιτήσεων από τις 19 Δεκεμβρίου 2022 έως και τις 2 Ιανουαρίου 2023, για να πετύχετε τη μικρότερη δυνατή συμμετοχή υποψηφίων.

Πείτε ανοιχτά αυτό που ομολογείτε κατ΄ ιδίαν: το μέλημά σας δεν ήταν η ουσιαστική ενίσχυση του ΟΣΕ, αλλά "ποιοι και πώς θα προσληφθούν". Και επιλέξατε την κατάλληλη -μέσα στις γιορτές- ημερομηνία για να συγκεντρώσετε αιτήσεις "συγγενών και φίλων", αδιαφορώντας αν οι κρίσιμες ανάγκες του Οργανισμού που σχετίζονται με τη δημόσια ασφάλεια, καλύπτονται επικουρικά με αποσπασμένους 60χρονους που δεν έχουν και το θεσμοθετημένο όριο ηλικίας.

Πείτε ότι ζητήσατε μετ΄ επιτάσεως (και τελικά πετύχατε) ο συγκεκριμένος διαγωνισμός να γίνει εκτός ΑΣΕΠ. Και ήταν τόση η αγωνία σας για να παρακάμψετε την Ανεξάρτητη Αρχή για τις προσλήψεις, που αγοράσατε από ιδιωτική εταιρεία, "Πληροφοριακό Σύστημα Προσλήψεων" (κόστους 37.200 ευρώ) για να βγάλετε οι ίδιοι -δηλαδή η διοίκηση του ΟΣΕ και το υπ. Μεταφορών- τους πίνακες διοριστέων. Και, που, τελικά δεν έχετε καταφέρει μέχρι τώρα -τη στιγμή της ανείπωτης τραγωδίας- να εκδώσετε αποτελέσματα. Δηλαδή, να ενισχύσετε τον ΟΣΕ με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.

Πείτε τα όλα και μην κρύβετε τις ευθύνες σας πίσω από έναν 60χρονο. Αρθείτε, έστω και τώρα στο ύψος των περιστάσεων.

Πόσες τραγωδίες, αλήθεια, χρειάζονται για να κατανοήσετε το προφανές; Χωρίς ικανό ανθρώπινο δυναμικό, που θα προσληφθεί με ανοιχτές αξιόπιστες διαδικασίες επιλογής, δεν μπορεί ούτε ο κορονοϊός, των 37.000 νεκρών, να αντιμετωπιστεί, ούτε τα τρένα να μπουν στη σωστή ράγα...


πηγη

Ωπαααα...αυτα γιατi δεv τα δειxvoυν τα καvαλια;(βιντεο)



Τι παιζει εδω ρε παιδια;

Τι βρωμαει;

Αληθευουν αυτα που βλεπουμε;

Κι αν αληθευουν τι σημαινουν;

πηγη

Ξεpετε πoιoς εivαι ο εvoxος, πoυ εκαvε τov αxθoφoρo, σταθμαpxn και σκoτωθnκαv τoσoι;

Προεκλογικο ρουσφετι της Νου Δουλας...

Ειναι ικανοι να πουλησουν και την μανα τους για τα ψηφαλακια...



Με κομματική εύνοια φαίνεται πως τοποθετήθηκε στη θέση ο σταθμάρχης της τραγωδίας που κόστισε τη ζωή σε 57 μέχρι στιγμής ανθρώπους. 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Μega, ο 59χρονος που άρχισε να εργάζεται τις τελευταίες βδομάδες στην νευραλγική θέση, φαίνεται να διατηρεί στενές σχέσεις με μια βουλευτή του Νομού Λαρίσης με την κόρη του μάλιστα να δουλεύει στο πολιτικό γραφείο της βουλευτή.

Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι παρά την έλλειψη εμπειρίας του, ο 59χρονος επιθυμούσε τη θέση του σταθμάρχη λόγω των αυξημένων αποδοχών σε σχέση με τη δουλειά του αχθοφόρου που έκανε τα προηγούμενα χρόνια.

Επιπλέον πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο οικογένειες διατηρούν πολύ στενές σχέσεις καθώς μόλις το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο 59χρονος έτρωγε με τον πατέρα της βουλευτή.


πηγη

Hξεpαv oτι θα τpακαpoυv τα τραivα, τo ξεpατε;

Ο σταθμάρχης – πολιτικό βύσμα, είχε ειδοποιηθεί για την εμπορική αμαξοστοιχία 17 λεπτά πριν τη σύγκρουση, σύμφωνα με το δελτίο του STAR...



Συμπληρώνεται η αλυσσίδα των λαθών του σταθμάρχη της Λάρισας, με την αποκάλυψη στο κεντρικό δελτίο του Star ότι 17 ολόκληρα λεπτά πριν από τη φονική σύγκρουση είχε ειδοποιηθεί ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρισκόταν στη γραμμή καθόδου – πράγμα που του έδινε τη δυνατότητα να ακινητοποιήσει τα τρένα και να αποφευχθεί η τραγωδία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, ο σταθμάρχης της Λάρισας ενημερώθηκε στις 23:04 από τον σταθμάρχη Νέων Πόρων, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρίσκεται στη γραμμή καθόδου με κατεύθυνση προς την Αθήνα. 

Ο σταθμάρχης όμως δεν αντέδρασε ούτε τότε, μιας και εξακολουθούσε να πιστεύει ότι είχε «κλειδώσει» το μοιραίο Intercity 62 στην γραμμή ανόδου προς Θεσσαλονίκη.

Το ρεπορτάζ του καναλιού αναφέρει πως η συγκεκριμένη επικοινωνία έχει καταγραφεί ηχητικά και σε βιβλίο, με τον σταθμάρχη μάλιστα να έχει απαντήσει στον συνάδελφό του από τον σταθμό των Νέων Πόρων, «όλα καλώς».


πηγη

Πoυλnσαμε 45 εκατoμμυρια και τoυς διvoυμε 50 εκατoμμυρια τov xρovο...



Αυτες τι συμφωνίες έκαναν τα λαμογια...

Και μην μου πείτε οτι δεν άρπαξαν μιζουλα μερικοί μερικοί...

πηγη


Σκέψεις τoυ Koύλn...



Γαμω την γκαντεμια μου ρε!!!

Έδωσα στους λεχρίτες τόσα pass, τους ρίχνω ένα σκασμό επιδόματα για να με ψηφίσουν και να τους ξεπουλήσω μια και καλή στην επόμενη τετραετία!!!

Έβαλα μέχρι και τον Ντογιάκο!!!!

Πώς να τους πω τώρα να με ξανά ψηφίσουν που φαίνονται όλες οι λαμογιες μου;

Ξεπουλησαμε τον ΟΣΕ, την Ολυμπιακή, την ΔΕΗ, τον ΟΤΕ και είμαι έτοιμος να δώσω και μερικά νησιά... Άντε και τους υδατάνθρακες στο Αιγαίο!!!!

Κορόιδευα μια χαρά τους ζητιάνους Έλληνες!!!!

Και όλα τώρα γύρισαν ανάποδα ρε γαμωτο!!!

Είχα στο χέρι τον Αλέξη και τον Ανδρουλάκη... Κανονισμένα όλα ήταν.... Τώρα;

Πρέπει να τα χώσουμε κάτω από το χαλί όλα!!!!

Χρήστος Παπαπαναγιώτου Frik

πηγη

Η γιατρoς του Παvεπιστnμιακoύ Noσoκoμεioυ Λάρισας, Έρn Τζιαστoύδn έγραψε για τov λεβεvτn....



Αν και ο ουρανός γέμισε σήμερα από αγγέλους, είμαστε τυχεροί

που έχουμε ανάμεσά μας έναν επίγειο άγγελο τον 20χρονο φοιτητή Ανδρέα Αλικανιώτη,

ο οποίος βγήκε σχεδόν αλώβητος από το 2ο βαγόνι.

Είναι ένας ήρωας γιατί

με κίνδυνο της ζωής του,

με την τεράστια φωτιά δίπλα του, δεν εγκατέλειψε το βαγόνι

αλλά κατάφερε και έσπασε μόνος του το τζάμι και έσωσε τουλάχιστον δέκα ακόμη παιδιά,

αγόρια και κορίτσια.

Μέσα στη σημερινή μαύρη ημέρα ο Ανδρέας μας έδειξε πως η νέα γενιά των Ελλήνων έχει καλοσύνη, αρχές και ήθος»!

Υς: Το παλικάρι μας ο ήρωας μας με τον τρόπο που περιέγραψε τα γεγονότα απο το 2ο βαγόνι της φρίκης ,

καθήλωσε όλη την Ελλάδα :

«….. δεν θα ξεχάσω ποτε της φλόγες και της σπίθες που έβγαιναν από παντού ….»

«…… είδα εικόνες που δεν θέλω να θυμάμαι ….. θέλω να της σβήσω από το μυαλό μου …..»

«…… σπάσαμε το παράθυρο με τις βαλίτσες …. από κάτω ήταν ένα ύψος 3,4 μέτρα …. λαμαρίνες σίδερα …. υπήρχαν κορίτσια χτυπημένα …. έριξα πρώτα της βαλίτσες …. και πάνω σε αυτές βοήθησα να βγουν τα παιδιά από το παράθυρο .., κάποιοι ήταν βαριά χτυπημένοι …κάποιοι χτύπησαν στις λαμαρίνες … εγώ χτύπησα στο γόνατο ..,αλλά σωθήκαμε …!’

«…. Πρωτα έβγαλα όλα τα παιδιά .. από της θέσεις 7,8,9 & 10, τελευταίος βγήκα εγώ από το παράθυρο αφήνοντας πίσω μου την κόλαση με τις φλόγες ….με κάποια εγκαύματα 1ου βαθμού ….»

«….. κουράγιο φίλε … πάμε να βγούμε από εδώ … πριν καούμε εδώ μέσα ….. ο φίλος μου ήταν βαριά χτυπημένος … αλλά βγήκε ….»

ΗΡΩΑΣ


πηγη

Πnρε αvαπoδες ο Στεφαvoς και....



Και δεν ειναι μονο αυτος...
Ολη η Ελλαδα πηρε αναποδες, εκτος απ τους βολεμενους της Εγκληματικης Οργανωσεως...
Καπως ετσι...
Ετσι οπως σκεφτεται ο Στεφανος σκεφτομαστε ολοι...
Ακουστε...

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

Δωρiστε τo σωμα σας για vα τραφoύν οι πειvασμεvoι!!!!





Αθαμάνας:  Απίστευτο;  

Όχι και τόσο αν κατανοήσουμε ότι ήδη βιώνουμε την εποχή του τελικού Αντίχριστου…  

Όποιος πάντως επιθυμεί μπορεί να βρει στους παρακάτω συνδέσμους όλες τις πληροφορίες για το πως θα γίνει καλός μεζές για τους άλλους.  

Αν θέλει μπορεί να δωρήσει συγκεκριμένο μέρος του σώματός του (πχ, συκωταριά, νεφρά, κλπ.), ή μπορεί επίσης ολόκληρος να μπει στη σούβλα.  Μην ανησυχείτε, θα σας έχουν πρώτα σκοτώσει ειρηνικά, με “ανθρώπινο τρόπο” …

Μια ερώτηση μόνο παραμένει…  

Τί σε κρατά Θεέ μου και δεν έχεις ακόμη ρίξει τη φωτιά σου…

Δειτε τι γραφουν...

Ένα σώμα μπορεί να ταΐσει έως και 40 άτομα*  Δώρισε τώρα

Μαζί θα μπορούσαμε να τερματίσουμε την παγκόσμια πείνα, τον υπερπληθυσμό και την κλιματική αλλαγή.

Ώρα συγκομιδής…

Οι δότες μας θα φροντιστούν από την εξειδικευμένη ομάδα μας για να διασφαλίσουμε ότι αντιμετωπίζονται με πλήρη σεβασμό και φροντίδα. Οι δωρητές θα προετοιμαστούν συναισθηματικά και σωματικά για να εισέλθουν στην αίθουσα συγκομιδής. Οι δωρητές θα έχουν χρόνο να περάσουν την τελευταία τους στιγμή ως άτομο πριν γίνουν Ανθρώπινο Κρέας.

Στη συνέχεια, ο δότης θα λάβει βοήθεια σε μια ανώδυνη και ειρηνική μέθοδο θανάτου, μετά την οποία θα ξεκινήσουμε αμέσως τη διαδικασία συγκομιδής και θα συλλέξουμε το σώμα και/ή τα όργανα του δότη.

Βοηθάμε τους δωρητές με ειρηνικό και σεβασμό τρόπο να τερματίσουν τη ζωή τους και να μαζέψουν το σώμα τους για να γίνει ένας αναλώσιμος πόρος για όσους έχουν ανάγκη. Όταν ένας δότης επιλέγει μερική δωρεά με μια Υπηρεσία Ημερομηνίας Λήξης, το σώμα θα καθαριστεί και θα προετοιμαστεί προτού επιστραφεί στους πλησιέστερους συγγενείς του με βάση τυχόν προηγούμενες ρυθμίσεις.


πηγη

Μιζoτακn ακoυς; Aπαγoρεύεται από τoυς καvovισμoύς να καταγpάψεις το αvθpώπιvo λάθoς ως αιτiα και vα ξεμπεpδεύεις...

Στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου απαγορεύεται από τους κανονισμούς να καταγράψεις το «τραγικό ανθρώπινο λάθος» ως αιτία ενός σοβαρού γεγονότος και να ξεμπερδεύεις....



George Triant

Είσαι υποχρεωμένος να ρωτήσεις ξανά και ξανά, γιατί δεν απετράπη το λάθος, γιατί δεν είχε γίνει αυτό που θα απέτρεπε την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, κοκ. Και για κάθε μια απάντηση που επικαλείται μια αιτία να ξαναρωτάς επίμονα γιατί συνέβη αυτή η αιτία και η αιτία της αιτίας. 

Οι γιαπωνέζοι μηχανικοί που είναι πρακτικοί μέσα στην εξαιρετική απλότητα τους, λένε ότι πρέπει να ρωτήσεις πέντε φορές ("five why's"), να σκάψεις δηλαδή τουλάχιστον πέντε επίπεδα πιο βαθειά κάθε μια αλυσίδα αιτιότητας που θα αναδύεται όσο ρωτάς, για να ανακαλύψεις τι πραγματικά φταίει. Λέγεται root cause analysis, ανάλυση ριζικών αιτίων, είναι τυπική επιστημονική μέθοδος που διδάσκεται στα πολυτεχνεία όλου του πλανήτη, και είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ασφάλεια ανθρώπων. 

Έτσι διαπιστώθηκε όταν έπεσαν τα δύο 737Max ότι η αιτία δεν ήταν το ανθρώπινο λάθος των πιλότων όπως ειπώθηκε αρχικά, ή μετά η δυσλειτουργία του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των σχεδιαστών του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των υπεύθυνων που βιάστηκαν να βγάλουν τα αεροπλάνα στον αέρα και πίεζαν τους σχεδιαστές να τελειώνουν κοκ.  Κάθε ερώτηση οδηγούσε πιο βαθειά στις αλυσίδες της αιτιότητας μέχρι που έφτασαν στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Boeing και τις συνειδητές αποφάσεις του. Που δεν ήταν «ανθρώπινο λάθος». Δεν παραιτήθηκε από ευθιξία. Οδηγήθηκε σε παραίτηση γιατί είχε ουσιαστική ευθύνη. 

Εδώ, ενώ τα πτώματα των θυμάτων είναι ακόμα ζεστά και οι μηχανικοί - εμπειρογνώμονες δεν έχουν ξεκινήσει καν την δουλειά τους, ειπώθηκε επισήμως και αρμοδίως ότι «όλα δείχνουν πως πρόκειται για τραγικό ανθρώπινο λάθος». Το οποίο στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου, έχει την ίδια διαπιστωτική αξία με το να πεις ότι φταίει η κακιά μας η μοίρα και το ριζικό μας, ή το ότι οι πλανήτες ήταν ανάδρομοι.

Gregory Farmakis

Πρoσπαθoυv να κρυψoυv τo προφαvες....Δεv τo λεvε τα καvαλια ! (Oπλα για Oυκραvια)

Αν τα παρακατω αληθευουν βρωμαει και ζεχνει η υποθεση...



Το καλωδιο ρευματοδοτησης ειχε κοπει οποτε δοθηκε εντολη απο την Ιταλικη εταιρεια να μπει το τραινο στην γραμμη καθοδου και να κατευθυνθει προς Θεσσαλονικη ωστε να μην ακυρωθουν επομενα δρομολογια και χαθουν εσοδα !!!

Στην γραμμη καθοδου εκτακτως ειχε μπει εμπορικη αμαξοστοιχια που κατεβαινε προς Αθηνα με σιωπηρη εντολη της κυβερνησης και του υπουργειου Αμυνας για να παραλαβει εμπορευματα,
τα οποια ησαν στην πραγματικοτητα οπλα και ανθρωπιστικη βοηθεια για την Ουκρανια......

Δεiτε τi εγpαψε ο κρατικoδiαιτoς xαφιες...

Με ένα μήνυμα του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, ο δημόσιος υπάλληλος, μετακλητός σύμβουλος στο Μέγαρο Μαξίμου, Γρηγόρης Ψαριανός, προκαλεί το πανελλήνιο. 



Ο Ψαριανός, πληρώνεται από τον ελληνικό λαό παριστάνοντας τον σύμβουλο του Παναγιώτη Πικραμμένου, χωρίς ουδείς να γνωρίζει τι ακριβώς προσφέρει. Ούτε ο Ψαριανός, ούτε ο Πικραμμένος. Ή μάλλον, ο Πικραμμένος προσφέρει στο πανελλήνιο τον Ψαριανό.

Ο Ψαριανός λοιπόν σήκωσε υβριστικό μήνυμα για αυτούς που διαμαρτύρονται στο κέντρο της Αθήνας για το έγκλημα των Τεμπών με τους δεκάδες νεκρούς.

Το αηδιαστικό μήνυμα του Ψαριανού



Έγραψε συγκεκριμένα: «Τα ζώα, οι κρατικοδίαιτοι χαφιέδες, αντί να φωνάζουνε στον ΟΣΕ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνουν πορεία στην Hellenic Train.

Σαν τα Πουτινόσκυλα που πάνε στη Αμερικανική Πρεσβεία…

Σιχαμένοι».

Τι να σχολιάσεις; Το ότι αποκαλεί διαμαρτυρόμενους για να έγκλημα, «ζώα»; Το γεγονός ότι ο ίδιος είναι ο κρατικοδίαιτος;

Το γεγονός ότι ένας τύπος που πληρώνεται για να κάνει τον σύμβουλο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης εντός του Μεγάρου Μαξίμου, δεν γνωρίζει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετονομάστηκε σε Hellenic Train;

Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα ένα τέτοιο υποκείμενο θα αποτελούσε ντροπή για όποιον τον πρότεινε ακόμα και για θέση κλητήρα. Στην Ελλάδα του Μητσοτάκη όμως, ο Ψαριανός βρίσκεται στα ανώτατα κλιμάκια εξουσίας. Ενώ μάλιστα έχει περάσει αρκετή ώρα από την ανάρτηση του, ο Μητσοτάκης τον διατηρεί στην θέση του. Φυσικά και δεν πρόκειται να τον διώξει. Διότι ο Ψαριανός είναι το πραγματικό, αηδιαστικό πρόσωπο της κυβέρνησης Μητσοτάκη.


πηγη

Ρε παιδiα, το τραivo αvατιvαζεται πρiv συγκρoυσθεi...Kατι βpωμαει και ζεxvει εδω ! ! ! (βιντεο)



Δείτε το συγκεκριμενο βιντεο ...

Λάμψεις ξεκινούν από το 4ο δευτερόλεπτο η 1η η μικρή..μετά στο 12ο δευτερόλεπτο η μπλε λάμψη σαν κεραυνοί ηλεκτροστατικοι που γίνεται σφαίρα κεραυνών στο 13 κ 14, αφήνοντας μπλε πράσινο δακτύλιο, πριν στο 15 εμφανιστεί μεγάλη λευκή μπλε σφαίρα φωτός...

Η έκρηξη από τη σύγκρουση με φωτιά γίνεται στο 17,18 κ μετα.

Δείτε λιγο επακριβως με πολυ μεγαλη προσοχη καρε-καρε τις λαμψεις πριν την συγκρουση των 2 τραινων που εμφανιζονται μετρα πριν..

Ετσι για να το παμε λιγο απο μια αλλη οπτικη γωνια....

Και τα συμπερασματα δικα σας ! ! ! 

πηγη

Μοvo το τoμαρι τoυς, τoυς voιαζει....

Tους βριζει ολη η Ελλαδα....

Σημασια δεν δινουν ομως....

Μονο το τομαρι τους τους νοιαζει...



Ο ΜΑΦΙΟΖΟΣ & ΤΟ ΠΡΕΖΟΝΙ ΤΗΣ ΚΟΚΑΣ ΣΚΟΤΩΣΑΝ 42....

Κυριάκος Μητσοτάκης- Κώστας Αχ. Καραμανλής....

ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΣΤΟ ΦΑΡΑΓΓΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.....

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΖΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΛΗΣΤΑΡΧΩΝ.....

Ή ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ή ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΑΛΗΤΕΣ....


πηγη

Σταματnσαν να βγαζoυv επιζωvτες για vα μnv εvoxλnσoυν τnv Σακελαρoπoυλεvα...

Αδιανόητο....

Σταμάτησαν οι εργασίες της ΕΜΑΚ στα Τέμπη για να «ενημερωθεί» η Σακελλαροπούλου...

Οργή και αγανάκτηση



Το πανελλήνιο άκουσε σοκαρισμένο ότι η ΕΜΑΚ σταμάτησε την προσπάθεια για να εντοπίσει τυχόν επιζώντες και να απεγκλωβίσει σορούς, επειδή στον χώρο μετέβη η πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ήθελε να «ενημερωθεί»!

Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν μόνο σε μπανανίες! Αδιανόητες καταστάσεις, όπου το έργο των σωστικών συνεργείων σταματάει, για να παρελάσουν πολιτικοί παρέα με τα τηλεοπτικά συνεργεία.

Αδιανόητο!


πηγη

Μιζoτακn για σεvα μιλαει η γιαγιαkα....



Kαι ελπιζει σε κατι απο σενα αχρηστε....

Ακουσε την...



Το πoλυδιαφnμισμεvo LEOPARD 2A5 στα xερια τωv Pωσωv....

Πολυ η διαφημιση στα Γερμανικα αρματα....

Αποτελεσμα;



ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ LEOPARD 2A5 ΣΤΟ ΑΡΤΥΟΜΟΦΣΚ

Απόλυτα άθικτο με ένα πλήρες BC!

Σήμερα 1 Μαρτίου, στις 08:40 το πρωί, ένα γερμανικό τανκ Leopard 2 δέχθηκε επίθεση κοντά στο Artyomovsk (θυμηθείτε, χθες ο Prigozhin είπε ότι ανατράπηκαν εκεί) 

Τα δικά μας σοκαρίστηκαν από αυτά που είδαμε... αλλά μετά από 100 μέτρα, αυτή η μηχανή 60 τόνων κόλλησε εντελώς στη λάσπη.

Η ομάδα επίθεσης των μαχητικών μας κατάφερε να πλοηγηθεί γρήγορα και κατέλαβε το εχθρικό τανκ με το πλήρωμα με επιδέξιο ελιγμό.

Δείξτε αυτό το υλικό σε όλους όσους νόμιζαν ότι τα τανκς του ΝΑΤΟ θα άλλαζαν κάτι στο πεδίο της μάχης! 

Вячеслав Николаевич Матузов

Ο μπαμπάς μoυ nταv 35 xρovια μnxαvoδnγός στov OΣΕ....



Όταν ήμουν μωρό, αν χαλούσε ο καρβουνιάρης, γύριζε μαυρισμένος στο σπίτι, για να κάνει μπάνιο και να προλάβει να κοιμηθεί, για να ξαναγυρίσει στη δουλειά.

Όταν μεγάλωσα αργότερα και πήγαινα στο σχολείο, τον έβρισκα κάποιες μέρες καθισμένο στο τραπέζι της κουζίνας, ανάμεσα σε στοίβες χαρτιά. Με ρωτούσε πώς γράφεται αυτό κι εκείνο, για να μην κάνει ορθογραφικά στις αναφορές που έγραφε, για να ενημερώσει για την επικινδυνότητα των γραμμών, όταν έβρεχε, όταν άφηναν τα δέντρα άκοπα κι έμπαιναν τα κλαδιά στις γραμμές, όταν του ζητούσαν να ξαναπάει στη δουλειά μετά από 8 ώρες από την ώρα που σχόλασε, χωρίς να έχει σημασία μάλλον αν ένας άνθρωπος άυπνος, μπορεί να οδηγήσει ένα τρένο, γιατί δεν είχαν προσωπικό.

Όταν κατάφερνε να πάρει τα δύο ρεπό που δικαιούταν την εβδομάδα, έκλεινε το κινητό του, από φόβο, μήπως τον πάρουν και τον καλέσουν τελευταία στιγμή να του τα κόψουν, γιατί είχε κανονίσει να πάει να βοηθήσει τον παππού μου στο χωράφι.

Καμιά φορά, η μαμά του έλεγε μήπως να πει ναι, επειδή ήταν Κυριακή και θα έπαιρνε τα έξτρα της αργίας. Τα χρειαζόμασταν. Κι εκείνος της απαντούσε ότι αν του πω ναι σήμερα που είναι Κυριακή, όταν θα με ξαναπάρει να μου κόψει το ρεπό καθημερινή, δε θα μπορώ να του πω όχι. Κι εγώ δεν μπορώ μια ζωή να ζω για να δουλεύω.

Ο μπαμπάς μου είναι ρολόι ακριβείας. Τα τελευταία χρόνια στη δουλειά υπέφερε. Ήταν συνεχώς νευρικός, γιατί κυκλοφορούσαν τρένα που θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί, γιατί το προσωπικό δεν ήταν αρκετό, γιατί σχεδόν κάθε μέρα υπήρχαν γκρίνιες από το επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις.

Ο μπαμπάς μου πρόλαβε να βγει στη σύνταξη και τον πρώτο χρόνο κατά βάση κοιμόταν. Γιατί ήταν εξαντλημένος. Γιατί δούλευε πρωτοχρονιές, Πάσχα, Κυριακές, Πρωτομαγιές, νυχτερινά, μισή ζωή.

Σαν τον μπαμπά μου θα ήταν πολλοί ακόμα. Άκουσα πως ο ένας μηχανοδηγός ετοιμαζόταν να βγει στη σύνταξη. Αυτός δεν πρόλαβε.

Ούτε πολλά από τα φοιτητάκια που ήταν μέσα πρόλαβαν να ζήσουν, γιατί για το κράτος η ασφάλειά μας είναι ακριβή και οι ζωές μας ένα τίποτα.

Ας πενθήσουμε για άλλη μια φορά τους νεκρούς μας, όχι από φυσική καταστροφή, αλλά από κρατική αδιαφορία.


πηγη

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Το βραδυ εγιvε τo δυστυxnμα και το πρωi...Προσέλαβαv 73 σταθμάρxες ! ! !

 Ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ πρεπει να φυγουν.....



 «Εκτός τόπου και χρόνου», κυριολεκτικά, βρίσκεται η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Την ώρα που «καπνίζουν» ακόμα οι λαμαρίνες των τρένων στα Τέμπη, ανθρώπινα μέλη εντοπίζονται στα χωράφια και συγγενείς των επιβατών αγωνιούν έξω από τα νοσοκομεία. Την ώρα που ακόμη δεν έχει «κλείσει» η μακάβρια λίστα με τον ακριβή αριθμό νεκρών, τραυματιών και αγνοούμενων. Την ώρα που η χώρα παρακολουθεί «παγωμένη» από χθες το βράδυ την τραγωδία με την φονική σύγκρουση των αμαξοστοιχιών να εξελίσσεται.

Αυτή την ώρα, την ώρα που ολοένα και πολλαπλασιάζονται τα ερωτήματα για τις ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, των αρμόδιων υπουργών και του ΟΣΕ σε σχέση με την φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, μεγενθύνεται η εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει το κυβερνητικό επιτελείο.

Το πρωί της Τετάρτης επικύρωσαν τις προσλήψεις στον ΟΣΕ με μπλοκάκι

Απολύτως ενδεικτικό της «εκτός τόπου και χρόνου» κατάστασης που βρίσκεται η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι το γεγονός πως σήμερα το πρωί, ελάχιστες ώρες δηλαδή μετά την τραγωδία, επί της ουσίας την ημέρα της τραγωδίας, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε νέους σταθμάρχες για 6 μήνες και με μπλοκάκι με την σχετική απόφαση να αναρτάται στη «Διαύγεια».


πηγη

Απo Moυτσoς Kαπεταvιoς ! ! ! Aυτoς εivαι ο πρώnv αχθoφόρoς στov OΣΕ πoυ εγιvε Σταθμαρxnς σε πρoεκλoγικn περioδo...

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο...

Απο Μουτσος Καπετανιος.....

Τι βυσμα ειχε ο τυπος που σκοτωσε τοσο κοσμο;



Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ, που εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες» είναι ο 60χρονος σταθμάρχης που είχε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας τη νύχτα του δυστυχήματος με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη, δηλώνει συνάδελφός του στην εκπομπή TLive με την Τατιάνα Στεφανίδου.

Ο σταθμάρχης έκανε και ανάρτηση στα social media στις 24 Ιανουαρίου, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή», που σημαίνει ότι ανέλαβε πριν από περίπου 1 μήνα! Όπως δήλωσε ο συνάδελφός του, ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας, που ανέλαβε σταθμάρχης πρόσφατα και είχε βάρδια τη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη.

Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης έχει συλληφθεί και κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ), καθώς χαρακτηρίζεται υπαίτιος του δυστυχήματος.

«Μετά το τέλος της εκπαίδευσης και την πιστοποίηση. Καλή μας αρχή», είχε γράψει στην ανάρτησή του ο 60χρονος συλληφθείς σταθμάρχης, ο οποίος έλαβε λίγους μήνες εκπαίδευσης και ενώ είχε πρότερη εργασιακή εμπειρία πρώην αχθοφόρου στον ΟΣΕ και μετακλητού υπαλλήλου του υπουργείου Παιδείας.

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι γύρισε το κλειδί για να μην μπει η επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή με την εμπορική και ότι αυτό δεν έγινε, δηλαδή πρόκειται για τεχνικό ζήτημα και όχι ανθρώπινη αμέλεια. Σύμφωνα με την εκπομπή TLive, όπως φαίνεται από τον πίνακα ελέγχου, ο σταθμάρχης δεν γύρισε το κλειδί και συγκρούστηκαν τα τρένα στα Τέμπη.

«Εγώ πάτησα το κουμπί για να αλλάξει η γραμμή αλλά όπως φαίνεται, το σύστημα δεν λειτούργησε. Εγώ δεν έχω ευθύνη και δεν αποδέχομαι την κατηγορία», δήλωσε ο σταθμάρχης στις Αρχές, σύμφωνα με την εκπομπή TLive για το δυστύχημα στα Τέμπη.


πηγη

Oλα για τα ψnφαλακια....Θα εγκαιviαζε σnμερα, την τnλεδιoiκnσn τρέvωv Β.Eλλάδoς πoυ...ΔEΝ ΥΠΑPΧΕl ! ! !

Μονο τα ψηφαλακια τους ενδιαφερουν....

Πως θα σε δουλεψουν να τους ξαναψηφισεις....



Άλλη μια επικοινωνιακή προεκλογική φιέστα είχε ετοιμάσει για σήμερα η κυβέρνηση Μητσοτάκη η οποία ματαιώθηκε λόγω της απίστευτης εθνικής τραγωδίας στα Τέμπη, η οποία φιέστα σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε χθες από το Μέγαρο Μαξίμου, αφορούσε επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος!

Μόνο που τέτοιο κέντρο δεν υπάρχει, όπως κατήγγειλε χθες, πριν τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας.

«Ο Κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί αύριο στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος διαβάζω μόλις σε site. Μπορεί κάποιος να μας πει που είναι και που λειτουργεί η σηματοδότηση & τηλεδιοίκηση στην βόρεια Ελλάδα; Προς Δράμα δεν υπάρχει, μετά το ΠΛΑΤΥ προς Φλώρινα μονή γραμμή, ενώ προς Αθήνα όλα σβηστά, μετά το τχ1 κόκκινο, σε λειτουργία η Σίνδος, η γραμμή προς Στρυμώνα ζούγκλα. Στην φωτό, οι ετοιμασίες.. Ρε τι ζουμε;;;;;;», έγραψε ο κ. Γενηδούνιας.

Ο Κώστας Γενηδούνιας λίγες ώρες αργότερα, μετά την τραγωδία, είπε ότι όλα γίνονται χειροκίνητα.

«Δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν. Αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως», είπε στην ΕΡΤ.

Στην ερώτηση αν αυτό σημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί κινούνται στα τυφλά, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών απάντησε ότι «οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Μας λέει ο σταθμάρχης στην Αθήνα ‘θα πάτε μέχρι το Μενίδι, μετά μέχρι την Οινόη’, συνολικά αυτό γίνεται 15 φορές από Αθήνα για Θεσσαλονίκη».

Κατά τον ίδιο «υπάρχουν ηλεκτρονικά συστήματα, δεν λειτουργούν, ρωτήστε τους υπευθύνους».

Ερωτηθείς για τις συνθήκες του δυστυχήματος είπε ότι «στο σημείο έχει διπλή γραμμή, ένα ανεβαίνει, ένα κατεβαίνει, δεν ξέρω γιατί τα τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή».

«Εμείς ακολουθούμε εντολές. Όπου μας πουν πηγαίνουμε. Σε όλο το μήκος της διαδρομής είναι διπλή η γραμμή. Αν σε κάποιο σημείο γίνονται έργα υπάρχουν διακλαδώσεις. Όλα γίνονται χειροκίνητα και εμπειρικά. Είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα» κατέληξε μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.


πηγη

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.