Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018

ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ειπε ο Ψινακης ! Ψεμματα ειπε ομως ο .........

Απο καποιον που συμμετεχει στα GAY PRIDE τι να περιμενουμε; 




ΔΕΝ ΝΤΡΑΠΗΚΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ...;;; Τελικά, το σπίτι του Ψινάκη δεν κάηκε και τόσο... δηλαδή καθόλου...
«Εμένα κάηκε το σπίτι μου, ευτυχώς. Ευτυχώς γιατί όταν καίγονται εκατοντάδες σπίτια, φανταστείτε μην καεί το δικό μου, μετά θα λέγανε ότι την έβαλα εγώ τη φωτιά», δήλωνε χθες ο Δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης, μιλώντας στον Alpha.

Όμως, σήμερα, ο φωτογραφικός φακός του youweekly.gr, βρέθηκε όμως στο Νέο Βουτζά, που βρίσκεται το σπίτι του κ. Ψινάκη, και διαπίστωσε, πως το σπίτι του δεν έχει καεί, τελικά, και τόσο πολύ...
Ούτε κατά διάνοια, δηλαδή, η εν λόγω βίλα, δεν έχε γνωρίσει την καταστροφή ή τις φθορές, που είχαν άλλα σπίτια της περιοχής.
https://www.stoxos.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.