Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023

Iατροδικαστικn πραγματoγνωμoσυvn...

 ΑΧ, ΘΕΕ ΜΟΥ, ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤ' ΕΥΧΗΝ...


ΟΛΑ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 26η ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020...

ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ,

ΚΛΙΜΑΚΩΤΑ ΑΝΑ ΠΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ...

ΤΩΡΑ ΕΣΠΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΝΩΝ...

ΕΚΘΕΣΗ - ΚΟΛΑΦΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΖΑΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΑΒΡΑΜΙΔΗ ,

ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΕ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ...

ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΠΛΕΟΝ Η ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ...

Την ώρα που με κομμένη την ανάσα περιμένω τα νέα από την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών...

Ναι.

Θα έχετε σειρά δημοσιεύσεων.

Ναι.

Θα έχετε και live.

"Έδωσα τον όρκο του πραγματογνώμονα"...

Αχ, Θεέ μου...

Ήρθε απλά η ώρα...

Και όταν αυτό γίνεται, δεν είναι ποτέ τυχαίο.

Έχω αφιερώσει τη ζωή μου σε αυτό...


Υ.Γ. Σήμερα το απόγευμα παρέδωσα άλλους δύο ιατρικούς φακέλους στον ιατροδικαστή, επιμελητή Ιατροδικαστικής στο Κρατικό Νίκαιας, Κωνσταντίνο Ανδρέου.


Και έχω έτοιμους άλλους δέκα...

Και μετά και άλλοι...

Και μετά και άλλοι...

Και μετά και άλλοι...

Τι αγώνας....

Για το ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, την ΚΑΡΔΙΑ του ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ στην ιστορία του ελληνικού έθνους και ολόκληρου του πλανήτη...

Και έχει μεγαλώσει την ομάδα των ιατροδικαστών...

Τι αγώνας...

Την ώρα που αναμένουμε την τύχη της προσφυγής του ΣΩΤΗΡΙΑ κατά της ΠΡΩΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ για την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΑΤΗ...

Έχετε πίστη...

Την ώρα που προχωρά η ποινική διαδικασία για το επαχθέστερο πρωτόκολλο.

Ετοιμάζομαι να ρίξω "βόμβες"...

ΔΕΝ είναι δικές μου.

Είναι αποτέλεσμα της επιστημονικής ένωσης που γίνεται πραγματικότητα...

Τι αγώνας...

Δεν μπορώ να σας αποκαλύψω το τέλος της ποινικής αυτής διαδικασίας...

Αλλά, έχετε πίστη...

Τι αγώνας...

Θεέ μου, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.