Τρίτη 25 Απριλίου 2023

Φoβάμαι για τnv ζωn μoυ...Πως μπoρεσε η kυβέρvnσn vα μας εξαπατnσει με τα δnλnτήρια;

Καλησπέρα σας σας έστειλα αυτό το mail για να σας πω ότι διάβαζα τη σελίδα σας εδώ και αρκετό διάστημα και θεωρούσα παράλογα και τραβηγμένα αυτά που λέγατε για τα εμβόλια....



Μετά τις σημερινές αποκαλύψεις του ΕΟΦ ότι έχουν πεθάνει άτομα από τα σκευάσματα φοβάμαι για την ίδια μου τη ζωή. Είμαι 35 χρονών και πίστεψα στα λόγια αυτών των απατεώνων της κυβέρνησης ότι θα είμαι προστατευμένη και ότι δεν βλάπτουν πουθενά τα συγκεκριμένα εμβόλια. 

Τελικά αποδείχτηκε ότι δεν προστατεύουν καθόλου και εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους για την υγεία μας. Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι όταν κοιμάμαι θα ξυπνήσω το επόμενο πρωί μετά από όλα αυτά που βγήκαν στη δημοσιότητα. Είχα διαβάσει στις αναρτήσεις σας ότι πολλοί άνθρωποι έχουν πεθάνει στον ύπνο τους θα μου γίνει πλέον εφιάλτης. 

Πώς μπόρεσαν και έκαναν κάτι τέτοιο οι δολοφόνοι πως μας ανάγκασαν να βάλουμε αυτά τα πράγματα στον οργανισμό μας. Το έκανα για την εργασία μου και για αυτό προχώρησα. Κάτι μέσα μου έλεγε ότι δεν είναι σωστό αλλά τελικά υπέκυψα. Έκανα λάθος η ζωή μου καταστράφηκε.

Ήθελα να σας τα πω και να σας πω μπράβο προσπαθούσατε να ξυπνήσετε τον κόσμο αλλά δυστυχώς εγώ κοιμόμουνα όρθια”.

Δείτε την ανακοίνωση του ΕΟΦ...



πηγη

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.