Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Χαμογελαει ο Βλαδιμηρος...Ξέφυγε η Ρωσία, έτοιμο το μαχητικό πέμπτης γενιάς το Su-57 !

Su-57: Είναι το ρωσικό stealth μαχητικό πέμπτης γενιάς έτοιμο για πλήρη 
επιχειρησιακή ανάπτυξη... 
Η Αμερικη βλεπει εκ του μακροθεν πλεον...
Και δυσκολα θα ανακαμψει πια...


Σε μια πρόσφατη συνέντευξη με ένα από τα κορυφαία κρατικά πρακτορεία ειδήσεων της Ρωσίας, ο πρόεδρος της United Aircraft Corporation (UAC) Yuri Slyusar ανακοίνωσε ότι οι πρώτες – σειριακής παραγωγής- μονάδες του stealth μαχητικού αεροσκάφους πέμπτης γενιάς Su-57 θα παραδοθούν στις ρωσικές αεροπορικές δυνάμεις (VKS) μέχρι τα τέλη του 2019.

«Κατά τη διάρκεια της έκθεσης αμυντικού υλικού Army-2018 στη Ρωσία, υπογράψαμε δύο συμβάσεις με το Υπουργείο Άμυνας για την παράδοση του μαχητικού αεροσκάφους πολλαπλών ρόλων Su-57 καθώς επίσης και του Mig-35.

Το σειριακά παραγόμενο Su-57 θα εισέλθει στην υπηρεσία των ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων φέτος », δήλωσε ο Slyusar στο πρακτορείο ειδήσεων Ria Novosti ενώ προσέθεσε ότι συνολικά δεκαπέντε ακόμα αεροσκάφη Su-57 θα παραδοθούν «στο εγγύς μέλλον».

Η ανακοίνωση του Slyusar έρχεται μετά τις πιο απαισιόδοξες προβλέψεις δυτικών αναλυτών ότι το Su-57 δεν αναμένεται να εισέλθει σε σειριακή παραγωγή μέχρι το 2027 το νωρίτερο.

Πρέπει να σημειωθεί ότι αυτή η είδηση, σε αντίθεση με πολλές προηγούμενες αναφορές που επικαλούνται ανώνυμες πηγές της ρωσικής στρατιωτικής αμυντικής βιομηχανίας, προέρχεται από μια συνέντευξη που έχει καταγραφεί σε σημαντικό, χρονικά, σημείο.

Το γεγονός ότι ο Slyusar είναι πρόθυμος να βάλει το όνομά του πίσω από αυτό το χρονοδιάγραμμα παραγωγής υποδηλώνει έναν αυξημένο βαθμό εμπιστοσύνης στο πρόγραμμα Su-57.

Ακόμα, μερικές βασικές λεπτομέρειες παραμένουν ασαφείς. Πρώτον, ο όρος «σειριακή» είναι πιο περίπλοκος από ό, τι φαίνεται. Το Su-57 σχεδιάστηκε για να κατασκευαστεί με τον ισχυρό κινητήρα Saturn Izdeliye-30, αλλά ο έλεγχος κόστους και ποιότητας αναγκάζει τους Ρώσους μηχανικούς να κατασκευάσουν αρχικά πρωτότυπα μοντέλα με το παλαιότερο, ασθενέστερο Al-41.

Ο Slyusar δεν διευκρίνισε εάν αυτό το πρώτο μοντέλο ή οι επερχόμενες δεκαπέντε επερχόμενες μονάδες θα αποσταλούν με τον σύγχρονο κινητήρα Izdeliye-30.

Μόνο ο χρόνος θα δείξει εάν ο κινητήρας Izdeliye-30, ένα απαραίτητο συστατικό στοιχείο για το Su-57 που θα μπορεί να πετάξει σε υπερηχητικές ταχύτητες χωρίς κίνδυνο υπερθέρμανσης, θα είναι έτοιμος για παραγωγή το 2019, όπως εκτίμησε ο κατασκευαστής.

Υπάρχει, βέβαια και το πιο πρόσφατο παράδειγμα της Κίνας, όπου η Πολεμική Αεροπορία του Λαϊκού Απελευθερωτικού Στρατού παρέλαβαν την πρώτη τους “παρτίδα” από stealth μαχητικά αεροσκάφη πέμπτης γενιάς τύπου J-20 με τους συγκριτικά κατώτερους κινητήρες WS-10B, ενώ εργάζονται για την επίλυση τεχνικών προβλημάτων με τον ισχυρότερο WS-15.

Επίσης, παραμένει άγνωστο πώς, ή αν, η ρωσική κατασκευάστρια εταιρεία έχει ξεπεράσει αυτό που είναι μακράν το μεγαλύτερο εμπόδιο Su-57, δηλαδή το μη βιώσιμο κόστος.

Τα οικονομικά προβλήματα ξεκίνησαν στις αρχές του 2018, όταν η Ινδία αποχώρησε από ένα κοινό πρόγραμμα παραγωγής Su-57 με τη Ρωσία και άρχισε να σχεδιάζει το δικό της μαχητικό πέμπτης γενιάς που παρήγαγε στην εγχώρια αγορά.

Ακόμη και στην αισιόδοξη άποψη ότι ο ρωσικός στρατός έχει τα απαραίτητα κεφάλαια για να παράγει και τα δεκαπέντε μαχητικά αεροσκάφη Su-57 σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ένας μεγάλος επενδυτής όπως η Ινδία θα μπορούσε να αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για την οικονομική φερεγγυότητα της πλατφόρμας Su-57 για τις επόμενες δεκαετίες.

Η οικοδόμηση ενός εκθεσιακού μοντέλου του αεροσκάφους Su-57 είναι σχετικά εύκολο, αλλά και στρατιωτικά ασήμαντο, καθώς αν η Ρωσία θέλει να το καθιερώσει ως την αιχμή του δόρατος για την αεροπορική κυριαρχία, αυτό θα γίνει πραγματικότητα μόνο εάν το Su-57 μπορεί να παραχθεί μαζικά μέσω μιας προσιτής και αξιόπιστης διαδικασίας παραγωγής.

Δειτε βιντεο ΕΔΩ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.