Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2023

Aντωvιαδnς: Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΜΠOYPΑΚH ΝΑ "ΞΗΓΗΘΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ" ΜΑΖΙ ΜΟΥ...



Σε σχόλιο το βίντεο της εκπομπής του αίσχους της 28ης Μαρτίου 2021 στον ΣΚΑΪ, μέσα από την συνέντευξή μου στην εκπομπή του Φίλιππου Καμπούρη στον ART, αφού στον ΣΚΑΪ έσπευσαν να κατεβάσουν το βίντεο...

Μετά την συμπληρωματική κατάθεσή μου σήμερα στο Προανακριτικό Τμήμα του Καπανδριτίου, είναι η ώρα για τις έγγραφες εξηγήσεις του Δημήτρη Καμπουράκη και της Ελένης Φλυτζάνη για τα αίσχη σε βάρος μου στην εκπομπή “Σαββατοκύριακο Παρέα” στις 28 Μαρτίου 2021 στον ΣΚΑΪ. Μόλις «ξηγηθούν», θα πάρω τις «ξήγες» και θα τις κάνω, εννοείται, διάσημες.

Η δικογραφία εν συνεχεία θα σταλεί στη Λαμία για να δώσει εκεί εξηγήσεις ο τρίτος της άθλιας εκείνης παρέας, ο δημοσιογράφος Απόστολος Έλληνας. Ο εισαγγελέας Κωνσταντίνος Κούντριας είχε κάποιες ...απορίες για τον τρίτο αυτό δημοσιογράφο και μου ζήτησε να διευκρινίσω τα στοιχεία της συκοφαντικής δυσφήμησης σε βάρος μου από αυτόν.

Πολύ απλά, επανέλαβα αυτό που είχα αναφέρει τόσο στη μήνυση όσο και στο υπόμνημα, ότι δηλαδή ο Απόστολος Έλληνας υιοθέτησε τον ισχυρισμό του Δημήτρη Καμπουράκη ότι εγώ "σκότωσα 15 ανθρώπους στην Μαλεσίνα", υπερθεματίζοντας μάλιστα με τη λέξη "ακριβώς". Δηλαδή, ακριβώς, ο Αντωνιάδης σκότωσε 15 ανθρώπους στην Μαλεσίνα.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν πολυκατάλαβα την "απορία" του εισαγγελέα, γιατί όλα ήταν απολύτως ξεκάθαρα στα κείμενά μου, αλλά δεν πειράζει. Η επανάληψη, άλλωστε, είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως...

Εννοείται πως ενημέρωσα και επίσημα τον εισαγγελέα για την ομόφωνη αθώωσή μου από το Τριμελές Εφετείο Αθηνών την 29/06/2023 και την εν συνεχεία, τρεις ακριβώς μήνες μετά, πρώτη δίωξη στον πλανήτη κατά νοσοκομείου αναφοράς και την παραπομπή σε δίκη του διοικητή του ΣΩΤΗΡΙΑ και τριών υγειονομικών του ίδιου νοσοκομείου.

Ήδη με το υπόμνημα κατηγορίας που κατέθεσα στις 16 Σεπτεμβρίου 2022 (βλέπετε πόσο ...γρήγορα τρέχουν οι εναντίον τους διαδικασίες), ξεκαθάρισα ακόμη περισσότερο ότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Καμπουράκης εννοούσε εμένα, αφού, πέραν του σαφούς προσδιορισμού της ταυτότητάς μου στην άθλια εκπομπή, στη συνέχεια αφιέρωσα στον Κρητίκαρο που απείλησε και ότι θα "ξηγηθεί προσωπικώς" μαζί μου, σειρά δημοσιεύσεων, στις οποίες τον κατήγγειλα "προσωπικώς" για τα αίσχη του στις 28 Μαρτίου 2021, χωρίς ποτέ αυτός να αντιδράσει. Μάλιστα, τον τσάκωσαν φίλοι και ακόλουθοι να …παρακολουθεί το live που έκανα τότε για τα μούτρα του στο facebook.

Στην κατάθεσή μου, όμως, εξήγησα …καλού κακού στον εισαγγελέα ότι επειδή το έχουμε ζήσει στο παρελθόν, όταν έρχεται η ώρα της κρίσης για τους συκοφάντες, αυτοί να το …παίζουν τρέλα και να λένε ότι …δεν εννοούσαν εμένα, ότι σε περίπτωση που έχουμε επανάληψη αυτού του σκηνικού, και επειδή ο Καμπουράκης με τα φιλαράκια του στον ΣΚΑΪ και στο lamiareport ισχυρίστηκαν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ γεγονός και δεν …φιλοσοφούσαν, ότι δηλαδή εγώ σκότωσα 15 ανθρώπους στην Μαλεσίνα, εάν πάνε με …λερωμένες κάλτσες να ισχυριστούν ότι δεν εννοούσαν εμένα, θα πρέπει αυτονοήτως να πουν και ΠΟΙΟΝ τότε εννοούσαν. Κάποιος σκότωσε 15 ανθρώπους στην Μαλεσίνα.

Εάν δεν τους σκότωσα εγώ, τότε ποιος τους σκότωσε;

Πέραν του ότι θα πρέπει να εξηγήσουν στον εισαγγελέα και πώς τους σκότωσα και ποιοι ήταν συγκεκριμένα αυτοί οι 15, ένας προς ένας.

Αν και εγώ, επειδή τον συμπαθώ τον άτιμο τον Καμπουράκη και ειδικά τώρα που βγήκε και στη σύνταξη τον συμπάθησα ακόμα περισσότερο, του έχω κάνει …έκπτωση.

Δεν χρειάζεται να αποδείξει ότι σκότωσα 15, αρκεί και ένας.

Τέτοιος άνθρωπος είμαι…

Υ.Γ. Το ότι μου ζητήθηκε από τον ART και τον Φίλιππο Καμπούρη να μιλήσω για τα αίσχη Καμπουράκη & ΣΙΑ, είναι άλλο ένα στοιχείο που αποδεικνύει πως ήταν απολύτως ξεκάθαρο σε όλο τον κόσμο ότι αυτός που "σκότωσε 15 στην Μαλεσίνα" ήμουν εγώ.

Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Όταν το σκ@@ φτάνει στην κάλτσα, τα προφανή παύουν πλέον να είναι προφανή... 

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.