Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Hμoυv υγιέστατoς, εkαvα το εμβoλιo και....ΔYΣΤYΧΩΣ kαkώς το έkαvα ! ! !

 


Νομίζω λοιπόν πως ήρθε η ώρα να πω μερικά πράγματα κ γώ…

Όπως όλοι ξέρετε εξ αρχής φοβόμουν το εμβόλιο κ είχα τους δισταγμούς μου για να το κάνω…

Μετά όμως από προτροπή των γιατρών του κύκλου μου κ θέλοντας πλέον να επιστρέψουμε κ πάλι στη «κανονικότητα» αποφάσισα να πάω να το κάνω στις 1/12/21…

Δεν ήθελα να είμαι «αρνητής» δεν ήθελα να είμαι καχύποπτος είπα να εμπιστευτώ τους επιστήμονες κ να μεριμνήσω για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού μας να τονίσω πως στα 2 χρόνια που διανύουμε την περίοδο του Κορονοϊού δε κόλλησα ποτε…

ΔΥΣΤΥΧΩΣ κακώς το έκανα…

Στις 50 μέρες από τον εμβολιασμό μου παρουσίασα μια ασθένεια η οποία ονομάζεται «Παρεση προσωπικού νεύρου» η αλλιώς νόσο του Μπελ

Πρόκειται για ένα νευρολογικό πρόβλημα να τονίσω πως ουδέποτε μέχρι τότε είχα κάποιο πρόβλημα η κάποια κληρονομικότητα σε σχέση με όλα αυτά…

Αποτέλεσμα λοιπόν είναι να έχει παραλύσει το μισό μου πρόσωπο να μη μπορώ να φάω η να δω σωστά…

Δε μπορώ να κάνω τη δουλειά μου κ γενικότερα άλλαξε όλη μου η ζωή μέσα σε μια νύχτα παίρνω ένα σκασμό φάρμακα κ κανεις δε ξέρει να μου πει αν θα επανέλθει ποτε κ σε τι ποσοστό…

Κ ρωτώ τώρα εγώ όλους εσάς που μου λέγατε άντε ρε ψεκασμένε κ ότι επρόκειτο για θεωρίες συνομωσίας τι γίνεται τώρα ; Ποιος θα με καλύψει εμένα ; Τις θεραπείες που κοστίζουν ένα σωρό λεφτά ποιος θα τις πληρώσει ; Θα έπανερθω η θα μείνω σακάτης ; Την ευθύνη για οολο αυτό ποιος την αναλαμβάνει ; Ήμουν υγιέστατος κ ξαφνικά αυτό… 

Giannis Grat

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.