Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

Χυλόπιτα Κυριάκου σε Παπακώστα: Περάσαμε πολύ ωραία μαζί, αλλά, δυστυχώς, δεν μου κάνεις

Και τι δεν κανουν προκειμενου να διαφημιστουν και να παρουν καποια ψηφαλακια....
Λιγη αξιοπρεπεια ρεεεεεε....
Διαβαστε τα καραγκιοζλικια τους...


Ενα γράμμα στους ψηφοφόρους γράφει η Κατερίνα Παπακώστα ενόψει των εκλογών της 7ης Ιουλίου και σε αυτό αναφέρεται στη σχέση της με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που μετά από 15 χρόνια τη «χώρισε» με ένα sms.

«Τα βρίσκαμε σχεδόν στα πάντα. Είχαμε ίδιες παρέες, ίδια ενδιαφέροντα και για ένα φεγγάρι δουλεύαμε στο ίδιο γραφείο. Είχαμε τις διαφωνίες μας, αλλά στο τέλος ήταν όλα καλά…», γράφει και συνεχίζει:

«Οι φίλες μου με προειδοποίησαν σε κάθε ευκαιρία πως ο Κυριάκος είναι αμετροεπής και ότι, μόλις του κάνουν τα γλυκά μάτια, θα με προδώσει Εγώ επέμενα πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Νααααα, Καιτούλα! Δεν ήξερες δεν ρώταγες?!?!?» Το μόνο που κατάφερα ήταν να αποξενωθώ από τους φίλους μου. Εξαιτίας του Κυριάκου. Πόσο αχάριστος, Θεέ μου».

«Με ένα sms! Ναι παιδιά! Με ένα sms, και όχι σε εμένα, σε μια φίλη μου! Το sms έλεγε χαρακτηριστικά: «Περάσαμε πολύ ωραία μαζί, αλλά, δυστυχώς, δεν μου κάνεις. Ήρθε η ώρα να σε θέσω εκτός της ζωής μου»».

Το γράμμα του βίντεο κλείνει με τον εξής τρόπο: «Και κάπως έτσι ο φίλος σας ο Κυριάκος έγινε ένας ακόμη καληνυχτάκιας!!»
Δειτε το βιντεο ΕΔΩ





πηγη 

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.