Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023

Tέρnς Xρυσός: Δεv παντρεύτnκα γιατί είχα αυταρxική μnτέρα.Από την απόλαυσn μίας βραδιάς την πλnρώvει τώρα ο Ελλnvικός λαoς...

Δεν τα λεμε εμεις....

Συνεντευξn εδωσε....



Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο Τέρης Χρυσός στη δημοσιογράφο Σίσσυ Μενεγάτου και την On Time.

Νομίζω ότι δώσατε περισσότερο σημασία στην επαγγελματική σας ζωή. Δεν ερωτευτήκατε ποτέ δυνατά;

Βεβαίως. Και όχι μια φορά, αλλά τρεις φορές ερωτεύτηκα δυνατά και μάλιστα με αυτές τις κυρίες ήμουν έτοιμος να παντρευτώ. Όμως αντιδρούσε η μητέρα μου. Είχα μια μητέρα αυταρχική που «η μια της ξίνιζε και η άλλη της βρώμαγε». Μια κοπέλα θυμάμαι ήταν ο μεγαλύτερος έρωτας μου στην Αμερική όταν πήγα και ήμουν έτοιμος να την παντρευτώ. Η μητέρα μου άρχισε να μου λέει «και που θα με αφήσεις, εγώ θέλω να είμαι μαζί σου». Κι εμένα με έπιασε το οιδιπόδειο σύμπλεγμα κι έτσι έμεινα μόνος.

Ναι, το έχω μετανιώσει που δεν παντρεύτηκα και πολύ περισσότερο γιατί δεν απέκτησα παιδιά. Αλλά ο Θεός μου έδωσε πολλά ανίψια που με υπεραγαπούν και αισθάνομαι πλέον ολοκληρωμένος συναισθηματικά.


πηγη

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Translate