Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Οι γονείς μου έκαναν το εμβόλιο και κολλάνε συνέχεια, ενω εγω που δεν εκανα...ΟΧΙ ! ! !

E-mail έστειλε στο site μας κάτοικος της Θεσσαλονίκης ο οποίος εξιστορεί την προσωπική του περιπέτεια και εκφράζει τις απορίες του...



Οι γονείς μου έκαναν το εμβόλιο και κολλάνε συνέχεια, ενω εγω που δεν εκανα...ΟΧΙ ! ! !

Γεια σας είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης και διαμένω στην περιοχή της Τούμπας.

Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το κοινωνικό έργο που προσφέρεται και για την αφύπνιση του ελληνικού λαού.

Πριν λίγες ημέρες μέσα στην οικογένειά μου νόσησαν από Covid ο αδερφός μου η μητέρα μου και ο πατέρας μου.

Να σημειώσω ότι και οι τρεις είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Παρά τις προτροπές τους δεν έβαλα μάσκα και τους πλησίαζα κανονικά όπως συνέβαινε στην καθημερινότητα πριν νοσήσουν. Κάνοντας εδώ και μία εβδομάδα διαγνωστικά τεστ δεν διαπιστώθηκε ότι έχω νοσήσει και εγώ από Covid. Το παράξενο είναι ότι το ίδιο ακριβώς γεγονός συνέβη ξανά και πριν 6 μήνες.

Η απορία μου είναι πώς είναι δυνατόν αυτοί που είναι εμβολιασμένοι να κολλάνε τόσο εύκολα και αντίθετα εγώ να μην κολλάω ενώ έρχομαι σε επαφή μαζί τους. Μήπως το εμβόλιο τους έχει κάνει ευάλωτους στον Covid, μήπως έχει ρίξει το ανοσοποιητικό τους και κολλάνε με το παραμικρό; Μήπως όσοι δεν προχώρησαν στην ιατρική πράξη έχουν αποκτήσει ισχυρά αντισώματα και ο ιός δεν μπορεί να εγκατασταθεί στον οργανισμό τους. Να γνωρίζετε ότι είναι απορίες και άλλων ανθρώπων γιατί τα ίδια περιστατικά έχουν συμβεί σε πάρα πολλούς φίλους μου. Αναμένω μία απάντηση σας.


πηγη

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Translate