Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2023

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΒΡΕ...



Θυμάσαι τότε που φαντασιωνόσουν την προφυλάκισή μου για το θάνατο της Αντιγόνης Πανταζή στον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ;

Θυμάσαι που λίγο αργότερα, το βράδυ της 14ης Ιανουαρίου 2022, έκανες σαν την κλαίουσα χήρα και χτυπιόσουν στον ΣΚΑΪ παρέα με την φίλη σου την Σία, που δεν έγινε τότε η δίκη μου για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων και έδωσαν οι εφέτες τέσσερις μήνες αναβολή;

Τελείωσαν όμως αυτά, καλή μου Ιωάννα. ΚΑΙ το ένα ΚΑΙ το άλλο.

Δεν το έμαθες;

Ναι, ναι. Τελείωσαν.

Και το μεν πρώτο αρχειοθετήθηκε, στη δε δίκη αθωώθηκα.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, καλή μου Ιωάννα, έστειλα και στο σκαμνί το ΣΩΤΗΡΙΑ.

Για αρχή.

Τώρα;

Ξέρω. Τουμπεκί.

Στον ΣΚΑΪ όμως μόνο. Και στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Γιατί και εκεί με είχες πιάσει στο στόμα σου.

Στον ΣΚΑΪ και στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ λοιπόν θα παραμείνεις, όχι κλαίουσα βεβαίως πια, αλλά σιωπηλή χήρα.

Γιατί στο δικαστήριο θα απαντήσεις, θέλοντας και μη.

ΚΑΙ εσύ ΚΑΙ η υπόλοιπη παρέα του ΣΚΑΪ.

ΚΑΙ το αφεντικό σας.

Εκτός από τον Παναθηναϊκό θα έχει να πληρώνει και εμένα.

Στο δικαστήριο λοιπόν.

Εκεί να σας δω...

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Translate