Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

Δικηγορος Αντωνιαδης: Ελάτε τώρα κύριε Καπραβέλε, και εσείς εκεί οι αρχιεκτελεστές μου, να δώσετε εξηγήσεις για τον θάνατο της Πασχαλίνας Πανταζή...


KAΤΕΘΕΣΑ ΤΗΝ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 1016/92/21/146/21.11.2021 ΜΗΝΥΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΠΡΑΒΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΜΕ ΔΟΛΟ ΔΙΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΣ (ΑΡΘΡΑ 299 & 15 ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ) ΤΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑΣ ΓΑΖΗ ΣΤΟ “ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ”...



Και ελάτε τώρα κύριε Καπραβέλε, και εσείς εκεί οι αρχιεκτελεστές μου στον Alpha, στο MEGA και στο ΣΚΑΪ, να δώσετε εξηγήσεις για τον θάνατο της Πασχαλίνας Πανταζή. 

Εσείς ο ίδιος είπατε ότι πέθανε επειδή καθυστέρησε η διασωλήνωσή της. Αποκλειστικά υπεύθυνοι όμως για την καθυστέρηση αυτή είστε, σύμφωνα και πάλι με αυτά που εσείς και πάλι είπατε, εσείς ο ίδιος και η ιατρική ομάδα που παρακολουθούσε τη νοσηλεία της.

Αύριο θα δημοσιεύσω όλο το κείμενο της μήνυσης των 37 σελίδων και θα κάνω και ζωντανή μετάδοση στην οποία θα το διαβάσω. Γιατί στην μήνυση αυτή συμπυκνώνονται τα πάντα. Όλα όσα έχω κάνει, όλα όσα έχω καταγγείλει, όλα όσα έχω αναφέρει, όλα όσα έχω επιδώσει, όλα όσα έχω μηνήσει, μέχρι και την απόλυτη στοχοποίησή μου από όλο κυριολεκτικά το σύστημα και την εγκληματική οργάνωση.

 Μία στοχοποίηση, ένας πόλεμος λάσπης και ένα συμβόλαιο εξόντωσής μου που άρχισε να εκτελείται από τις αρχές Σεπτεμβρίου και κορυφώθηκε τα τελευταία 24ωρα με επίκεντρο τη στημένη από τον επίορκο εισαγγελέα Αντώνη Ελευθεριάνο σύλληψή μου της 17ης Νοεμβρίου. Στη μήνυση επισυνάπτω ολόκληρο το εισαγωγικό μέρος της μήνυσής μου της 19ης Ιουλίου στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής την 19.7.2021, στην Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, καθώς και τον επιστημονικό κόλαφο της 5ης Αυγούστου.

Αύριο άλλωστε πρόκειται να συμπληρώσω την αρχική μήνυσή μου κατά του συγκεκριμένου εισαγγελέα, προσθέτοντας σε αυτήν την προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Σωτηρία Παπαγεωργακοπούλου. Στη μήνυση αυτή θα στραφώ εναντίον της προϊσταμένης, καθώς και της συναδέλφου της Ειρήνης Χρυσικού, και για το τεράστιο εισαγγελικό σκάνδαλο στην υπόθεση της Άννας Ψυχογυιού, με τη ψευδή βεβαίωση στην εντολή για νεκροψία-νεκροτομή, όπου βεβαιώθηκε ως ημερομηνία εκδόσεως της εντολής η ψευδής της 5ης Ιουλίου.

Τέλος, ετοιμάζω συνολική αναφορά και κατά των τριών εισαγγελέων την οποία θα καταθέσω μεθαύριο στην Γραμματεία Επιθεώρησης του Αρείου Πάγου.

Η αναφορά αυτή θα μεταφραστεί στην αγγλική γλώσσα και θα λάβει τη μορφή διεθνούς καταγγελίας.

Αυτά.

Προς το παρόν.

Και μόλις άρχισα…



πηγη 

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.