Εδώ και κάποιο διάστημα το Facebook έχει αρχίσει να υιοθετεί το λεγόμενο «dark mode», δηλαδή, ένα user interface στο οποίο κυριαρχούν τα σκοτεινά χρώματα.
Θεωρητικά, αυτό γίνεται για να είναι η ανάγνωση πιο ξεκούραστη στα μάτια, αλλά και για μικρότερη κατανάλωση ενέργειας, ειδικά σε smartphones και tablets.
Πλέον, όμως, φαίνεται ότι το dark mode έρχεται σε την desktop εκδοχή του Facebook και σύμφωνα έφθασε και στην Ελλάδα.
Το dark mode φέρνει αλλαγή στο logo του κοινωνικού δικτύου, τις πέντε κύριες καρτέλες στο επάνω μέρος (Home, Watch, Marketplace, Groups και Gaming), πιο στρογγυλεμένα blocks στο News Feed, άμεση πρόσβαση στις επαφές στο Messenger σε κάθε οθόνη (προσέξτε το «+» κάτω δεξιά) και γενικότερο ένα σαφέστατα πιο όμορφο περιβάλλον
Πηγή