Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΜΟΥ!!!



Αυτές οι κυριούλες που μαζεύουν ο,τι απέμεινε από τη λαϊκή αγορά και τα πέταξαν στα σκουπίδια.
Αυτές οι κυριούλες είναι που ψήφισαν ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και Μητσοτάκη Πρωθυπουργό....
Εγώ, νίπτω τας χείρας μου.....
Δεν καταλαβαίνω!
Πώς το λένε!!!!
Αδυνατώ να το συλλάβω....
Αν εσείς το καταλαβαίνετε και έχετε μια κάποια εξήγηση, πείτε μου κι εμένα, μήπως με φωτίσετε και το καταλάβω....


Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.