Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

Δεv θελει να xασει τo κελεπoυρι...

Εχω μια απορια....

Αν δεν ηταν ο γιοκας του Μιζοτακη θα ελεγε αυτα που λεει;



 “Λιώνει” για τον υιό Μιζοτάκη....

Προτιμώ να χάσω θαυμαστές από το να μην τον έχω στη ζωή μου....

Η Μαρία έδωσε συνέντευξη και μεταξύ άλλων μίλησε για τη σχέση της με τον υιό Μιζοτάκη, τον Κωνσταντίνο. Μάλιστα, δεν δίστασε να πει ότι δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτόν!

Σε ερώτηση αν την ενοχλούν τα αρνητικά σχόλια για τη σχέση της, η ελληνίδα τενίστρια απάντησε πως:

«Όχι, καθόλου. Δεν είναι κάτι που σκέφτηκα ποτέ, δεν είναι κάτι που με ένοιαξε ποτέ. Προτιμώ να χάσω θαυμαστές, παρά να μην έχω τον Κωνσταντίνο στη ζωή μου. Έχει παίξει τόσο σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία μου, έχει κάνει τόσο καλό σε εμένα ως άνθρωπο. Δεν θα ήθελα να πάρω πίσω τίποτα από αυτά που έχω χάσει, ας πούμε, και να χάσω τον Κωνσταντίνο».


πηγη

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.