Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ μας προειδοποιεί: ''ΧΟΛΕΡΑ θα ρθει κατ’ αρχήν, ΠΑΝΟΥΚΛΑ και ΠΑΝΩΛΗ, και θα θερίζει ο Χάροντας σαν στάχυα στο περιβόλι''...


ΧΟΛΕΡΑ ΘΑ ΡΘΕΙ ΚΑΤ’ ΑΡΧΗΝ, ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΡΙΖEI Ο ΧΑΡΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΣΤΑΧΥΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ
ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++

Γράψε και μην καθυστερείς, γιατί ο καιρός επείγει,
αφού θα φύγουν οι πολλοί, θα μείνουν μόνον λίγοι.
Σας τόχω τούτο ξαναπεί, όμως δεν το προσέξατε,
στον κάλαθο των άχρηστων, οι πλείστοι το πετάξατε.

Σας τόχω πει πολλές φορές, σε όσους αμφιβάλετε,
με την δική σας λογική, τα λόγια Μου αποβάλετε,
πως όλοι με τα μάτια σας, εσείς θε να τα δείτε,
αυτά που αποβάλετε, αυτά που σεις αρνείστε.

Γιατί ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΘΕΟΣ, δεν φάσκω και αντιφάσκω,
συμβόλαιο ο λόγος Μου, γιατί στα πάντα άρχω.
Και το πιστεύετε ή μη, ετούτο θε να γίνει,
αφού θα φύγουν οι πολλοί, θα μείνουν μόνον λίγοι.
Θα καθαρίσει πια η γη, απ’ όλη την βρωμιά,
θα μείνουν πάνω εις την γη μόνον καθάρια ψυχικά.
Σας είπα και ελάλησα ο Κύριος του παντός,
προσπάθησα να μην γενεί ετούτο το κακό.
Αγώνα έκανα πολύ για να σας συνετίσω,
και πίσω στην αγκάλη Μου, Εγώ να σας γυρίσω,
μα σεις δεν το θελήσατε, παιδιά Μου να σωθείτε,
κι από τα δίχτυα του εχθρού να ελευθερωθείτε.

Ωσάν τους χοίρους θέλετε στον βούρκο να κοιμάστε,
και την αθάνατη ψυχή καθόλου δεν θυμάστε.
Άδικα πάν’ τα λόγια Μου, τα Θεία Ρήματά Μου,
τα νέα τα Ουράνια που δίνω στα παιδιά Μου.

Έχετε πώρωση πολλή, μεγάλη σκοτοδίνη,
είναι το δώρο του εχθρού, που σ’ όλους σας το δίνει.
Μην δείτε και ξυπνήσετε, κι από την νάρκη βγείτε,
κι αγωνιστείτε δύστυχοι, στην κόλαση μην μπείτε.

Και τρέχετε ολοταχώς, σαν ξέφρενη αγέλη,
στην κόλαση με τον εχθρό, να καταλήξετε όλοι.
Εχάσατε τα φρένα σας, και πώς να σταματήστε,
απ’ τον ολισθηρό γκρεμό, πίσω πώς να γυρίστε;

Το σώμα σας το έφτιαξα νάναι ναός Κυρίου,
και σεις το καταντήσατε οικία του θηρίου.
Δεν δώσατε την πρέπουσα, σε τούτο σημασία,
και ποδοπάτησαν αυτό τα άγρια θηρία.

Αφού αυτό μολύνατε με κάθε αμαρτία,
με κάθε είδους σιχασιά, με κάθε ασελγεία,
τώρα αυτό διεκδικούν τα βρωμερά θηρία.
Αφού δεν τα τιμήσατε εσείς τα σώματά σας,
στα αζήτητα και άθαφτα θα μένουν τα λείψανά σας.

ΑΡΡΩΣΤΕΙΕΣ ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ, σας τόχα ξαναπεί,
αφού αρνείται πια η γη, εσάς για να δεχθεί.

ΧΟΛΕΡΑ θα ρθη κατ’ αρχήν, ΠΑΝΟΥΚΛΑ και ΠΑΝΩΛΗ,
και θα θερίζη ο Χάροντας σαν στάχυα στο περιβόλι.
Δεν θα υπάρχουν άνθρωποι να θάβουν τους νεκρούς,
θα μένουν στα αζήτητα, ετούτοι σε σωρούς.
Βορά θα γίνουν των σκυλιών, που τάχανε λατρέψει,
ενώ τα ίδια σπλάχνα τους, είχανε εξολοθρέψει.

Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ άρχισε όλους σας να πληρώνει,
ανάλογα τα έργα σας, εσάς να ξεπληρώνει.

Δεν είναι ετούτα ΑΠΕΙΛΕΣ, δεν είναι αυτά ΦΟΒΕΡΕΣ,
αλλά όσα θα ζήσετε, σε κοντινές σας μέρες.
Σας ενημερώνω τέκνα Μου, ο Πλάστης και Θεός σας,
για ό,τι μέλλει να συμβεί, σε τούτον τον καιρό σας.
Γιατί δεν παύω να πονώ για το κατάντημά σας,
την κόλαση που καρτερεί τας δύστυχας ψυχάς σας.

Μα τα δικά Μου τα παιδιά, όλα θα προστατέψω,
και κάθε μία απειλή, Εγώ θα αποτρέψω.
Δεν θα αφήσω τίποτα να πάθουν τα παιδιά Μου,
αφού θα είναι ασφαλή, μέσα στην αγκαλιά Μου.

Για όλα τ άλλα όμως πονώ και κλαίει η καρδιά Μου,
που Εμένα αρνηθήκανε και φύγαν’ μακρυά Μου ,
και θα τα βρούνε τα φριχτά και φοβερά δεινά Μου.
Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.
+++

 

Πηγή 

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.