Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Γ.Λαγος....Εγώ αγωνίζομαι για ΕΛΛΑΔΑ και ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και το γεγονός αυτό, λύπησε αφάνταστα τον Παπαδημούλη ! ! !

Ο Μοναδικος Ελληνας πολιτικος που πραγματικα αντιπολιτευεται τους 300...

Γιαννης Λαγος:

Εχθές στο ευρωκοινοβούλιο συζητήθηκε η προκλητική επίσκεψη του Ερντογάν στην σκλαβωμένη μας Κύπρο. 

Όπως φυσικά έχω το δικαίωμα,πήρα τον λόγο και με αποδείξεις έκανα αυτό που έχω υποσχεθεί να κάνω ακόμα και μόνος μου μέσα στην ευρωβουλή. 

Υπερασπίστηκα την Ελλάδα μας, αδιαφορώντας για οτιδήποτε άλλο. 



Το γεγονός αυτό,λύπησε αφάνταστα τον Παπαδημούλη με τα δεκάδες ακίνητα τα οποία νοικιάζει στις Μ.Κ.Ο. ,έτσι ώστε να κερδίζει πολλά εκατομμύρια από τον επαγγελματικό ανθρωπισμό του, τους αστείους του κ.κ.ε. οι οποίοι πάντα είναι απέναντι σε κάθε τι Ελληνικό και Χριστιανικό και κάποιον Ανδρουλάκη. 

Για τον τελευταίο να τονίσουμε ότι είναι μέλος και ευρωβουλευτής ενός κόμματος το οποίο άλλαξε όνομα και α.φ.μ. σαν τους κοινούς απατεώνες και έκλεψε 240 εκ.ευρώ τα οποία πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος. 

Είναι το κόμμα του οποίου πασίγνωστοι υπουργοί έχουν καταδικασθεί σε φυλακίσεις για οικονομικά σκάνδαλα δισεκατομμυρίων ευρώ τα οποία έκλεψαν από τον Ελληνικό λαό οδηγώντας στην εξαθλίωση τους συμπολίτες μας. 

Να τονίσω βέβαια ότι εις βάρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. -ΚΙΝ.ΑΛ. του Κ.Κ.Ε. και του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. έχω καταθέσει αγωγές και θα κάτσουν στο σκαμνί.

Όλοι αυτοί λοιπόν λειτουργώντας για άλλη μια φορά σαν πιστά τσιράκια και σαν καλά γιουσουφάκια των Τούρκων μου επιτέθηκαν γιατί πρώτη φορά ξεμπροστιάζεται ξεκάθαρα η Τουρκία μέσα στην ευρωβουλή. 

Να τονίσω ότι αποτελεί τεράστια τιμή για μένα το γεγονός ότι όλο το παρεάκι του βρωμερού δημοκρατικού τόξου λυσσομανά εναντίον μου.

Εγώ αγωνίζομαι για ΕΛΛΑΔΑ και ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και δεν πρόκειται να σταματήσω όποιες πιεσεις και αν δεχθώ,είναι λογικό λοιπόν ότι ανήκουμε σε άλλα στρατόπεδα.

Τέλος για το θέμα της αρσης ή όχι της ασυλίας μου τους επιφυλάσσω πολλές και δυσάρεστες εκπλήξεις. 

Θα εξαντλήσω την κοινοβουλευτική μου θητεία και θα είμαι εκεί. 

Να τους πολεμώ,να τους ξεμπροστιάζω και να τους αναγκάζω να υπερασπίζονται τους εχθρούς της πατρίδας όσο εγώ αγωνίζομαι για Θεό και Ελλάδα. 

Περαστικά σας μικρά και ανόητα ανθρωπάκια.




πηγη 

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.