Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Βαλιανατος: Η αδερφή μου είναι ηγουμένη και την ευχαριστώ που προσεύχεται για μένα....

Γρηγόρης Βαλλιανάτος: «Είχα γίνει συνοδός – Πληρωνόμουν για να κάνω έρωtα» – Η μοναχή αδερφή του και το…AIDS 
Καλεσμένος στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη «Μεσάνυχτα», βρέθηκε ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος χθες το βράδυ.

Μεταξύ άλλων, ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε όταν διαγνώστηκε οροθετικός και το δήλωσε δημόσια, για την μοναχή αδελφή του, για τον Ζακ Κωστόπουλο και για το ότι όταν ζούσε στο Λονδίνο εργαζόταν ως συνοδός.

Δείτε αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Γρηγόρη Βαλλιανάτου:

Αναφερόμενος στη μοναχή αδελφή του, είπε πως προσεύχεται για εκείνον ώστε να μπει στο… σωστό δρόμο. «Όταν έχεις καλή σeξουαλική ζωή, δεν έχεις νεύρα και αρνητική διάθεση. Είμαι ευγενικός άνθρωπος, αλλά εύκολα γίνομαι αλήτης. Η αδερφή μου είναι ηγουμένη και την ευχαριστώ που προσεύχεται για μένα», ανέφερε χαρακτηριστικά και συνέχισε:

«Είμαι τυχερός άνθρωπος, γιατί οι γονείς μου με αγαπούσαν πολύ. Ο πατέρας μου έλεγε ότι δεν συμφωνεί με αυτά που κάνω, αλλά μου είπε ότι αν ήταν ομοφυλόφιλος θα έκανε τα ίδια. Η μάνα μου, μου έλεγε πως ότι και να κάνεις, εγώ σου έχω εμπιστοσύνη. Χωρίς να μπει σε λεπτομέρειες. Δεν ξέρω πόσοι γονείς υπάρχουν ακόμα σήμερα που λένε κάτι τέτοιο».
Δειτε το βιντεο ΕΔΩ





πηγη 

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.