Η δημοσιογράφος κ. Βίκυ Φλέσσα, στην τηλεοπτική της εκπομπή «ΣΤΑ ΑΚΡΑ», φιλοξένησε τον Υπουργό Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη καθώς επίσης και τον κ. Θεοφάνη Τάση, λέκτορα της Σύγχρονης Πρακτικής Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Alpen-Adria της Αυστρίας. Μεταξύ άλλων συζήτησαν για την μορφή της δημοκρατίας στην νέα ψηφιακή εποχή, για την ανάπτυξη του 5G στην Ελλάδα καθώς επίσης και για τις επιπτώσεις της τεχνολογικής προόδου στην ζωή των ανθρώπων.
Ο προσεκτικός τηλεθεατής ακούγοντας τον κ. Υπουργό να εκθειάζει το Εσθονικό μοντέλο ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, δηλ. το σύστημα της ψηφιακής δημόσιας σφαίρας, το οποίο χαρακτηρίζεται από την φυσική απουσία του πολίτη, ενώ κυριαρχεί η «ψηφιακή του παρουσία», αντιλαμβάνεται ότι η τρέχουσα πανδημία του κορωνοϊού αξιοποιείται, ως μια χρυσή ευκαιρία, για τον παγκόσμιο μετασχηματισμό της παραδοσιακής δομής της κοινωνίας σε μια υποβαθμισμένη, απρόσωπη, ψηφιοποιημένη και ομογενοποιημένη κοινότητα ατόμων.
Η μεταβολή αυτή θα επιφέρει δραματικές αλλαγές στην πολιτική, κοινωνική και οικονομική ζωή των ανθρώπων. Η κοινωνική συμβίωση προϋποθέτει την αλληλεπίδραση των ανθρώπων, ως πολιτικών δρώντων, ενώ η ψηφιακή εποχή που ευαγγελίζεται με θέρμη ο κ. Υπουργός εξουδετερώνει την διαπροσωπική αλληλεπίδραση και ενισχύει την πολιτική απομόνωση, την αποστασιοποίηση και εν τέλει την αποπροσωποποίηση των ανθρώπων, ως έλλογων κοινωνικών όντων.
Η αντιπροσωπευτική δημοκρατία θα αντικατασταθεί από την ψηφιακή δημοκρατία με την γενικευμένη καθιέρωση της επιστολικής ψήφου, η συμμετοχή των παιδιών στην σχολική εκπαιδευτική διαδικασία, ως σημαντικό και κρίσιμο σκαλοπάτι για την διαμόρφωση και την ανάπτυξη της κοινωνικότητάς τους, θα ατονήσει και θα υποκατασταθεί με την συμμετοχή τους στο e-school, η μετάβαση στο supermarket θα απορρίπτεται ως περιττή και άσκοπη ανθρώπινη μετακίνηση, αφού το e-shopping θα καταπολεμά την ενδεχόμενη πιθανότητα φοροδιαφυγής και θα προσφέρει το bonus της μειωμένης τελικής δαπάνης. Οι διαπροσωπικές σχέσεις, δηλαδή το ultimum refugium δηλ. το έσχατο καταφύγιο του Ανθρώπινου Όντος, αφού ο άνθρωπος είναι το μοναδικό πλάσμα της έμβιας δημιουργίας που μπορεί να αναπτύσσει αγαπητική ερωτική σχέση, θα πληγούν ανεπανόρθωτα από τον φόβο και την καχυποψία μιας ενδεχόμενης μόλυνσης και ως εκ τούτου οι άνθρωποι θα αποφεύγουν και θα αποθαρρύνονται στην οικοδόμηση ολοκληρωμένων σχέσεων αγάπης, ενώ θα συνθλίβονται ψυχικά και σωματικά από τις web-camera επαφές και συνομιλίες τους.
Η πανδημία του κορωνοϊού και η ψηφιακή διακυβέρνηση που οραματίζεται ο κ. Υπουργός παρουσιάζουν σοβαρές ομοιότητες, ώστε βάσιμα μπορεί κανείς να υποστηρίξει ότι η διαχείριση της τρέχουσας πανδημίας, υπό τις συνθήκες που λαμβάνει χώρα αποτελεί ένα παγκόσμιο κοινωνικό πείραμα για την εισαγωγή των πολιτών στη νέα εικονική κοινότητα των ομογενοποιημένων ατόμων.
Οι υπεύθυνοι της υγειονομικής κρίσης συστήνουν επιτακτικά στους πολίτες συνεχώς τους τελευταίους δέκα μήνες «να μένουμε σπίτι», «να μένουμε ασφαλείς», «να κρατούμε τις αποστάσεις» «να αποφεύγουμε τις συναθροίσεις», αντιστοίχως όμως και η πολιτική και κοινωνική αποστασιοποίηση, η ενθάρρυνση της «ψηφιακής παρουσίας» εις βάρος της φυσικής παρουσίας, η προώθηση του μοντέλου της ψυχρής και απρόσωπης ατομικότητας με την ταυτόχρονη υπονόμευση της προσωπικής και κοινωνικής αλληλεπίδρασης των πολιτών, αποτελούν το κυρίαρχο πολιτικό δόγμα, στο οποίο εδράζεται η ψηφιακή κοινωνία. Βάσιμα επομένως μπορεί κανείς να ισχυριστεί, ότι η πανδημία του κορωνοϊού αποτέλεσε τον «προθάλαμο» της ψηφιακής εποχής.
Η τρέχουσα υγειονομική κρίση αποτελεί το «παράθυρο ευκαιρίας», την «βολική περίσταση», που αναζητούσε η παγκόσμια και αφανής πολιτικοκοινωνική ελίτ, το άτυπο διευθυντήριο που διαχειρίζεται τις τύχες της ανθρωπότητας, για τον μετασχηματισμό του κόσμου, όπου τα ψηφιακά συστήματα και η επικράτηση των αλγορίθμων με την συγκέντρωση τεράστιων ποσοτήτων ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων των πολιτών, υπερισχύουν των πολιτικών θεσμών και των διαπροσωπικών σχέσεων.
Η καθολική, ομοιόμορφη και ομότροπη αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης της δημόσιας υγείας σηματοδοτεί δίχως αμφιβολία την υποταγή, μια για πάντα, της εθνικής κυριαρχίας σε μια παγκόσμια διακυβέρνηση, η οποία όμως θα στηρίζει την επιβολή της όχι στην δύναμη της πειθούς αλλά στην πειθώ της δύναμης. Η παγκόσμια διακυβέρνηση δεν θα μπορούσε να επιβληθεί στην ανθρωπότητα χωρίς την αξιοποίηση της πανδημίας του κορωνοϊού και των σύγχρονων εφαρμογών της ψηφιακής τεχνολογίας.
Στις ψηφιακές διευκολύνσεις και ανέσεις που επαγγέλλεται ο κ. Υπουργός ελλοχεύει όμως ένας αδυσώπητος και απάνθρωπος παγκόσμιος ψ η φ ι α κ ό ς ο λ ο κ λ η ρ ω τ ι σ μ ό ς που θα αστυνομεύει και θα καταπνίγει την ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης. Δυστυχώς στις ημέρες μας εκκολάπτεται η γέννηση της δυστοπικής τυραννικής κοινωνίας στην οποία οι πολίτες θα ελέγχονται και θα παρακολουθούνται με την εφαρμογή και την χρήση των συστημάτων υψηλής ψηφιακής τεχνολογίας.
Ο ελεύθερος και κριτικά σκεπτόμενος πολίτης που έχει κατορθώσει να αποστασιοποιηθεί από το επίσημο κυβερνητικό αφήγημα «περί φονικής πανδημίας» αξιολογώντας με ψυχραιμία και νηφαλιότητα τις δηλώσεις των κυβερνητικών αξιωματούχων, συνειδητοποιεί ότι η νέα ψηφιακή εποχή στην οποία έχουμε ήδη εισέλθει δεν είναι ο «κήπος της Εδέμ» που προπαγανδίζεται από τα κυρίαρχα ΜΜΕ (μέσα μαζικής επιρροής και εξαπάτησης) αλλά στην πραγματικότητα συνιστά ένα Παγκόσμιο Ψηφιακό Στρατόπεδο Συγκέντρωσης Πολιτών με τα ευαίσθητα προσωπικά τους δεδομένα αποθηκευμένα σε κεντρικούς servers.
Ο «αόρατος μαριονετίστας», δια των εντεταλμένων υπαλλήλων του, έχοντας την γνώση των προσωπικών δεδομένων, θα ασκεί τον αποκλειστικό έλεγχο στην ζωή των πολιτών και θα απολαμβάνει «τον θαυμαστό καινούριο κόσμο» που θα αποτελείται πλέον από άτομα-ρομπότ (αφού οι άνθρωποι θα έχουν ομογενοποιηθεί και θα στερούνται της συναισθηματικής νοημοσύνης τους) που θα σκέπτονται με τον ίδιο τρόπο, θα έχουν παρόμοια εμφάνιση, θα τρώνε το ίδιο φαγητό, θα μιλούν την ίδια γλώσσα και θα λατρεύουν τον ίδιο Θεό.
Οι άνθρωποι στερούμενοι των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών γνωρισμάτων τους μετατρέπονται μοιραία σε μία άβουλη, καθοδηγούμενη και ελεγχόμενη μάζα ρομποτοποιημένων ατόμων.
Δεν είχε, επομένως άδικο, ο Άλντους Χάξλεϋ όταν έγραφε: «Η τέλεια δικτατορία θα έχει την εμφάνιση της δημοκρατίας. Μια φυλακή χωρίς τοίχους στην οποία οι κρατούμενοι δεν θα ονειρεύονται να δραπετεύσουν. Ένα σύστημα δουλείας όπου χάρη στην κατανάλωση και τη διασκέδαση, οι δούλοι θα αγαπήσουν τη δουλεία τους…» (Άλντους Χάξλεϋ, Ο θαυμαστός καινούριος κόσμος, 1932).
Θα αποτελούσε όμως ασυγχώρητη παράλειψη μας να μην αναφερθούμε και στον έτερο των προσκεκλημένων της κυρίας Βίκυς Φλέσσα, τον κ. Θεοφάνη Τάση, ο οποίος εισήγαγε το τηλεοπτικό κοινό στην έννοια του μετανθρωπισμού ή τρανθρωπισμού. Κατά τον κ. Τάση, «ο τρανθρωπισμός (ή τρανσουμανισμός ή μετανθρωπισμός) είναι ένα ρεύμα που βρίσκεται στο σταυροδρόμι μεταξύ φιλοσοφίας, ανθρωπολογίας, νευροεπιστημών, πληροφορικής επιστήμης, γενετικής και μοριακής βιολογίας που έχει ως στόχο την ανθρώπινη αναβάθμιση(!). Αυτή εκδηλώνεται σε τέσσερα επίπεδα σωματική, αισθηματική, ηθική και διανοητική.»
Η μετάβαση του ανθρώπινου είδους στην ψηφιακή εποχή της εικονικής πραγματικότητας και του 5G του κ. Πιερρακάκη έχει ονομασία και καλείται τρανσουμανισμός/μετανθρωπισμός.
Πριν από μερικά χρόνια είχε δημοσιευθεί στο αμερικανικό περιοδικό Forbes ένα βαρυσήμαντο άρθρο, που διέλαθε την προσοχής πολλών από εμάς, με τον τίτλο «Ο Τρανσουμανισμός και το μέλλον της ανθρωπότητας. Επτά τρόποι, Ο Κόσμος θα αλλάξει μέχρι το 2030».
Η μετάβαση του ανθρώπινου όντος στον τρανσουμανισμό/μετανθρωπισμό, περιλαμβάνει πράγματα αδιανόητα για τον κοινό νου, τα οποία ο κ. Τάσης τα παρουσίασε με μια απίστευτη φυσικότητα, ως νομοτελειακή εξέλιξη της τεχνολογικής προόδου και κατάκτηση της ψηφιακής κοινωνίας.
Σύμφωνα με το άρθρο του αμερικανικού περιοδικού «αυτός ο μετασχηματισμός θα είναι βρόμικος, περίπλοκος και μερικές φορές τρομακτικός, αλλά τα σήματα δείχνουν ένα μέλλον της ανθρωπότητας που θα θολώσει τις ταυτότητές μας σε «τρανθρωπισμό».
Για να κατανοηθεί αυτό το θέμα, η δημοσιογραφική ομάδα του περιοδικού εξέτασε τρεις θεμελιώδεις πυλώνες της ανθρωπότητας και την εξέλιξή τους τα επόμενα 10-15 χρόνια: το σώμα μας, την σκέψη μας και την συμπεριφορά μας.
Και συνεχίζει το άρθρο υποστηρίζοντας ότι: «Τα επόμενα χρόνια θα οδηγήσουν σε μια σειρά δυνατοτήτων αύξησης του σώματος που θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να είναι πιο έξυπνοι, ισχυρότεροι και πιο ικανοί από ότι σήμερα.»
«Θα δούμε επίσης αυξημένη χρήση εμφυτευμάτων που κυμαίνονται από εγκεφαλικά μικροτσίπ και νευρική δαντέλα μέχρι την πρόθεση ελέγχου του μυαλού και υποδόρια τσιπ RFID που επιτρέπουν στους χρήστες να ξεκλειδώσουν πόρτες ή κωδικούς πρόσβασης υπολογιστή με το κύμα ενός χεριού. Ωστόσο, η πιο ισχυρή αύξηση του σώματος θα προέλθει από τη βιολογική αύξηση ως αποτέλεσμα της αυξημένης γνώσης του γονιδιώματός μας».
«Τόσο αυτές που φοριούνται όσο και οι εμφυτεύσιμες διεπαφές εγκεφάλου – μηχανής (BMI) βρίσκονται σε εξέλιξη από οργανισμούς που περιλαμβάνουν το Neuralink του Elon Musk, το Facebook και το DARPA. Αυτές οι συσκευές θα αλλάξουν δραματικά τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούμε μεταξύ μας, καθώς και τις ψηφιακές συσκευές. Ο Mark Zuckerberg περιέγραψε το ακόλουθο σενάριο: Σήμερα, όταν μοιραζόμαστε τις εμπειρίες των διακοπών μας, ανεβάζουμε φωτογραφίες και βίντεο. Με τις διεπαφές εγκεφάλου-μηχανής, μπορώ να μοιραστώ την πλήρη αισθητηριακή και συναισθηματική εμπειρία διακοπών με τους φίλους και την οικογένειά μου».
Επίσης το αμερικανικό περιοδικό συνεχίζει να απαριθμεί «τις συνέπειες του μετανθρωπισμού» λέγοντας ότι «Θα δούμε την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης στις ρυθμίσεις της καριέρας μας» και ότι «Ορισμένοι φουτουριστές προβλέπουν ότι έως το 2026 οι εταιρείες θα διαθέτουν μηχανή Τεχνητής Νοημοσύνης ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου τους».
Και ολοκληρώνεται το άρθρο του αμερικανικού περιοδικού, το οποίο αξίζει να αναφερθεί ότι ανήκει στα λεγόμενα «συστημικά» μέσα ενημέρωσης που ασχολείται κυρίως με την οικονομία, την επένδυση, την βιομηχανία και το εμπόριο, με την διατύπωση φιλοσοφικών ερωτημάτων: «Καθώς αυτές οι διαδεδομένες και επαναστατικές τεχνολογίες έρχονται σε εμάς από κάθε γωνία και επηρεάζουν το σώμα μας, την διεργασία του μυαλού και τις συμπεριφορές μας, η κοινωνία θα συμμετάσχει σε μια αυξανόμενη φιλοσοφική συζήτηση αναφορικά με το ποιες είναι οι αξίες μας ως άτομα, ως χώρα και ως είδος. Τι εκτιμούμε περισσότερο; Είναι η νοημοσύνη, η αυτοεκπλήρωση, η επιτυχία, η ευτυχία, η ποιότητα ζωής για όλους ή κάτι άλλο; Καταλήγοντας στο κρίσιμο σχεδόν μεταφυσικό και για πολλούς αδιανόητο ερώτημα: «Είστε έτοιμοι να αναβαθμιστείτε σε έναν σούπερ άνθρωπο;»
Επομένως η πανδημία του κορωνοϊού αξιολογείται από τους ελεύθερα σκεπτόμενους πολίτες και εργαλειοποιείται από τους διαμορφωτές του κόσμου, ως το πρώτο βήμα στον παγκόσμιο σχεδιασμό για τον μετασχηματισμό της κοινωνίας και την μετεξέλιξη του ανθρωπίνου είδους.
Αμέσως μετά ακολουθεί το κρίσιμο και καθοριστικό στάδιο για την περαιτέρω πορεία του κόσμου, δηλ. ο εμβολιασμός της ανθρωπότητας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού και έπονται εν συνεχεία η βιοϊατρική παρέμβαση στο ανθρώπινο γονιδίωμα, η αύξηση των σωματικών δυνατοτήτων (υπεράνθρωπος), η καταπολέμηση των ασθενειών, η εμφύτευση εγκεφαλικού και υποδόριου μικροτσίπ, η αλληλεπίδραση του ανθρώπου και των μηχανών Τεχνητής Νοημοσύνης και τέλος ο μετανθρωπισμός. Και όλα αυτά έχουν ήδη δρομολογηθεί και αναμένεται η ολοκλήρωση του «θαυμαστού καινούριου κόσμου» μέχρι το 2030.
Μόλις που χρειάζεται να σημειωθεί ότι το μέλλον της ανθρωπότητας αποκαλύπτεται ενώπιον μας και έχει ήδη προκαθοριστεί εν αγνοία των πολιτών του κόσμου. Ένα μέλλον που δεν σκορπίζει την χαρά, την ελπίδα και την αισιοδοξία, αλλά προκαλεί τον τρόμο, την θλίψη και την αγωνία. Πλέον είναι ξεκάθαρο για τον γράφοντα ότι η πανδημία του κορωνοϊού αξιοποιείται ως ένα παγκόσμιο πείραμα κοινωνικής συμμόρφωσης και πειθάρχησης των πολιτών.
Ποιο όμως είναι το αποφασιστικό και κρίσιμο στοιχείο, ώστε το κοινωνικό πείραμα να θεωρηθεί επιτυχημένο, προκειμένου οι μισάνθρωποι παγκοσμιοποιητές προχωρήσουν στην υλοποίηση του σατανικού σχεδιασμού τους για τον μετανθρωπισμό του ανθρωπίνου είδους; Ο Παγκόσμιος Εμβολιασμός της Ανθρωπότητας. Είναι η Μητέρα των Μαχών. Είναι το εναρκτήριο σημείο για τον μετασχηματισμό του κόσμου και για την μετεξέλιξη του ανθρωπίνου είδους. Στην μια πλευρά συντάσσονται όλοι οι ελεύθεροι και σκεπτόμενοι άνθρωποι που εμφορούνται από την πίστη προς τον Χριστό, από την αγάπη για την ελευθερία, έχουν δημοκρατικά ιδανικά και αξίες και διακρίνονται για την άδολη και ανεπιτήδευτη μέριμνα για τον συνάνθρωπό τους και στην άλλη πλευρά παρατάσσονται οι δυνάμεις που απεργάζονται σκοτεινά σχέδια για τον μέλλον της ανθρωπότητας, οι δήθεν φιλάνθρωποι, οι δισεκατομμυριούχοι, οι υποστηρικτές της πολιτικής ορθότητας, τα μέλη των μυστικών στοών, οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης. Οι πρώτοι έχουν μαζί τους τον Χριστό, την ακλόνητη πίστη για το Δίκαιο του αγώνα τους, ψυχή και ιδανικά. Οι δεύτεροι έχουν συγκεντρώσει στα χέρια τους την δύναμη του χρήματος και της τηλεοπτικής εικόνας και χειραγωγούν τον λαό χρησιμοποιώντας τα όπλα της διασποράς του φόβου, της παραπληροφόρησης και της πλύσης εγκεφάλου.
Από την έκβαση της μάχης θα κριθεί όχι μόνο το μέλλον των επόμενων γενεών, αλλά και το ίδιο το μέλλον της ανθρωπότητας. Οι στιγμές που ζούμε είναι κάτι περισσότερο από κρίσιμες, είναι στιγμές ιστορικής προσωπικής ευθύνης. Δεν χωρούν αμφιταλαντεύσεις και δισταγμοί. Απευθύνεται κάλεσμα για συστράτευση και αγώνα. Ένα μαζικό ειρηνικό κοινωνικό κίνημα που θα ανατρέψει τον σχεδιασμό για τον μαζικό εμβολιασμό του πληθυσμού, θα αποτινάξει τον φόβο που έχει ριζώσει στις καρδιές των ανθρώπων και θα τους χαρίσει ξανά το γέλιο, την χαρά, την ζωντάνια, την αισιοδοξία και την ελπίδα.
Αλλά ακόμη και αν δεν καταστεί εφικτή η κινητοποίηση του λαού, αυτό καθόλου δεν πρέπει να σκορπίσει την απογοήτευση και την θλίψη στις καρδιές μας. Η εξέγερση της προσωπικής συνείδησης κάθε ανθρώπου απέναντι στην αντισυνταγματική υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, είναι αρκετή για την οριστική ακύρωσή του. Η σημερινή ισχνή μειοψηφία δύναται να μετατραπεί σε αυριανό πλειοψηφικό κοινωνικό ρεύμα.
Οι μικρές εστίες αντίστασης συνιστούν μια διαρκή υπόμνηση στους εμπνευστές του παγκόσμιου εμβολιασμού της ανθρωπότητας, ότι η προσωπική αντίσταση δεν έχει καμφθεί και ο αγώνας συνεχίζεται. Η μαρτυρία της συνειδήσεως είναι παρούσα και ισχυρή.
Πηγή