Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Kυριε Eισαγγελευ...Kαρκιvoπαθnς κατnγγειλε δnμoσια συvεργάτn του Kικiλια για χρnματισμo ! ! !



Καρκινοπαθής κατήγγειλε δημόσια συνεργάτη του Κικίλια για χρηματισμό.«Με εκβίαζε ζητώντας μου 5000 ευρώ μίζα…»

Μια απίστευτη καταγγελία, από έναν καρκινοπαθή ο οποίος βρίσκεται σε απόγνωση και πήγε σε ξενοδοχείο όπου ήταν σε εξέλιξη γεύμα εργασίας της ομάδας συμβούλων του Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια.

Ο άνθρωπος πήγε στο χώρο και με πολύ ευγενικό τρόπο.απευθύνθηκε σε έναν από τους συμβούλους του Υπουργού:

« …ο κύριος κατά την διάρκεια προηγούμενης θητείας του σε δημόσιο οργανισμό μου έκανε μπούλινγκ και με εκβίαζε ζητώντας μου 5000 ευρώ μίζα για να μου εκδώσει άδεια ώστε να μπορώ να πουλάω με το καροτσάκι μου στο λιμάνι … Είδε πολλές φορές τα παιδιά μου να κλαίνε που δεν είχαν να φάνε και σήμερα με διώκει νομικά επειδή τόλμησα να τον καταγγείλω δημόσια! Αυτός είναι ο κύριος που τρώτε σήμερα μαζί του και που έχει σύμβουλο ο Υπουργός»!

πηγη


Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.