Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

ΑΙΣΧΟΣ!!!!!...ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ......ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ!!!!Εξαλλοι οι φιλολογοι.!!!!Αποδομουν τον ιστορικο κορμο!!!!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!!ΑΙΣΧΟΣ!!!ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!Για μια ακομη φορα........ο Γαβρογλου και η παρεα του......ξαναχτυπα!!!!........ Προωθουν  καταστροφικες αλλαγες στο μαθημα της Ιστοριας!!!!Εξαλλοι οι φιλολογοι....!!!!!Καταγγελουν για προσπαθεια αποδομησης......του Ιστορικου κορμου!!!!!



Φιλόλογοι κατά Γαβρόγλου για αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας – “Αποδομούν τον ιστορικό κορμό”

Φιλόλογοι κατά Γαβρόγλου για αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας – “Αποδομούν τον ιστορικό κορμό”
Να αποσυρθεί το προτεινόμενο σχέδιο για το μάθημα της Ιστορίας, ζητεί η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου.
Συγκεκριμένα, η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων σημειώνει ότι οι προωθούμενες αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας υποβαθμίζουν την ιστορική σημασία των παλαιότερων ιστορικών ελληνικών περιόδων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΕΦ για το σχεδιαζόμενο μάθημα της Ιστορίας:
“Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΦ έχει ήδη διατυπώσει αναλυτικά τις παρατηρήσεις και τις ενστάσεις του, επί του σχεδίου του ΙΕΠ για το μάθημα της Ιστορίας, όταν αυτό εξαγγέλθηκε τον Απρίλιο του 2017. Δυστυχώς όμως το Υπουργείο Παιδείας επανήλθε πρόσφατα καταθέτοντας το ίδιο περίπου σχέδιο χωρίς να λάβει –για άλλη μια φορά- υπόψη του τις θέσεις της επιστημονικής κοινότητας” τονίζει η Ένωση Φιλολόγων.

Η ΠΕΦ εκφράζει και πάλι τη συνολική της αντίθεση στο προτεινόμενο σχέδιο το οποίο μεταβάλλει ριζικά τον χαρακτήρα του μαθήματος της Ιστορίας εκτρέποντάς το προς κατευθύνσεις που δεν πληρούν τους επιστημονικούς και παιδαγωγικούς του στόχους

ΠΕΦ για ασυνέχεια στο μάθημα της Ιστορίας
“Θεωρούμε απαράδεκτη την εγκατάλειψη της ιστορικής συνέχειας κατά τη διδασκαλία ιστορικών περιόδων. Υποστηρίζουμε ως παιδαγωγικά αναγκαία τη γραμμική χρονικά διάταξη της ύλης από το απώτατο παρελθόν προς τη σύγχρονη εποχή, επειδή η μέθοδος αυτή παρουσιάζει αδιάσπαστη την ιστορική συνέχεια, διευκολύνει την κατανόηση του χρόνου από τους μαθητές, συμβάλλει στη συνειδητοποίηση της ελληνικής ταυτότητας σε συνδυασμό με τον σεβασμό και την αποδοχή της ιστορίας των άλλων λαών, και συνεισφέρει στην καλλιέργεια της ιστορικής συνείδησης.

Μας βρίσκει απολύτως αντίθετους ο κατακερματισμός της ιστορικής γνώσης σε επιμέρους θεματικές ενότητες που οδηγεί στη σύγχυση και στην αδυναμία εξήγησης των ιστορικών φαινομένων από τους μαθητές. Σύγχυση επίσης προκαλεί στους μικρούς μαθητές η ταύτιση του νοήματος της ιστορίας με την – προβλεπόμενη στο σχέδιο – αφήγηση της ιστορίας της οικογένειάς τους.

Διαφωνούμε με τη δημιουργία θεματικών φακέλων, οι οποίοι έχουν παιδαγωγική και μαθησιακή αξία, μόνο εάν λειτουργούν επικουρικά στη διδασκαλία.

Θεωρούμε από παιδαγωγική άποψη αναποτελεσματική την προβλεπόμενη στο σχέδιο ανάθεση στον εκπαιδευτικό επιλογής και αναδιάταξης της ιστορικής ύλης, επειδή αποδυναμώνει τη χρήση του σχολικού εγχειριδίου και οδηγεί ενδεχομένως σε επιλογές σύμφωνες με προσωπικές ιδεολογικές και πολιτικές απόψεις. Η ΠΕΦ κρίνει απαραίτητη τη συγγραφή νέων σχολικών εγχειριδίων, που θα παρουσιάζουν με εύληπτο τρόπο τη διδακτέα ύλη και θα αποτελούν πεδίο αναφοράς για περαιτέρω ενασχόληση των μαθητών με σημαντικές θεματικές ενότητες.

Η ΠΕΦ ζητά την απόσυρση του προτεινόμενου σχεδίου, το οποίο “δεν λαμβάνει υπόψη του την επιστημονική αξιοποίηση των ιστορικών πηγών, αρνείται την ιστορική συνέχεια, υποβαθμίζει την ιστορική σημασία των παλαιότερων περιόδων (Αρχαιότητας και Βυζαντίου) διογκώνοντας υπέρμετρα την προσέγγιση της Νεότερης Ιστορίας, και συνολικά αποδομεί τον ελληνικό ιστορικό κορμό, δίνοντας βάρος στο έλασσον έναντι του μείζονος και προβάλλοντας τα επιμέρους και τα περιφερειακά έναντι των βασικών ιστορικών ζητημάτων και εντέλει οδηγεί στην ιδεολογικοποίηση της Ιστορίας”.

πηγη

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Αρχειοθήκη ιστολογίου