Κυριακή 2 Απριλίου 2023

Διάβασα τnv σελiδα σας, αvέβαλα τελευταiα στιγμn τov εμβoλιασμo και....Σας ευxαριστώ πoυ μoυ σώσατε τnv ζωn ! ! !

Μήνυμα μας έστειλε ένα νέο παιδί από το Ηράκλειο Κρήτης....



Όπως αναφέρει πριν δύο χρόνια περίπου όταν η φασιστική κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είχε επιβάλει τα μέτρα περιορισμού και ιδιαίτερα της απαγόρευσης για τους μη εμβολιασμένους σε χώρους διασκέδασης και εστίασης ο Ιωάννης Φουντουλάκης αποφάσισε να προχωρήσει στην ιατρική πράξη για να μπορέσει να ξαναπάρει πίσω την “Ελευθερία” του και να διασκεδάζει με τους φίλους του σε καφετέριες και κλαμπ. 

Όπως μας είπε μία μέρα πριν επισκεφθεί το εμβολιαστικό κέντρο της πόλης διάβασε δημοσιεύσεις μας σχετικά με τις παρενέργειες του εμβολίου και έκανε πίσω.

Μας ευχαριστεί που του σώσαμε τη ζωή.

“Καλησπέρα σε σας και τους αναγνώστες της σελίδας σας.

Ονομάζομαι Ιωάννης Φουντουλάκης και είμαι μόνιμος κάτοικος Ηρακλείου Κρήτης. Είμαι 20 χρονών και πριν δύο χρόνια όταν είχαν επιβληθεί μέτρα απαγόρευσης στην εστίαση και στους κινηματογράφους οι φίλοι μου με πίεζαν να προχωρήσω στην ιατρική πράξη του εμβολιασμού ώστε να τους ακολουθώ στις εξόδους τους.

Μέσα μου κάτι μου έλεγε ότι δεν είναι η σωστή απόφαση χωρίς φυσικά να έχω ακούσει κάτι για τις παρενέργειες.

Απλά αισθανόμουν ότι καταπιέζομαι να προχωρήσω σε κάτι που δεν γνωρίζω.

Εν τέλει ύστερα από ασφυκτικές πιέσεις έκλεισα ραντεβού και μου ήρθε το ανάλογο μήνυμα στο κινητό για την ημέρα την ώρα και το εμβολιαστικό κέντρο.

Μία ημέρα πριν επισκεφτώ τον χώρο στον οποίο πραγματοποιούνταν οι εμβολιασμοί διάβασα κατά τύχη την σελίδας σας από κοινοποίηση μιας ξαδέρφης μου.

Μπήκα μέσα και είδα όλες τις δημοσιεύσεις που αφορούσαν τις παρενέργειες του εμβολίου και τις διάβασα πραγματικά με προσοχή μία προς μία.

Εκείνη την ώρα είπα μέσα μου τι γράφουν αυτοί εδώ είναι τρελοί;

Έπειτα από μία ώρα και ενώ είχα ξαπλώσει στο κρεβάτι μου ξανασκέφτηκα ένα-ένα όλα αυτά που είχατε γράψει και λέω μέσα μου αποκλείεται κάποιος να γράφει τέτοια πράγματα χωρίς να υπάρχει κάποιο υπόβαθρο από πίσω.

Δεν μπορεί να ξύπνησε ένα πρωί και να άρχισε να καταφέρεται εναντίον ενός σκευάσματος που όπως το χαρακτήριζε η κυβέρνηση είναι σωτήριο.

Αποφάσισα την επόμενη μέρα να μην παρουσιαστώ στο εμβολιαστικό κέντρο και να αναβάλλω αυτό για το οποίο έχει πάρει απόφαση.

Περνώντας οι μέρες διάβαζα συνεχώς τη σελίδα Και βλέποντας όλα αυτά που γράφατε κατάλαβα ότι πρόκειται για μία απάτη η οποία θέλει να οδηγήσει την χώρα αλλά και όλο τον πλανήτη σε μία αραίωση πληθυσμού.

Στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή μου σώσατε τη ζωή γιατί πλέον είναι και επίσημο από την ίδια τη φαρμακευτική εταιρεία της Pfizer ότι το σκεύασμα που προωθούσαν προκαλεί μυοκαρδίτιδα και ευθύνεται για εκατοντάδες περιστατικά ανακοπής καρδιάς.

Σας ευχαριστούμε και εγώ και η οικογένειά μου που και αυτοί τελευταία στιγμή ανέβαλαν τον εμβολιασμό.

Να είστε καλά εσείς και ότι αγαπάτε”.


πηγη

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.