Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Ζάκυνθος: "Από την Hμέρα που Γεννήθηκα Kαταστράφηκε η Zωή μου" Ελεύθερος ο Πατροκτόνος...


Αποφυλακίστηκε το απόγευμα της Δευτέρας του 27χρονου Αλέξη, ο νεαρός πατροκτόνος της Ζακύνθου που κρίθηκε ένοχος για την καταδίκη του πατέρα του, για τον οποίο υποστηρίζει ότι κακοποιούσε συστηματικά τον ίδιο, τη μητέρα και τους συγγενείς.

Ο 27χρονος μίλησε στο Star μετά την αποφυλάκισή του, συγκλονίζοντας με τα λόγια του: «Μακάρι να γύρισε το χρόνο πίσω, να μην γίνει ποτέ αυτό ... και ξέρω ότι μέχρι να πεθάνω θα συγχωρώ μέχρι την τελευταία στιγμή. Εμένα η ζωή μου είχε καταστραφεί από την ημέρα που γεννήθηκα, δυστυχώς.

Με πληγωμένα όλα αυτά τα βιώματα που είχα από τον ίδιο μου τον πατέρα »
Μιλώντας για την ημέρα της εγκληματικότητας δήλωσε: «Δεν ήμουν εγώ, όπως είπα και στο δικαστήριο. Ήταν ο πόνος, ο θυμός και η οργή ενός μικρού παιδιού, ενός ταλανιζόμενου παιδιού ».

«Δεν θα θυμάμαι τίποτα από τον πατέρα μου, δεν υπάρχει κάτι καλό, δεν ένιωσα τίποτα καλό. Δεν ένιωσα την αγάπη του δυστυχώς, οπότε δεν έχω να θυμάμαι και κάτι », συμπληρώρωσε.

Υπενθυμίζεται ότι το δικαστήριο του επέβαλε ποινή φυλάκισης οκτώ ετών, επτά χρόνια για την καταδίκη του πατέρα του και από 12 μήνες για οπλοκατοχή και οπλοχρησία, με τις ποινές να συγχωνεύονται σε μία, η οποία μετατρέπεται σε επτά χρόνια για ανθρωποκτονία και έξι μήνες για οπλοκατοχή και έξι μήνες για οπλοχρησία.

Παράλληλα, αναγνωρίσθηκαν τα ελαφρυντικά της προηγούμενης αξιοπρέπειας ζωής, η ανάρμοστη συμπεριφορά του θύματος έναντι του δράστη και το γεγονός ότι ομολόγησε την πράξη του κατά την απολογία του.

Οι συμβολαιογράφοι του άσκησαν προσφυγή, η οποία είχε ανασταλτική ισχύ και έτσι αφέθηκε ελεύθερος μέχρι την εκδίκαση της, με περιοριστικούς όρους την εμφάνισή του στο τμήμα αστυνομίας κάθε 15 ημέρες και την απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.


Πηγή 

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.