Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Αμερικανος, ηλθε απο την Αμερικη, πηρε χωμα Ελληνικο απο τις Θερμοπυλες και το στολισε στο σπιτι του.....

Αυτα, να τα βλεπουν οι Ελληνες και οι Ανθελληνες....
Οι Ελληνες για ναναι υπερηφανοι....
Οι Ανθελληνες για να ξερουν οτι η Ελλαδα ποτε δεν θα πεθανει !



Πριν, κανα δυο χρονια....
Ηλθε ο φιλος μου ο Τζων απ την Αμερικη, Αμερικανος Αστυνομικος....
Καθησαμε για καφε και τα λεγαμε....
Θελω κατι μου ειπε....
Ειδα με τους φιλους μου, την ταινια για τους τριακοσιους του Λεωνιδα.....
Και τωρα που ηλθα στην Ελλαδα, θελω να παω στις Θερμοπυλες, να προσκυνησω και να παρω χωμα απο εκει για μενα και τους φιλους μου......
Θελουμε ολοι, να εχουμε λιγο χωμα των Θερμοπυλων στο σπιτι μας.....
Πραγματι ετσι και εγινε...
Πηρε χωμα Ελληνικο, απο τις Θερμοπυλες και εφυγε για την Αμερικη....
Μετα απο λιγες μερες μου εστειλε αυτη την φωτογραφια που δειχνει, ενα μικρο αγαλμα του Λεωνιδα με ειδικη θεση για το Ελληνικο χωμα των Θερμοπυλων, σε περιοπτη θεση....
Νασαι καλα Φιλελληνα φιλε μου ! ! !

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Translate

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.