Ποιο Ανθελληνας δεν γινεται...
Ποιο βλακας παλι δεν γινεται...
Κι ομως υπαρχουν καποιοι που τον ψηφιζουν ...
Περιμενετε σωτηρια σ αυτον τον τοπο;
Συνεχίζεται στην αρμόδια επιτροπή της Βουλή η συζήτηση επί του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, με μία δήλωση του πρώην υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη, η οποία θα συζητηθεί!
Συγκεκριμένα ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε τρεις τροπολογίες κατέθεσε στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.
Και οι τρεις αφορούν κατάργηση πρόσφατων νομοθετικών επιλογών της κυβέρνησης ΝΔ που έχουν βλάψει σοβαρά σχολεία και πανεπιστήμια.
Ωστόσο, ο Νίκος Φίλης δεν έμεινε εκεί!
Αναφερόμενος στις μητρικές γλώσσες που εισάγονται σε νηπιαγωγεία της Ευρώπης, δήλωσε:
«Στην Φινλανδία, υπάρχει μία πληθώρα ξένων γλωσσών και όχι η αγγλική μόνο. Η ρωσική για παράδειγμα. Όπως επίσης –και έχει σημασία αυτό- και οι γλώσσες των προσφύγων και μεταναστών που είναι στην χώρα αυτή. Αν είχε μια αξία να κουβεντιάζαμε σήμερα, την εισαγωγή όχι μια διδασκαλίας, αλλά μιας υποβοηθητικής διαδικασίας γλωσσικής στα νηπιαγωγεία, εκεί που υπάρχουν πολλά παιδιά προσφύγων και μεταναστών, θα ήταν η μητρική γλώσσα, η γλώσσα προέλευσης των προσφυγόπουλων».
Δείτε το βίντεο:
πηγη
Ποιο βλακας παλι δεν γινεται...
Κι ομως υπαρχουν καποιοι που τον ψηφιζουν ...
Περιμενετε σωτηρια σ αυτον τον τοπο;
Συνεχίζεται στην αρμόδια επιτροπή της Βουλή η συζήτηση επί του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, με μία δήλωση του πρώην υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη, η οποία θα συζητηθεί!
Συγκεκριμένα ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε τρεις τροπολογίες κατέθεσε στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.
Και οι τρεις αφορούν κατάργηση πρόσφατων νομοθετικών επιλογών της κυβέρνησης ΝΔ που έχουν βλάψει σοβαρά σχολεία και πανεπιστήμια.
Ωστόσο, ο Νίκος Φίλης δεν έμεινε εκεί!
Αναφερόμενος στις μητρικές γλώσσες που εισάγονται σε νηπιαγωγεία της Ευρώπης, δήλωσε:
«Στην Φινλανδία, υπάρχει μία πληθώρα ξένων γλωσσών και όχι η αγγλική μόνο. Η ρωσική για παράδειγμα. Όπως επίσης –και έχει σημασία αυτό- και οι γλώσσες των προσφύγων και μεταναστών που είναι στην χώρα αυτή. Αν είχε μια αξία να κουβεντιάζαμε σήμερα, την εισαγωγή όχι μια διδασκαλίας, αλλά μιας υποβοηθητικής διαδικασίας γλωσσικής στα νηπιαγωγεία, εκεί που υπάρχουν πολλά παιδιά προσφύγων και μεταναστών, θα ήταν η μητρική γλώσσα, η γλώσσα προέλευσης των προσφυγόπουλων».
Δείτε το βίντεο:
πηγη