Η εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ», έκανε άλλο ένα… βήμα προς τον πάτο του βούρκου της «δημοσιογραφίας», δημοσιεύοντας ένα τραγελαφικό άρθρο αποδόμησης της ΝΙΚΗΣ.
Η «γραμμή» είναι κοινή για όλα τα γαλάζια ΜΜΕ, που «πυροβολούν» συντονισμένα, αναπαράγοντας τις ίδιες προπαγανδιστικές «καραμέλες».
Πάμε να δούμε μερικά σημεία αυτού του λιβελογραφήματος και τα απαντούμε:
«Ο Νατσιός από τη Θεσσαλονίκη και νότια ήταν εντελώς άγνωστος. Στη Βόρεια Ελλάδα όμως είχε γίνει μια μικρή διασημότητα, μέσω του καναλιού Ε4, πρωταγωνιστική φιγούρα στους παραθρησκευτικούς και συνωμοσιολογικούς κύκλους».
Ο όρος «παραθρησκευτικός» είναι εντελώς ηλίθιος και παραπλανητικός. Ο όρος «συνωμοσιολογικός», είναι επίσης αυθαίρετος και κακόβουλος. Μία είναι η πίστη στην πατρίδα μας, η Ορθόδοξη Εκκλησία, και όποιος είναι συνειδητό και ενεργό μέλος της Εκκλησίας, εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να βρίσκεται «παρά» τη θρησκεία, δηλαδή έξω από τη θρησκεία. Η Εκκλησία δεν χωρίζει τους πιστούς που μετέχουν στα Μυστήρια της σε «εκτός» και «εντός». Αυτά είναι ελεεινά εφευρήματα των αρθρογραφούντων στο «ΒΗΜΑ».
«…Τότε, ο Νατσιός με μια μικρή ομάδα ομοϊδεατών του ξεκίνησε πόλεμο προσωπικής εξόντωσης κατά της Ρεπούση. Ηταν από τους πρώτους που αξιοποίησε στο έπακρο τα ηλεκτρονικά μέσα, που τότε ακόμη δεν ήταν τόσο διαδεδομένα, αλλά έκανε και προσωπικά γιουρούσια στα σχολεία απαιτώντας να μη διδαχθεί το βιβλίο».
Ο Δημήτρης Νατσιός έκανε αγώνα «εξόντωσης» του κατάπτυστου βιβλίου της Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού, με επικεφαλής της συγγραφικής ομάδας τη Μαρία Ρεπούση. Δεν έκανε «πόλεμο προσωπικής εξόντωσης» στην ίδια τη Ρεπούση. Ας μας συγχωρεί το «ΒΗΜΑ», που κάποιοι δεν διαγράφουν τις θηριωδίες των Τούρκων και τα δράματα του μικρασιατικού ελληνισμού, και εξοργίζονται με προδοτικές περιγραφές περί… συνωστισμών στο λιμάνι της Σμύρνης. Ας μας συγχωρεί που κάποιοι πιστεύουμε πως η μαζική σφαγή των Ελλήνων από τους Τούρκους, δεν πρέπει να περιγράφεται στα ελληνικά βιβλία σαν να περίμεναν οι Έλληνες αμέριμνοι στην ουρά, για να επιβιβαστούν στα Blue Star Ferries.
«Τότε (το 2001), πολλοί είχαν απορήσει με την οικονομική άνεση του δασκάλου από το Κιλκίς και κυκλοφόρησε η φήμη ότι τον στήριζαν τοπικοί επιχειρηματίες».
Ποιοι είναι αυτοί που είχαν απορήσει; Πού ακριβώς το εξέφρασαν; Σε ποια στοιχεία βασίζεται αυτός ο ισχυρισμός του «ΒΗΜΑΤΟΣ»; Ποιοι είναι αυτοί οι τοπικοί επιχειρηματίες; Τι είδους «δημοσιογραφία» είναι αυτή που βασίζεται σε μετέωρες «φήμες»; Για ποια οικονομική άνεση μιλάει το άρθρο και από τι εισόδημα και κάτω πρέπει να έχει κάποιος, για να δοθεί η έγκριση του «ΒΗΜΑΤΟΣ» στον εκάστοτε πολιτικό αρχηγό; Όχι τίποτε άλλο… να ξέρουμε.
«Τον Ιούνιο του 2014, σε σχετική έρευνα της Μονάδας Ερευνών Κοινής Γνώμης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας εντοπίστηκε ότι το 75% των Ελλήνων πίστευε πως η κρίση ήταν προσχεδιασμένη από εξωθεσμικά κέντρα και το 69% πως έχει βρεθεί το φάρμακο κατά του καρκίνου αλλά το μπλοκάρουν οι φαρμακευτικές εταιρείες… κλπ».
Τρία πουλάκια κάθονταν στου «ΒΗΜΑΤΟΣ» το φύλλο. Τι σχέση έχει η ΝΙΚΗ με αυτή την έρευνα του 2014, μόνο ο αρθρογράφος μπορεί να συλλάβει. Ίσως την έβαλε για να φαίνεται πιο γεμάτο το άρθρο. Ποιος ξέρει…
«Με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και το μπλόκο στο κόμμα Κασιδιάρη ‘’το γλυκό έδεσε’’. Τα δίκτυα που φτιάχνονταν σχεδόν συνωμοτικά κάτω από τη μύτη του πολιτικού συστήματος και της Εκκλησίας έφτασαν ένα ανύπαρκτο κόμμα, μέσα σε τρεις εβδομάδες από την πρώτη αχνή δημοσκοπική καταγραφή του, κοντά στο 3%».
Για να απαντήσουμε στην τρικυμία του αρθρογράφου, να υπενθυμίσουμε πως ο ίδιος ο Ηλίας Κασιδιάρης, λίγες μέρες πριν από τις εκλογές βγήκε και έκανε ανακοίνωση προς τους ψηφοφόρους του να ΜΗΝ ψηφίσουν ΝΙΚΗ (όπως επίσης και Τζήμερο, ΕΑΝ και Πλεύση Ελευθερίας) γιατί είναι «ύποπτη» και προβάλλεται από τη λίστα… Πέτσα. Με λίγα λόγια την παρουσίασε σαν «δεκανίκι» της ΝΔ, άλλη μια συκοφαντία που κατέπεσε με πάταγο δηλαδή, αφού τα ίδια τα νεοδημοκρατικά ΜΜΕ σαν το «ΒΗΜΑ», «πυροβολούν» ασταμάτητα τη ΝΙΚΗ μετά τις εκλογές.
Θέλετε να σας θυμίσουμε κάμποσα νεοσύστατα κόμματα που μπήκαν στη Βουλή από το «πουθενά», ενώ θεωρούνταν «ανύπαρκτα»; Το Μέρα 25 του Γιάνη Βαρουφάκη, το «Ποτάμι» του Σταύρου Θεοδωράκη, η «Πολιτική Άνοιξη» του Αντώνη Σαμαρά, ο ΛΑ.ΟΣ του Γιώργου Καρατζαφέρη, η «Ένωση Κεντρώων» του Βασίλη Λεβέντη, η «Ελληνική Λύση» του Κυριάκου Βελόπουλου, οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» του Πάνου Καμμένου, η «ΔΗΜ.ΑΡ» του Φώτη Κουβέλη.
Θυμάστε ποτέ να έγινε τέτοιος πόλεμος λάσπης από τα συστημικά ΜΜΕ για οποιοδήποτε από αυτά τα κόμματα, όπως γίνεται σήμερα για το κόμμα ΝΙΚΗ; Ασφαλώς και όχι. Γιατί η ΝΙΚΗ είναι μια αδιάφθορη πατριωτική φωνή που δεν ελέγχεται από το βρώμικο σύστημα της κομματοκρατίας.
«Το ‘’Δημοκρατικό Πατριωτικό Κίνημα – Νίκη’’ δεν είναι ακριβώς πολιτικό κόμμα – διοικείται από την ‘’ομαιχμία’’ (πολλές αιχμές, ένωση μάχης) με πρόεδρο τον Νατσιό. Δεν είναι ούτε ακριβώς θρησκευτική οργάνωση. Μοιάζει περισσότερο με σέχτα που έχει μπερδέψει την Αρχαία Ελλάδα, το Βυζάντιο και χρυσαυγίτικες απόψεις σε μια άνοστη σαλάτα που ονομάζει Ορθοδοξία».
Καθαρά και ξάστερα πράγματα. Την επόμενη φορά που κάποιος θα σκεφτεί να κατέβει στην πολιτική, δεν θα παίρνει την άδεια μέσω απόφασης του Αρείου Πάγου, άλλα θα παίρνει έγκριση από τα γραφεία του «ΒΗΜΑΤΟΣ». Η εφημερίδα θα αποφασίζει ποιος πολιτικός σχηματισμός θεωρείται κόμμα και ποιος «δεν είναι ακριβώς κόμμα».
Πέρα από τις αστειότητές τους όμως, η ΝΙΚΗ ένα δημοκρατικό πατριωτικό κόμμα που ακολούθησε όλες τις νόμιμες διαδικασίες που προβλέπονται από το ελληνικό Σύνταγμα, εκτέθηκε στην κρίση του ελληνικού λαού και το ψήφισαν 172.000 συμπολίτες μας. Τι σχέση μπορεί να έχουν άνθρωποι που εμπνέονται από την Ορθοδοξία της αγάπης, της συγχώρεσης, της ειρήνης, της πραότητας, της αγαθότητας, με τις «χρυσαυγίτικες απόψεις», μόνο οι νοσηροί εγκέφαλοι που σκέπτονται τέτοια άρθρα, μπορούν να διανοηθούν.
Προς το τέλος του άρθρου, ο συντάκτης παρουσιάζει μια «ρώσικη σαλάτα» από αστήριχτες ανοησίες και κακοήθειες, που ανακατεύουν τον γέροντα Ευθύμιο από την Καψάλα, την «Ενωμένη Ρωμιοσύνη», Αγιορείτικες μονές, «μοσχοβίτικη» επιρροή και γενικά αναφέρεται «ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή», χωρίς καμία παράθεση σοβαρών επιχειρημάτων ή συνάφεια ισχυρισμών.
Ειδική μνεία γίνεται στον πατέρα Αρσένιο Βλιαγκόφτη, της Μονής Οσίου Αρσενίου του Καππαδόκου Χαλκιδικής, που έχει 7.500 εγγεγραμμένους στο κανάλι του στο YouTube (και αυτό τους πείραξε επίσης), επειδή έκανε εκπομπή με τίτλο «Ψηφίστε, Μαυρίστε, Νικήστε» συνιστώντας προς τους τηλεθεατές:
«Αποκλείστε πρώτα τους προδότες και τους διεφθαρμένους, και μετά αν αμφιταλαντεύεστε ποιο κόμμα να ψηφίσετε, κάντε προσευχή και ρίξτε κλήρο. Ομως να πάτε να ψηφίσετε». «Για να σπάσουν τα θανατηφόρα αποστήματα: Μνημόνια, γάμοι ομοφυλόφιλων, παράνομη μετανάστευση, νέες ταυτότητες και αχρήματη κοινωνία, προδοσία Μακεδονίας και ξεπούλημα του Αιγαίου, μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία, πρωινή προσευχή, έπαρση σημαίας, η δικτατορία στα χρόνια του κορωνοϊού, τα κοράκια των πλειστηριασμών, στις γερμανικές αποζημιώσεις».
Μάλιστα. Το πρόβλημα του «ΒΗΜΑΤΟΣ» ποιο ακριβώς είναι όμως; Έχουμε δημοκρατία ή δεν έχουμε; Έχουμε ελευθερία έκφρασης ή δεν έχουμε; Αυτές είναι οι θέσεις του π. Αρσενίου και τις υπερασπίζεται, και είναι προς τιμήν του, γιατί είναι πλήρως ευθυγραμμισμένες στο πνεύμα της Εκκλησίας, των Πατέρων και των αγωνιστών του Γένους. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό;
Ανάγκασε ο π. Αρσένιος κανέναν να ψηφίσει ΝΙΚΗ; Απαγορεύεται να έχει πολιτική άποψη ένας ιερομόναχος και να παραθέτει τα φλέγοντα ζητήματα, έτσι όπως τα αντιλαμβάνεται εκείνος; Πρέπει να παίρνει πρώτα την άδεια του «ΒΗΜΑΤΟΣ» για να μιλάει; Ή πρέπει να συμφωνεί αναγκαστικά με τα αφηγήματα της ΝΔ, που υπηρετεί πιστά το «ΒΗΜΑ»;
«Πηγές από την Ιερά Σύνοδο μιλούν για εκτροπή και για έναν ‘’σχισματικό λαό’’, που καπηλεύεται την πίστη, και εκφράζουν βαθιά ανησυχία για το δηλητήριο που απλώνεται, χωρίς αντίδοτο – ίσως επειδή το διοχετεύουν και κάποια μέλη της».
Οι αόριστες «πηγές» από την Ιερά Σύνοδο δεν ξέρουμε ποιες είναι και αν ανήκουν στη φαντασία του αρθρογράφου, άλλα αναγνωρίζουμε τις π(λ)ηγές της «δημοσιογραφίας» που φέρονται ρατσιστικά στους χριστιανούς και χύνουν το δηλητήριο του διχασμού στην κοινωνία, προκειμένου να εξυπηρετήσουν την –άνωθεν δοσμένη – προπαγάνδα τους.
πηγη