Πρώτον γιατί η φωτιά στο intersity προηγήθηκε της σύγκρουσης;
Δεύτερον ποια και πόσα άτομα υπήρχαν στα τρία πρώτα βαγόνια της πρώτης θέσης και στο μπαρ - εστιατόριο;
Τρίτον αφού και τα δύο τρένα είναι ηλεκτροκίνητα και δεν έχουν υγρά καύσιμα και ορυκτέλαια πως υπήρξε έκρηξη και φωτιά;
Τέταρτον γιατί από την εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε μόνο η μηχανή;
Πέμπτον τι μετέφερε στην σκευοφορο του το intersity; Εκατόν γιατί τηρεί σιγήν ιχθύος η διεθνής Ισραηλινή μεταφορική εταιρεία ΖΙΜ, που έχει ναυλώσει την εμπορική αμαξοστοιχία;
Μήπως πρώτη θέση ταξίδευε υψηλόβαθμο άτομο ξένου κράτους, που έκρινε η ΜΟΣΆΝΤ ότι πρέπει να σκοτωθεί και η κυβέρνηση εκτέλεσε το σχέδιο; Μήπως το intersity ήταν παγιδευμένο με εκρηκτικά και την έκρηξη πυροδότησε το διερχόμενο από το δρόμο αυτοκίνητο;
Μήπως επίτηδες τοποθετήθηκε ο άσχετος σταθμάρχης, για να ρίξει το intersity στην γραμμή της καθόδου προκειμένου να υπάρχει η δικαιολογία του ανθρώπινου λάθους;
Πώς βρέθηκαν αμέσως στον τόπο του δυστυχήματος τόσα πυροσβεστικά οχήματα και η ΕΜΑΚ;
Πώς βρέθηκαν αμέσως τόσα ασθενοφόρα, που σε ομαλές συνθήκες περιμένεις μια ώρα για να έλθει το ασθενοφόρο;
Πώς έφτασε αμέσως η αστυνομία, που όταν καλείς το εκατό έρχεται μετά από δύο ώρες; Πώς τέθηκε αμέσως σε ετοιμότητα το μη εφημερεύον νοσοκομείο της Λάρισας και άνοιξε αμέσως όλα τα χειρουργεία; Όλα αυτά συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι το δυστύχημα ήταν καλά μελετημένο και σχεδιασμένο.