Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

Σκέψoυ δύo φoρές πρiv αγoράσεις nλεκτρικo αυτoκivnτo....

Οι μπαταρίες σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο ζυγίζουν περίπου 500 κιλά. Για να φτιάξετε μια μπαταρία αυτοκινήτου αυτού του τύπου, πρέπει να επεξεργαστείτε 10 τόνους αλάτι για το απαιτούμενο λίθιο, 15 τόνους μεταλλεύματος για το απαιτούμενο κοβάλτιο, δύο τόνους μεταλλεύματος για να πάρετε αρκετό νικέλιο και 12 τόνους μεταλλεύματος χαλκού. Συνολικά, πρέπει να επεξεργαστείς 200 τόνους χώματος για να φτιάξεις μία μόνο μπαταρία.

Σαν να μην έφτανε αυτό, μολύνει περισσότερο από ότι κάνει ένα βενζίνη/ντίζελ σε 20 χρόνια κανονικής κατανάλωσης.

Σκέψου δύο φορές πριν αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο.



Batteriene i en elbil veier omkring 500 kg. For å lage et bilbatteri av denne typen, må man prosesessere 10 tonn salt for det nødvendige lithiumet, 15 tonn malm for den nødvendige kobolten, to tonn malm for å få nok nikkel og 12 tonn koppermalm. Totalt må man prosessere 200 tonn jordmasse for å lage ett enkelt batteri.
Som om ikke det var nok forurenser dette mer enn det en bensin/dieselbil gjør på 20 år med normalt forbruk.

Lars-Toralf Storstrand

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Αρχειοθήκη ιστολογίου