Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

Η κυβέρνηση προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς για τους παράνομους λ@θρομετ@ν@στες και τα ελληνόπουλα δεν έχουν ούτε δασκάλες ! ! ! Διαβάστε το γραμμα της μικρής Αφροδίτης και ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ ! ! ! ! !

Το γράμμα μίας μαθήτριας Δημοτικού από την Κεφαλονιά που ζητάει δασκάλα για να μορφωθεί...

Η μικρή μαθήτρια της Ε' Δημοτικού η Αφροδίτη έστειλε μια επιστολή στο Νομαρχιακό Τμήμα Κεφαλονιάς-Ιθάκης και ζητάει το παιδί το αυτονόητο μια δασκάλα για το σχολειό  υπάρχουν παιδιά που θέλουν να μορφωθούν και είναι άξια συγχαρητηρίων ! ! !
Κύριοι κυβερνώντες τα ακούτε ;;;;;;;   
Τα παιδιά μας χρειάζονται δάσκαλους στα σχολειά τους ! ! !
Τη στιγμή που η κυβέρνηση φροντίζει για την εκπαίδευση των παρανόμων λ@θρομετ@ν@στών δημιουργώντας τις ΔΥΕΠ «Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων», η εκπαίδευση των ελληνόπουλων αφήνεται σε δεύτερη μοίρα.

Μάλιστα η κυβέρνηση προχώρησε και σε προσλήψεις εκπαιδευτικών για να μη λείψει τίποτα από την εκπαίδευση των παράνομων μεταναστών.Το εξοργιστικό είναι οτι προλήφθηκαν μάλιστα και δάσκαλοι πληροφορικής και φυσικής αγωγής ενώ τα παιδιά στις ακριτικές περιοχές της χώρας δεν έχουν ούτε τα βασικά.

Άλυτο παραμένει ακόμα το πρόβλημα με τη δασκάλα της Ε΄ Δημοτικού στο σχολείο Τουλιάτων και Μεσοβουνίου στην Κεφαλονιά που αποκαλύφθηκε από τη συγκλονιστική επιστολή μιας μαθήτριας.

Η μητέρα του κοριτσιού, Θεοδώρα Μπαρζούκα κατήγγειλε ότι «δυστυχώς μετά από ένα μήνα περιμένουμε ακόμα ένα δάσκαλο. Υπήρχε δάσκαλος να έρθει, δεν ήθελε να έρθει, παραιτήθηκε, ένα μπάχαλο. Η διευθύντρια πασχίζει να τα βγάλει πέρα, πόσα κομμάτια να γίνει, και όλες οι δασκάλες προσπαθούν αλλά τι να προλάβουν;».

Όπως λέει, μάλιστα, το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στο Λύκειο, «τα παιδιά ετοιμάζονται για Πανελλήνιες και δεν έχουν καθηγητές».

«Θέλω έναν δάσκαλο για το παιδί μου που θα έρθει με χαρά να το διδάξει Αν είναι να έρθει με το ζόρι τι να τον κάνουμε» προσθέτει η κυρία Μπαρζούκα.

Καλεί, δε, όποιον υποστηρίζει ότι η Κεφαλονιά δεν είναι δυσπρόσιτο νησί «να έρθει το χειμώνα να δει. Υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο».

«Κάθε μέρα που περνάει είναι μέρα χαμένη και στο τέλος θα παλέψουνε μέσα σε ένα 20ημερο να προλάβουν την ύλη. Το παιδί αισθάνθηκε πολύ άσχημα ότι πηγαίνει τζάμπα στο σχολείο. Ας το κοιτάξει όποιος είναι σε θέση ευθύνης σαν δικό του παιδί» κατέληξε η κυρία Μπαρζούκα.

Το συγκλονιστικό γράμμα της μαθήτριας που έφερε στην επιφάνεια το πρόβλημα:

 «Σας γράφω αυτό το γράμμα ως μία μαθήτρια που θέλει να μάθει γράμματα. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε δασκάλα»...
Έτσι ξεκινά το γράμμα μίας μαθήτριας Δημοτικού από την Κεφαλονιά, με αφορμή τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών, που υπάρχουν σε αρκετά σχολεία -και, προφανώς, και στο δικό της.

Το γράμμα δημοσιεύει το Νομαρχιακό Τμήμα Κεφαλονιάς-Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ, το οποίο, με σχετική ανακοίνωση του, ζητά, εκ νέου, δίκαιη μοριοδότηση των σχολείων, τον επαναχαρακτηρισμό τους ως δυσπρόσιτων, καθώς και την στελέχωσή τους με εκπαιδευτικούς.

Το γράμμα της μαθήτριας:

Η ανακοίνωση του ΝΤ Κεφαλονιάς Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ:

Η κραυγή αγωνίας που αποτυπώνει στο γράμμα μαθήτρια του Δημοτικού των Μεσοβουνείων να γίνει σάλπισμα αγώνα του λαού της περιοχής για τη δίκαιη μοριοδότηση, τον επαναχαρακτηρισμό των σχολείων ως δυσπρόσιτων και την στελέχωσή τους!!!

«Πριν αλέκτωρα φωνήσαι», δυστυχώς, επιβεβαιώνονται με τραγικό τρόπο οι εκτιμήσεις του ΝΤ Κεφαλονιάς – Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ, σχετικά με τις συνέπειες του αποχαρακτηρισμού των δυσπρόσιτων σχολείων του Νομού. Ιδιαίτερα, είχαμε εντοπίσει το πρόβλημα στην περιοχή της Ερίσου. Εκεί, όχι μόνο έγινε ο αποχαρακτηρισμός αλλά και μειώθηκε η μοριοδότηση από εννέα (9) στο οκτώ (8), ενώ η κοινή θέση της ΕΛΜΕ και Συλλόγου δασκάλων (ΣΕΠΕ) αλλά και των Υπηρεσιακών Συμβουλίων ήταν να αυξηθεί στα δέκα (10) μόρια. Η περιοχή διαθέτει Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις (λείπει μία φιλόλογος και ένας χημικός), Δημοτικό (Τουλιάτα – λείπουν δύο δάσκαλοι συν ένας γυμναστής), καθώς και Νηπιαγωγείο (το ένα τμήμα είναι «άστεγο» και χρειάζεται ένας επί πλέον νηπιαγωγός). Φθάσαμε στο σημείο να παραιτηθεί δασκάλα αναπληρώτρια που τοποθετήθηκε, στο κατά την κυβέρνηση «αναβαθμισμένο», πλέον, Δημοτικό των Τουλιάτων.

Στα παραπάνω σχολεία, όπως και στο σύνολο των άλλων δυσπρόσιτων της Κεφαλονιάς, δεν καταφέραμε να ανατρέψουμε τον αποχαρακτηρισμό, όπως κάναμε για την Ιθάκη, μετά από οργανωμένη κινητοποίηση. Είχαμε προβλέψει, ότι μειώνεται η οργανικότητα αλλά και μεγαλώνει η δυσκολία στελέχωσης αυτών των σχολείων με μόνιμους ακόμη και με αναπληρωτές καθηγητές, που έχουν ως κίνητρο τα περισσότερα μόρια αυτών των σχολικών μονάδων (στους αναπληρωτές διπλασιάζονται τα μόρια στα δυσπρόσιτα). Έτσι, σήμερα τα σχολεία παραμένουν «γυμνά» από προσωπικό, προετοιμάζοντας το δρόμο για νέες υποβαθμίσεις, καταργήσεις – συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων.

Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ, θεωρεί ότι το γράμμα της μικρής μαθήτριας του Δημοτικού των Μεσοβουνείων που παραθέτουμε, αποκαλύπτει με τον πιο έντονο τρόπο το πώς εξυπηρετούνται με τις εξελίξεις αυτές οι στοχεύσεις των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην παιδεία, που αποτελούν κοινό τόπο των αστικών κομμάτων, της ΕΕ, του ΟΟΣΑ. Αυτή είναι η «έξοδος από τα μνημόνια» και η «κανονικότητα» για τα σχολεία μας!!!

Συνεχίζουμε τον αγώνα για την επαναφορά όλων των σχολείων που αποχαρακτηρίστηκαν ή που μειώθηκε η μοριοδότηση και η κατηγορία στην οποία ανήκαν. Να γίνει αποδεκτή η ενιαία και δίκαιη μοριοδότηση που προτείνουν τα Σωματεία των εκπαιδευτικών του νομού και τα Τοπικά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ / ΠΥΣΔΕ), με την οποία είχαν καθοριστεί 10 μόρια για τα Μεσοβούνεια (και άρα αυτοδίκαιη παραμονή στα δυσπρόσιτα). Ο λόγος ανήκει στην κοινή δράση γονέων – εκπαιδευτικών και μαθητών, τον μόνο παράγοντα που μπορεί να ανατρέψει τις απαράδεκτες πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης. Σε αυτό τον αγώνα το ΝΤ της ΑΔΕΔΥ θα συνεχίσει να δίνει το «παρών», όπου απαιτηθεί.


Πηγή

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Αρχειοθήκη ιστολογίου