Μετά την κοινωνιολογία που μας κάνει αριστερούς, τα αρχαία μας κάνουν παιδεραστές....
H δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ Ιωάννα Μάνδρου, έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές με τις απόψεις της τη δημοσιότητα, ειδικά αυτές τις μέρες με την πολύκροτη υπόθεση Λιγνάδη.
Μια μέρα αφότου η ίδια επιδόθηκε σε μια άθλια επίθεση στους γονείς των θυμάτων, κάτι που έμμεσα μπορεί να εκληφθεί ακόμα και ως απειλή προς όσους γονείς σκέφτονται να βγουν στη δημοσιότητα με αντίστοιχα περιστατικά στα παιδιά τους, η δικαστική ρεπόρτερ του σταθμού του Φαλήρου επανήλθε δριμύτερη, αυτή τη φορά για να δώσει ένα ομολογουμένως πρωτότυπο “ελαφρυντικό” στον κατηγορούμενο για κατά συρροή βιασμό σκηνοθέτη και ηθοποιό.
Για τη Μάνδρου λοιπόν, ούτε – λίγο, ούτε πολύ, για όλα φταίει… η αρχαία ελληνική γραμματεία, που αποτέλεσε πρότυπο για το Λιγνάδη, με αποτέλεσμα να “μπερδέψει το μυαλό του”. Πιο συγκεκριμένα, η δημοσιογράφος υποστήριξε πως: “Ο Λιγνάδης βίωνε βαθιά μέσα του αυτά που η αρχαία ελληνική γραμματεία μας έχει δώσει. Τα βίωνε ως πραγματικότητα. Και κάπου εκεί το πράγμα είχε μπερδέψει στο μυαλό του και είχε βάλει σε δοκιμασία τόσα παιδιά που τώρα τι να πούμε…”.
Δεν ξέρει κανείς από πού να πιάσει και από πού να αφήσει αυτό το αριστούργημα. Από το ότι θεωρεί απλή “δοκιμασία” τα όσα φριχτά καταγγέλλονται ότι έκανε σε ανήλικους και νεαρούς ενήλικες; Από το ότι τον παρουσιάζει ως έναν αγνό αρχαιολάτρη που παρασύρθηκε;
Αλήθεια, σε ποιο απόσπασμα του “Συμποσίου”, του πιο χαρακτηριστικού κειμένου σχετικά με τον “αθηναϊκό έρωτα” , προτρέπει ο Πλάτωνας να βιάζονται νέοι με σιδηρολοστούς; Ποιος αρχαίος συγγραφέας πρότεινε να ναρκώνονται ανήλικοι για να είναι ανήμποροι να αντισταθούν στις ορέξεις του βιαστή τους;
Εξάλλου, αν ίσχυαν όλα αυτά που ισχυρίζεται η Μάνδρου, η διδασκαλία της αρχαίας γραμματείας ίσως θα έπρεπε να αφαιρεθεί από τα σχολεία, καθώς, μετά την κοινωνιολογία που μας κάνει αριστερούς, τα αρχαία μας κάνουν παιδεραστές.