Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Αυτα ειναι τα Αμερικανικα σχεδια για τα Βαλκανια, χωρις να ρωτουν αν ειναι αποδεκτα....

Τα Αμερικανικα σχεδια, ειναι σχεδια που αφορουν μονο τα συμφεροντα τους...
Για το αν θα χυθει αιμα στην υλοποιηση τους δεν τους ενδιαφερει...
Τι λέει το αμερικανικό σχέδιο...

Το έγγραφο αναφέρει πως θα υπάρξει συμφωνία και θα πέσουν υπογραφές μεταξύ των προέδρων Σερβίας,Aleksander Vucic, και Κοσόβου, Hashim Thaci, στις 12 Ιουνίου.

Οι περιοχές της Σερβίας Presevo και Klenike ενώνονται με το Κόσοβο και το νέο εδαφικό όριο θα είναι στην περιοχή Bilace.

Και εδώ ξεκινούν οι «περιπέτειες» με την εισαγωγή στο αμερικανικό σχέδιο του όρου «Ειδικές Περιοχές» για την Mitrovica και το Bujanovac.

Οι περιοχές αυτές θα είναι ανεξάρτητες πολιτικά και οικονομικά όπως ακριβώς συμβαίνει στις ΗΠΑ (Ηνωμένες Πολιτείες). Δεν θα υπάρχει δηλαδή επιρροή ούτε από Κόσοβο ούτε από Σερβία. Θα δημιουργήσουν δικούς τους θεσμούς, δικά τους όργανα.

Η επόμενη περιοχή που αναφέρεται στο αμερικανικό έγγραφο είναι η Medvedja. Η περιοχή μαζί με 8 χωριά θα ενταχθεί στο Κόσοβο και τα υπόλοιπα θα ενωθούν με την Σερβία.

Οσο αφορά την περιοχή Trepça, η οποία διαθέτει ορυκτό πλούτο, και την λίμνη Ujmani, αυτές θα ιδιωτικοποιηθούν για 99 χρόνια.

Και οι δύο περιοχές θα ιδιωτικοποιηθούν. Η λίμνη Ujman θα ιδιωτικοποιηθεί για 99 χρόνια από αγγλικές εταιρείες και θα έχει ειδικό καθεστώς (Status Special). Τα ορυχεία της Trepça θα ιδιωτικοποιηθούν επίσης για 99 χρόνια (θα δώσουν μάχη αγγλικές, γαλλικές, αμερικανικές ρωσικές, κινεζικές εταιρείες) και θα ανακηρυχθούν επίσης ως περιοχές με «Ειδικό Καθεστώς».

Στο σχέδιο αναφέρεται ότι ο «Διάδρομος 10» θα έχει «καθεστώς προστατευόμενης περιοχής» στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται και οι ορθόδοξες εκκλησίες στην περιοχή. Όλες οι σερβικές εκκλησίες στο Κοσσυφοπέδιο θα κηρυχθούν ανεξάρτητες.

Οι περιοχές Zvecan, Zupin Patok και Leposavic θα ενταχθούν στη Σερβία.

Και οι δύο χώρες θα σβήσουν τα χρέη τους η μία με την άλλη, ενώ η Σερβία θα αναγνωρίσει το κράτος του Κοσσυφοπεδίου.

Η περιοχή Cepotin Bazaar κοντά στο Bujanovac (Σερβία) θα γίνει μέρος του Κοσσυφοπεδίου.

Η πλωτή διώρυγα Δούναβη – Μοράβα – Αξιού με κατάληξη το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Μετά το «οκ» του Βελιγραδίου και την υπογραφή των Συνθηκών ακολουθεί η βαλκανική διώρυγα η οποία θα έχει συνολικό μήκος 650 χλμ. και θα διασχίζει Ελλάδα, Σκόπια και Σερβία καταλήγοντας στον Δούναβη, ποταμόδρομο διευρωπαϊκής εμβέλειας, και από εκεί σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και όχι μόνο.

Η κατασκευή της διώρυγας εκτιμάται ότι θα στοιχίσει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια. Προβλέπεται να είναι μεγαλύτερη από παρόμοιες διώρυγες στην Ευρώπη, όπως των Ρήνου – Μάινα, στη Γερμανία, Σένα – Ρόνα, στη Γαλλία και Odra-Visla, στην Πολωνία.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η Βόρεια Ευρώπη θα έρθει κατά 1200 χιλιόμετρα πιο κοντά στο Αιγαίο, ενώ το έργο μπορεί να αποπερατωθεί σε έξι με επτά χρόνια.

Επίσης, προβλέπεται κατασκευή υδρο-ηλεκτροπαραγωγικών μονάδων κατά μήκος της διαδρομής.

Οι υποστηρικτές του καναλιού Αξιός – Μοράβας – Δούναβης επισημαίνουν ότι με το συγκεκριμένο έργο ενισχύεται η μεταφορά προϊόντων στις αγορές της Κεντρικής και της Βόρειας Ευρώπης αλλά και του Καυκάσου και της Μαύρης Θάλασσας, ενώ υποβαθμίζεται αισθητά ο ρόλος των θαλάσσιων μεταφορών και ο στρατηγικός χαρακτήρας των Στενών του Βοσπόρου.

Σύμφωνα με τις προμελέτες που έχει εκπονήσει το υπουργείο Φυσικών Πόρων, Ορυχείων και Χωροταξίας της Σερβίας, το κανάλι θα έχει συνολικό μήκος 650 χλμ. και θα απαιτηθούν εκβαθύνσεις και διαπλατύνσεις στο μεγαλύτερο τμήμα της κοίτης των ποταμών Μοράβα (346 χλμ.) και Αξιού (275 χλμ). Δύσκολα σημεία των ποταμιών θα παρακαμφθούν με τεχνητές διώρυγες, ενώ κοντά στα σύνορα Σερβίας και Σκοπίων προβλέπεται κατασκευή τεχνητού καναλιού 30 χλμ. που θα ενώνει τον Μοράβα με τον Αξιό.

Παράλληλα θα υπάρξουν και έργα που θα δώσουν λύση στο πρόβλημα άρδευσης μεγάλων γεωργικών εκτάσεων, ενώ θα επιτραπεί η κατασκευή και λειτουργία υδροηλεκτρικών σταθμών σε όλο το μήκος του έργου.

Οσον αφορά το ελληνικό τμήμα του καναλιού, θα έχει μήκος 73 χλμ. και θα καταλήγει στον Θερμαϊκό, όπου θα λειτουργεί λιμάνι terminal. Τα 57 χλμ. θα είναι εντός της φυσικής κοίτης του ποταμού, ενώ τα υπόλοιπα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα γίνονται σε τεχνητό κανάλι εντός του ποταμού.

πηγη 

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.