Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Kαμαpωστε τον και ξαvαψnφiστε τo, τo Zαβoπαiδι....

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ;



Πίστευα πως ζω σε δημοκρατική χώρα, με Δημοκρατικό πολίτευμα εξ άλλου το λέει και το όνομα, «Νέα Δημοκρατία». Ας όμως ξεκινήσω από τη λέξη και την έννοιά της. Δημοκρατία, είναι λέξη σύνθετη από τις λέξεις δῆμος(ο λαός) + -κρατία (κρατέω- κράτος) και είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία ΠΗΓΑΖΕΙ από τον λαό, ΑΣΚΕΙΤΑΙ από τον λαό και ΥΠΗΡΕΤΕΙ τα συμφέροντα του λαού.

 Κατ’ επέκταση είναι το πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας που λειτουργεί με βάση τη βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών. 

Εν ολίγοις στην Δημοκρατία την εξουσία την έχει ο δήμος, δηλαδή ο λαός και στα σύγχρονα κράτη οι πολίτες αναθέτουν την εξουσία αυτή στους εκλεγμένους αντιπροσώπους τους, τους λεγόμενους βουλευτές. Δημοκρατία σημαίνει πως ο κάθε ενήλικος πολίτης έχει το δικαίωμα να εκλέγει αυτούς που θα τον κυβερνήσουν, αλλά και να εκλέγεται ο ίδιος από τους συμπολίτες του, για να συμμετέχει στη διακυβέρνηση της χώρας.

Η Δικτατορία από την άλλη, είναι η απόλυτη εξουσία ενός ηγέτη ονομαζόμενου Δικτάτορα ή μιας ομάδας που κυβερνά χωρίς να περιορίζεται από Νόμους, Σύνταγμα, ή άλλους κοινωνικούς και πολιτικούς παράγοντες του κράτους. 

Κύριο χαρακτηριστικό της δικτατορίας είναι η συγκέντρωση της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας στο πρόσωπο του δικτάτορα και της "αυλής" του, η οποία συνδυάζεται και με έλεγχο επί της δικαστικής εξουσίας. Οι όροι αυτοί υποδηλώνουν ακριβώς ότι ο νόμος δεν έχει ψηφιστεί από δημοκρατικά εκλεγμένο κοινοβούλιο ως είθισται. 

Οι δικτάτορες συνήθως αποκτούν την εξουσία μέσω πραξικοπήματος ή κατάργησης του ισχύοντος Συντάγματος. Το κράτος το οποίο τελεί υπό στρατιωτική δικτατορία ή ελέγχεται από ένα στρατοκρατούμενο καθεστώς, τη διακυβέρνηση της χώρας έχουν οι ένοπλες δυνάμεις της και το έργο αυτό, εμείς οι παλαιότεροι, το ζήσαμε απο πρώτο χέρι την περίοδο 1967-1974 με την Χούντα του Παπαδόπουλου.

Πως ονομάζεται όμως ένα Δημοκρατικό πολίτευμα κι ένας εκλεγμένος από τον λαό Δημοκρατικός πολίτης που έχει αναλάβει την διακυβέρνηση μίας χώρας με τον τίτλο Πρωθυπουργός, καταπατά την έννοια της Δημοκρατίας, νόμους, Σύνταγμα και δικαιώματα πολιτών; Τόσο η δημοκρατία όσο και η δικτατορία αποτελούν δύο παντελώς διαφορετικούς τύπους κυριαρχίας σε μια χώρα. Ένας δικτάτορας απολαμβάνει την απόλυτη εξουσία σε μια χώρα ή ένα κράτος. 

Σε μια δημοκρατία, η επιλογή για τη δημιουργία νόμων είναι η συνεργασία με το λαό και λαμβάνει αποφάσεις, συζητώντας με όλους. Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες έχουν λόγο και δικαιώματα να ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ τι πρέπει να κάνουν για το καλό τους. Από την στιγμή που οι αποφάσεις δεν είναι δικές τους, διαφωνούν ή όχι, όταν μάλιστα, αφορά την ίδια τους την ζωή, ξεκινά η έννοια του φασισμού.

Φασιστικό καθεστώς με την ευρύτερη έννοια είναι κυρίως μια αυταρχική μορφή διακυβέρνησης. Ο πολίτης απαγορεύεται να εκφέρει γνώμη, ακόμη και να σκεφτεί οτιδήποτε είναι ενάντια στην Ηγεσία. Απλά σκύβει το κεφάλι, υπακούει και εκτελεί εντολές. 

Τα τελευταία 2,5 χρόνια οι Έλληνες σκύβουν το κεφάλι και υπακούσουνε σε μια Κυβέρνηση που διατάσσει τον παραλογισμό. Κι επειδή ο παραλογισμός έχει κι αυτός τα όριά του, κάποιοι πολίτες άρχισαν, πρώτα μεμονωμένα , μαζικά πλέον, να αντιδρούν και να εκφέρουν γνώμη μέσω των social media. Αρχικά έγινε ανεκτό από την Κυβέρνηση όμως προ πυλών των εκλογών, δεν είναι πλέον ανεκτό. 

Όσοι καταγγέλλουν ή εναντιώνονται, ΦΙΜΩΝΟΝΤΑΙ. Οτιδήποτε πουν εναντία στο καθεστώς Μητσοτάκη είναι λόγος φίμωσης μέσω μπλοκαρισμάτων ή μη ορατότητας των προφίλ τους. Ένα από τα άτομα που τιμωρούνται επαναλαμβανόμενα με χαμηλή ορατότητα είμαι κι εγω.

"Αν θες να πολεμήσεις τον εχθρό σου, γίνε αόρατος". Είναι μια μέθοδος ανέντιμων κινήσεων μια κυβέρνησης για να μη χάσει την εξουσία. Ο αόρατος εχθρός στην προκειμένη περίπτωση είναι ανώνυμα πληρωμένα προφίλ που ενεργούν μέσω εταιρειών και επιτίθενται σε άτομα που εκφέρουν αρνητική γνώμη, ειδικά όταν χαρακτηρίσουν κάποιον «στόχο». Είμαι στόχος και πολύ υπερήφανη που με πρόσεξαν, αυτό σημαίνει πως ο λόγος μου έχει δύναμη. 

Όταν θα αναφέρεστε στους κυβερνώντες θα λέτε μόνο καλά λόγια, διαφορετικά «φίμωτρο». Εκείνο που δεν έχει αντιληφθεί, η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, είναι πως τα ψέματα τέλειωσαν και πως τα πρόβατα που ήθελαν να κουμαντάρουν αντιδρούν, μάλιστα πολύ επιθετικά, έγιναν λύκοι. Κύριε Μητσοτάκη ότι και να κάνετε το παιχνίδι το έχετε χάσει. Ο εκτροχιασμός των τρένων θα γίνει το Βατερλό σας. 

Ακόμη και να κερδίσετε τις εκλογές, θα εξακολουθεί να είναι Βατερλό, διότι εμείς δεν θα σταματήσουμε να μιλάμε και να καταγγέλλουμε. Αν εσείς δεν έχετε σεβασμό προς πνευματικούς ανθρώπους αυτής της χώρας, μου αρκεί που έχουν άλλοι, αφανείς ήρωες που συνεργαζόμαστε ακατάπαυστα και όχι μόνο μέσω των social media. Δεν σας φοβόμαστε, γιατί νοιώθουμε την δική σας φοβισμένη ανάσα.

Και τέλος απευθύνομαι στους νέους! Είναι εκείνοι που έχουν την δύναμη και ορμή και του λόγου και των πράξεων. Κάποτε, μια χούφτα γενναίων φοιτητών, έριξε τη Χούντα του Παπαδόπουλου. Καιρός, εσείς να ρίξετε και μια άλλη Χούντα. Η δική μου γενιά δεν έχει πλέον την ορμή και τα δικά σας κότσια , μπορεί όμως να σταθεί πλάι σας. 

Μην αφήνετε να σας τρομάξει αυτό το «θέατρο του παραλόγου» που εδρεύει στην Βουλή, βάζοντας μπροστά σας τους οπλισμένους της αστακούς να επιτίθενται σε άοπλα ανεκπαίδευτα νέα παιδιά που όμως έχουν το θάρρος να τα βάλουν μαζί τους. Τα νεαρά και όχι θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος ζητούν ΔΙΚΑΙΩΣΗ. 

Να θυμάστε ότι «το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι». Προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο σε σιδηροδρομικούς υπαλλήλους λησμονώντας με ποια μέσα και με ποιες συνθήκες εργαζόταν τόσο χρόνια αυτοί οι υπάλληλοι. Την ευθύνη την έχει μόνο ο κρατικός οργανισμός και ντροπή του Μητσοτάκη, που λίγες ώρες μετά το ατύχημα, δήλωσε πως ήταν ανθρώπινο λάθος. 

Όχι κύριε Μητσοτάκη, δεν ήταν, άλλοι ευθύνονται γι αυτό το «έγκλημα» και είναι οι υπαίτιοι για τα τόσα θύματα που θρηνήσαμε και θρηνούμε και με τα εμβό$$$$λια που μας επιβάλλατε αλλά και τις φωτιές που δεν ξέρατε να αντιμετωπίσετε και πλημμύρες, εκτροχιασμούς και ότι άλλο προέκυψε. Είμαι θύμα εμβιο$$$λίων και ξέρω τα παιχνίδια που παίχτηκαν με τις ευλογίες.... της Κυβέρνησή σας.


πηγη

Bαλτε στnv φυλακn τov δoλoφovo....TΩPAΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

Όλη η Ελλάδα ζητάει να συλληφθεί ο δολοφόνος....

Ράγισαν και οι πέτρες σε Τύρναβο και Γιαννιτσά....

Γονείς έβαλαν μέσα στο χώμα τα παιδιά τους για τις “αρπαχτές” του καταραμένου....



Ανείπωτη θλίψη έχει σκεπάσει τον Τύρναβο από τον θάνατο της 42χρονης Βάγιας Μπλέκα – Καρακώστα που ήταν στο δεύτερο βαγόνι του μοιραίου τρένου που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη.

Σήμερα το πρωί είπαν το «τελευταίο αντίο» στην 42χρονη που εργαζόταν στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Λάρισας, στον Ιερό Ναό της Παναγίας Φανερωμένης στον Τύρναβο συγγενείς και φίλοι της.

Πίσω από το ταξίδι της Βάγιας για την Θεσαλονίκη κρύβει μια μεγάλη τραγωδία. Η 42χρονη βρισκόταν στο δεύτερο βαγόνι του τρένου και ήτανε στις πρώτες 36 σορούς που αναγνωρίστηκαν και μεταφέρθηκε αρχικά στο Πανεπιστημιακό και έπειτα στο Γενικό Νοσοκομείο. Η νοσηλεύτρια Βάγια Μπλέκα – Καρακώστα, μητέρα δυο παιδιών, μιας 19χρονης κόρης κι ενός 15χρονου γιού, είχε κλείσει εισιτήριο για το μοιραίο τρένο ώστε να πάρει από την Θεσσαλονίκη αεροπλάνο για τις ΗΠΑ.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής θα περνούσε τρεις βδομάδες με τον σύζυγο της, στρατιωτικό της Πολεμικής Αεροπορίας, που βρισκόταν εκεί μόνιμα το τελευταίο διάστημα στο πλαίσιο συνεργασίας των δυο χωρών. Οι γονείς της 42χρονης έμειναν με τα παιδιά και ήταν οι πρώτοι που πληροφορηθήκαν το τραγικό συμβάν. Αβάσταχτος ο πόνος για εκείνους και τον άδερφό της, τον σύζυγό της που ήρθε για την κηδεία της, όσο και τα δυο παιδιά της που έχασαν ανεπάντεχα την μητέρα τους

Με συλλυπητήριο μήνυμα το Νοσηλευτικό και Ιατρικό Προσωπικό της Παθολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας «αποχαιρέτησε» την Βάγια Μπλέκα – Καρακώστα, κάνοντας λόγο για μια καλή μητέρα και σύζυγο, καλή συνάδελφο και νοσηλεύτρια. «Θα τη θυμόμαστε πάντα για την καλοσύνη της, την εργατικότητα, τη συναδελφικότητα και τη δοτικότητά της» επισημαίνουν χαρακτηριστικά οι συνάδελφοί της στο μήνυμα τους.

Τραγικές εικόνες διαδραματίστηκαν στα Γιαννιτσά στην κηδεία της 23χρονης Ιφιγένειας Μήτσκα, που βρήκε φρικτό θάνατο στην τραγωδία στα Τέμπη.

Η άτυχη νεαρή επέβαινε στο βαγόνι 3 της αμαξοστοιχίας Intercity 62 και επέστρεφε από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας με τον σύντροφό της από την Αθήνα.


πηγη

Παμε για Γ'ΠΠ πoλεμo ! ! ! Aμερικαvικα αpματα στnv Πoλωviα με πρoρισμo τnv Oυκραviα....(βivτεο)



Εχουν προγραμματισει πολεμο Ευρωπης Ρωσιας οι φονιαδες των Λαων...

Ολα για το κωλοδολαριο τους....

Για το κωλοδολαριο που δεν διστσαν κι αλλες φορες να σκοτωσουν παιδακια....

Και ποι Ευρωπεοι τι κανουν;

Αποδεικνυουν πως ειχε δικιο ο Κολοκοτρωνης που τους ελεγε Κουτοφραγγους....

Υπακουν στους φονιαδες των Λαων, στην Νεα Ταξη...

amerykańska technika w Gdyńskim porcie część pojedzie na ukrainę a reszta na prowokacje na granicę

Dariusz Gumiński

Αυτoi εivαι το δεξi xερι τωv Κυβερvnσεωv πoυ διαλυoυv τiς εvoxλnτικες συγκεvτρωσεις...

Οι "άγνωστοι" της φωτογραφίας είναι γνωστοί σε όλους μας...



Έχουν ίδιο τρόπο οργάνωσης και δομής. Έχουν ίδιο ντύσιμο και κινούνται πάντα συγκροτημένα μέσα στο πλήθος με τον ίδιο τρόπο. Φοράνε τις ίδιες μάσκες-κράνη και έχουν μαζί τους τα ίδια ρόπαλα και μολότοφ. Υπάρχει ένας για να τους κατευθύνει και οι υπόλοιποι ακολουθούν τις διαταγές. Συμμετέχουν μόνο στις ενοχλητικές συγκεντρώσεις(υπενθυμίζω πως στην απεργία που προηγήθηκε της τηλεπαρουσίας του Ζελένσκι στην Βουλή δεν εμφανίστηκαν ποτέ).

Ήταν πάντα εκεί, είτε ήτανε για τις μεγάλες διαδηλώσεις κατά των μνημονίων, είτε ήταν στις μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις όπως σε αυτή που είχαμε την προβοκάτσια της Μαρφίν, είτε ήταν στην συγκέντρωση έναντια στην Συμφωνία των Πρεσπών(με εθνικιστικά χαρακτηριστικά εκείνη την φορά και με τον ίδιο τρόπο επαναλαμβάνω οργάνωσης και δράσης), είτε ήταν κατά των υποχρεωτικοτήτων των εμβολιασμών, είτε είναι τώρα για να προβοκάρουν τις διαμαρτυρίες για το έγκλημα στα Τέμπη και να καταστείλουν την λαϊκή οργή.

Σκοπός τους ένας και μοναδικός. Να ενεργοποιηθεί η καταστολή! Καταστολή που στοχεύει πάντα και χωρίς εξαιρέσεις τους ειρηνικούς διαδηλωτές και ποτέ τους ίδιους.

Είναι ένα κράμα από μισθωμένους τραμπούκους (χούλιγκαν, ποινικούς κλπ), ασφαλίτες, ίσως πράκτορες ξένων πρεσβειών και φασαίους αντεπαναστάτες πιτσιρικάδες των Εξαρχείων οι οποίοι υποκινούνται και κατευθυνονται από Αναρχοπατέρες με ύποπτο background.

Αν δεν τελειώσουμε οργανωμένα πρώτα αυτούς, μην περιμένετε να δούμε άσπρη μέρα. Είναι οι ηθικοί αυτουργοί για όσα περνάμε 12 χρόνια.


πηγη

Αιτnματα σxετικα με τo εγκλnμα τωv Τεμπωv....





Σε τιvoς τσεπες πnγαν pε pεμαλια, τα 700 εκατ. που πρooρiζovταν για τo Eλληvικο σιδnρoδρoμικo δiκτυo;;;



Μέχρι και η New York Times κατηγορεί την εγκληματική κυβέρνηση Μητσοτάκη, η εφημερίδα που συνηθίζουν να λατρέυουν οι κομματικές κυνίδες της Νέας Δημορατίας. Το διήγημα  της συμμορίας Μητσοτάκη που προσπαθεί να αποφύγει τις ευθύνες, ρίχνοντας όλο το βάρος στον σταθμάρχη καταρρέει μέρα με την μέρα καθώς όλο και περισσότερες αποκαλύψεις έρχονται στο φώς.

Η New York Times με τίτλο «Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις: Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής ασφάλειας στην Ελλάδα καθυστέρησε για χρόνια», σε άρθρο της τονίζει τις καταγγελίες και τις συνεχείς προειδοποιήσεις που είχαν φτάσει στην κυβέρνηση, ενώ επισημαίνει ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας συγκαταλέγεται στα πιο επικίνδυνα παρά το γεγονός ότι έχει λάβει 700 εκατομμύρια για εκσυγχρονισμό!



Να σημειωθεί επίσης, ότι μόνο την τελευταία πενταετία έχουν διατεθεί 4 δισ.€ για τον υποτιθέμενο εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά κανείς δεν γνωρίζει που έχουν πάει και αυτά τα κονδύλια.

Όπως αναφέρει η ΕΕ «Οι ελληνικές αρχές έχουν παραμελήσει το κρίσιμο έργο της παρακολούθησης/επικαιροποίησης των διαδικασιών, όπως και του εξοπλισμού ασφαλείας σε όλο το δίκτυο.

Ο κ. Doppelbauer, από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δήλωσε ότι σαν οργανισμός έχει καλέσει τις χώρες μέλη να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους, αλλά δεν μπορεί να αναγκάσει τις εθνικές κυβερνήσεις να προβούν σε αλλαγές.

«Καταρτίσαμε ένα σχέδιο δράσης και ζητήσαμε από τις ελληνικές αρχές να υποβάλουν έκθεση σχετικά με το σχέδιο δράσης», δήλωσε. «Αλλά οι εξουσίες μας είναι περιορισμένες».

Η Επιτροπή κίνησε διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας τον Δεκέμβριο του 2020 και απέστειλε αιτιολογημένη γνώμη τον Δεκέμβριο του 2021. Δεδομένου ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να παραβιάζει την οδηγία, η Επιτροπή αποφάσισε τώρα να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


πηγη

Η Θεσσαλoviκη μiλnσε....Aκoυτε Zαioι και Noυδoυλoι;

Σας πηρανε χαμπαρι...

Σε λιγο θα σας παρουνε στο κυνηγι με τις πετρες, οπως ελεγε ο Αγιος Παισιος....

Ολα εδω πληρωνονται.....

Τα ιδια σκατα ειστε ολοι σας...

Και το ιδιο τελος θαχετε ρεμαλια....

Ψαξτε τρυπα να κρυφτειτε....

Εχει ο καιρος γυρισματα ! ! !




Τι μετέφεpε η δέυτεpn αμαξoστoιxiα; ΤΟ ΞΕΦOYΡΝlΣΑΝ ΣTHΝ ΕPΤ ! ! ! (2 βivτεο)



Για πιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη;
Τι έψαχναν τα χαμηλόβαθμα και υψηλόβαθμα στελέχη που βρισκόταν εκεί;
Για ποιο λόγο παρακολουθούσαν την επιχείρηση από κοντά;
Και σε ποιον μετέφεραν τις πληροφορίες;
Εσείς τι νομίζετε;
πηγη


πηγη

Γιατi κpυβετε τoυς νεκpoυς pε pεμαλια; (2 βιντεο)



Νομιζετε, οτι θα τους κρυψετε για πολυ ακομη;

Νομιζετε, οτι παλι θα ξεγελασετε τον κοσμο στις εκλογες;

Νομιζετε, οτι δεν θα παρετε ποδι;

Ολα θα τα βγαλουμε στην φορα ρε....

Δειτε ρε παιδια τα βιντεο και τα συμπερσματα δικα σας...

πηγη




ΔΕΝ HΤΑΝ ΑΤΥXHΜΑ...ΗΤAΝ ΕΝΕΔPΑ ΚΑΝONΙΚΗ ΑΥΤO ΠΟΥ ΕΓlΝΕ ΣΤΑ ΤEMΠΗ ! ! !


Το εμπορικό τραίνο έστησε ενέδρα μέσα στο τούνελ στα Τέμπη....

Το εμπορικό τραίνο δεν κατέβαινε....

 Άλλο έγινε....



Ο οδηγός του εμπορικού στήνει κανονική παγίδα.

Η μηχανή δεν είναι μπροστά από τα βαγόνια.

Η μηχανή είναι από πίσω.

Είναι μέσα στο τουνελ, από την άλλη άκρη όμως.

Όταν έρχεται το επιβατικό, η μηχανή του εμπορικού σπρώχνει λίγο τα βαγόνια προς τα πίσω να πέσουν πάνω στο επιβατικό που έρχεται.

Το τελευταίο βαγόνι (δηλαδή το πρώτο καθώς το βλέπει ο οδηγός του επιβατικού που ανεβαίνει) έχει εκρηκτικό μηχανισμό ώστε να σκάσει και να καούν τα πάντα.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει και άλλος άνθρωπος ο οποίος είναι έξω, που παρακολουθεί από μακρά το επιβατικό που έρχεται ώστε να ειδοποιήσει τον οδηγό του εμπορικού να ξεκινήσει να σπρώχνει τα βαγόνια.

Δεν συγκρούστηκαν 2 μηχανές τραίνου μεταξύ τους. Συγκρούστηκε η μηχανή του επιβατικού, με ένα βαγόνι του εμπορικού.

Φαίνεται όμως ότι τα έσπρωξε περισσότερο από ότι έπρεπε και τα πρώτα βαγόνια πρόλαβαν και βγήκαν εκτός τούνελ και έτσι η σύγκρουση έγινε εκτός τουνελ.

Ήταν εκεί ο οδηγός του εμπορικού και είχε στήσει καθαρή ενέδρα.

ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΑΥΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.

Αυτό σημαίνει ότι το εμπορικό τραίνο ανέβηκε από τη Λάρισα, μοιάζει να γνώριζε ο σταθμάρχης ότι το εμπορικό πάει να στήσει ενέδρα.

Γιαυτό καθυστερεί το επιβατικό στη Λάρισα 1 ώρα.

Όταν παίρνει το ΟΚ, το στέλνει και αυτο από την άλλη ράγα, να πάει να πέσει πάνω στην ενέδρα.

ΑΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ, Η ΕΚΡΗΞΗ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΕΙ ΟΛΟΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ, ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ 350 ΝΕΚΡΟΥΣ.

ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ Η ΕΚΡΗΞΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 2 ΤΡΕΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΑΓΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΛΟ ΤΥΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΧΗΜΑ ΜΕ ΕΚΡΗΞΗ ΒΥΤΙΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.

ΟΛΟΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ.

ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ, Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΓΙΝΕ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΝΕΛ, Η ΕΚΡΗΞΗ ΕΚΤΟΝΩΘΗΚΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΒΑΓΟΝΙΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΑΓΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ. ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ.

ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ, ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΒΑΛΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΛΑΘΟΣ.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ 350-400 ΑΤΟΜΑ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ.

ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΡΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΑΓΑ ΟΜΩΣ.

ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ.

ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΠΙΘΑΝΟΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΝΕΛ.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAP, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΕΡΑ ΣΤΗ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗ. Η ΚΑΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ, ΜΠΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ή είναι ο τρίτος άνθρωπος που ειδοποιεί το εμπορικό ότι έρχεται το επιβατικό ώστε να σπρώξει τα βαγόνια.

ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΚΡΗΞΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΤΟΥΣ ΤΥΧΗ, ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΝΕΛ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΡΗΞΗ ΤΥΧΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ 2 ΤΡΕΝΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΑΓΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ.

Αν δεν είχε σωθεί κόσμος, δεν θα ξέραμε ότι το επιβατικό καθυστερεί στη Λάρισα 1 ώρα για άγνωστο λόγο.

ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ, ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΡΑΓΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ.

Το τρένο έπρεπε στις 23:30 να έχει φθάσει στη Θεσσαλονίκη.

Το καθυστέρησαν επίτηδες στη Λάρισα 1 ώρα για να ταιριάξει η σύγκρουση στο τούνελ στα Τέμπη.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ 20-30 ΝΕΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ. ΤΟΥΣ ΞΕΓΕΛΑΣΑΝ ΜΕ ΔΩΡΟ 150 ΜΒ.

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΟ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ.

ΜΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ, ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΒΛΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΛΛΟΥ.

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΣΕ.

ΑΡΑΓΕ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΠΗΡΕ ΕΝΤΟΛΗ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΤΡΕΝΟΥ;;;

Και φυσικά όλος τυχαίως, δεν υπήρχαν λαθρομετανάστες στο τραίνο, που γενικώς μόνο με αυτό κινούνται.

Οι λαθρομετανάστες, ούτε εμβόλιο, ούτε σε τραίνα, ούτε κολλάνε ιό, ούτε αρρωσταίνουν, ούτε σε επικίνδυνες καταστάσεις είναι ποτέ. ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΠΑΤΑΝΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΥΧΑΙΟ ΤΡΟΠΟ.

ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ. ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΔΗΓΟ.


πηγη

Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Στραγγαλισμέvoς με ζώvn ο επιστnμovας πoυ δημιoύργnσε το Pωσικo εμβoλιo Sputηik V....

Στραγγαλισμένος βρέθηκε κορυφαίος Ρώσος επιστήμονας που δημιούργησε το εμβόλιο Sputnik V για τον κορωνοϊό...



Επιτροπή στη Ρωσία ξεκίνησε έρευνα για δολοφονία κορυφαίου επιστήμονα στο διαμέρισμά του στη Μόσχα, την Πέμπτη.

Ο Αντρέι Μποτίκοφ, γνωστός ως ένας από τους 18 επιστήμονες που εργάστηκαν για το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού Sputnik V το 2020, αναγνωρίστηκε ως ο άνδρας που είχε στραγγαλιστεί με μια ζώνη στη βορειοδυτική Μόσχα.

Για τη δολοφονία του Ρώσου επιστήμονα έχει συλληφθεί ένας άνδρας, 29 ετών.

Οι ρωσικές αρχές δήλωσαν ότι βρήκαν τον ύποπτο στο «συντομότερο δυνατό χρόνο» και ισχυρίζονται ότι ομολόγησε το έγκλημα κατά τη διάρκεια ανάκρισης.

Η επιτροπή ερευνών ανέφερε επίσης ότι ο κατηγορούμενος είχε ήδη διωχθεί για τη διάπραξη άλλου σοβαρού εγκλήματος.

Τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι ο ύποπτος, γνωστός ως Alexei Z, είχε περάσει 10 χρόνια στη φυλακή με την κατηγορία της παροχής σεξουαλικών υπηρεσιών.

Tο ρωσικό εμβόλιο

Ο Αντρέι Μποτίκοφ ήταν ανώτερος ερευνητής στο Εθνικό Ερευνητικό Κέντρο Επιδημιολογίας και Μικροβιολογίας.

Προηγουμένως είχε εργαστεί στη ρωσική D.I. Ivanovsky Institute of Virology ως ανώτερος επιστήμονας.

Ο Ρώσος επιστήμονας τιμήθηκε με παράσημο για το έργο του στο εμβόλιο Sputnik V.

Το Sputnik ήταν το πρώτο καταχωρισμένο εμβόλιο συνδυασμένου φορέα κατά του Covid-19.

Οι επικριτές υποστήριξαν ότι το εμβόλιο εγκρίθηκε χωρίς να έχει διεξαχθεί επαρκής έρευνα για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητά του.

Ένα άρθρο του 2021 στο The Lancet υποστήριξε, ωστόσο, ότι το εμβόλιο «φάνηκε ασφαλές και αποτελεσματικό»


πηγη

Σoκαριστικn απoκαλυψn για τov Σταθμαρxn....



Μιλαει καποιος που ξερει....

Για ακουστε τον και τα συμπερασματα δικα σας...

πηγη


Τρεxoυv να σωθoυv οι Oυκραvoi ! ! ! Δεkάδες vεkρoi, αιxμάλωτoι, εγkλωβισμέvoι....

Χαοτική είναι η υποχώρηση των Ουκρανικών δυνάμεων από το Bakhmut με δεκάδες νεκρούς, τραυματίες, αιχμάλωτους και εγκλωβισμένους....



Οι Ουκρανοί ανατίναξαν τουλάχιστον τρεις γέφυρες σε μια προσπάθεια  να κερδίσουν χρόνο ώστε να αποχωρήσουν από την πόλη.

Mία σιδηροδρομική γέφυρα ανατινάχθηκε στα βορειοανατολικά της πόλης. Μια διάβαση αυτοκινήτων στα βορειοδυτικά του Bakhmut καταστράφηκε επίσης. Ο δρόμος αυτός οδηγούσε στη γειτονική πόλη Chasiv Yar. Επίσης καταστράφηκαν οι γέφυρες που ένωναν το ανατολικό τμήμα με το κέντρο της πόλης.

Η είσοδος στην πόλη έχει κλείσει.  Δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα χρήσης του δρόμου της Khromove. Οι Ρώσοι θέτουν υπό φυσικό έλεγχο και τον αυτοκινητόδρομο T0504 (Bakhmut-Konstantinovka) ανατολικά της Ivanovskoye.

Η πόλη Μπαχμούτ, στην ανατολική Ουκρανία, είναι «ουσιαστικά περικυκλωμένη», δήλωσε σήμερα σε βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα ο ιδρυτής της ρωσικής μισθοφορικής οργάνωσης Wagner, Γεβγκένι Πριγκόζιν, ενώ πρόσθεσε ότι οι ουκρανικές δυνάμεις έχουν πρόσβαση μόνο σε έναν δρόμο που οδηγεί έξω από την πόλη.

«Οι μονάδες της Wagner έχουν ουσιαστικά περικυκλώσει τη Μπαχμούτ. Μένει μόνο ένας δρόμος» που οδηγεί έξω από την πόλη, ανέφερε ο Πριγκόζιν στο βίντεο αυτό που αναρτήθηκε στο Telegram.

Παράλληλα ο επικεφαλής της Wagner, οι άνδρες της οποίας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης για την κατάληψη της πόλης αυτής, ζήτησε από τον Ουκρανό πρόεδρο Βολοντίμιρ Ζελένσκι να αποσύρει σήμερα τις ουκρανικές δυνάμεις από τη Μπαχμούτ, μεγάλο μέρος της οποίας έχει καταστραφεί.

«Αν προηγουμένως ήμασταν αντιμέτωποι με έναν επαγγελματικό ουκρανικό στρατό, ο οποίος πολεμούσε εναντίον μας, σήμερα βλέπουμε ολοένα και περισσότερους ηλικιωμένους και παιδιά. Πολεμούν, αλλά η ζωή τους στη Μπαχμούτ είναι σύντομη, μία ή δύο ημέρες», τόνισε ο Πριγκόζιν.

«Δώστε τους μια ευκαιρία να φύγουν από την πόλη, είναι ουσιαστικά περικυκλωμένη», πρόσθεσε.


πηγη

Πρoκύπτoυv πoλλά ερωτnματα για τo εγκλnμα στα Tεμπn....



Πρώτον γιατί η φωτιά στο intersity προηγήθηκε της σύγκρουσης; 

Δεύτερον ποια και πόσα άτομα υπήρχαν στα τρία πρώτα βαγόνια της πρώτης θέσης και στο μπαρ - εστιατόριο; 

Τρίτον αφού και τα δύο τρένα είναι ηλεκτροκίνητα και δεν έχουν υγρά καύσιμα και ορυκτέλαια πως υπήρξε έκρηξη και φωτιά; 

Τέταρτον γιατί από την εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε μόνο η μηχανή; 

Πέμπτον τι μετέφερε στην σκευοφορο του το intersity; Εκατόν γιατί τηρεί σιγήν ιχθύος η διεθνής Ισραηλινή μεταφορική εταιρεία ΖΙΜ, που έχει ναυλώσει την εμπορική αμαξοστοιχία; 

Μήπως πρώτη θέση ταξίδευε υψηλόβαθμο άτομο ξένου κράτους, που έκρινε η ΜΟΣΆΝΤ ότι πρέπει να σκοτωθεί και η κυβέρνηση εκτέλεσε το σχέδιο; Μήπως το intersity ήταν παγιδευμένο με εκρηκτικά και την έκρηξη πυροδότησε το διερχόμενο από το δρόμο αυτοκίνητο; 

Μήπως επίτηδες τοποθετήθηκε ο άσχετος σταθμάρχης, για να ρίξει το intersity στην γραμμή της καθόδου προκειμένου να υπάρχει η δικαιολογία του ανθρώπινου λάθους; 

Πώς βρέθηκαν αμέσως στον τόπο του δυστυχήματος τόσα πυροσβεστικά οχήματα και η ΕΜΑΚ; 

Πώς βρέθηκαν αμέσως τόσα ασθενοφόρα, που σε ομαλές συνθήκες περιμένεις μια ώρα για να έλθει το ασθενοφόρο; 

Πώς έφτασε αμέσως η αστυνομία, που όταν καλείς το εκατό έρχεται μετά από δύο ώρες; Πώς τέθηκε αμέσως σε ετοιμότητα το μη εφημερεύον νοσοκομείο της Λάρισας και άνοιξε αμέσως όλα τα χειρουργεία; Όλα αυτά συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι το δυστύχημα ήταν καλά μελετημένο και σχεδιασμένο.

Κέρτεζη Κιατηπης


Και οι αvαρxικoi σωζoυv τnv Kυβερvnσn....



Σωζουν την κυβερνηση ριχνοντας μολοτωφ στους Αστυνομικους....
Κι αυτοι αναγκαστικα θα ριξουν χημικα.....
Και παυει ναναι ειρηνικη διαδηλωση....
Ο απλος κοσμος αποχωρει...
Μενουν τα αναρχοαπλυτα στοιχεια, πετωντας μολοτωφ στους Αστυνομικους κσι μετατρεπουν την περιοχη, σε πεδιο μαχης....
Η διαδηλωση τελος....
Και συ ηλιθιε βριζεις τους Αστυνομικους....
Δεν εχεις τα @ρχιδι@ να βρισεις τα αναρχοαπλυτα, φοβασαι....
Κι ετσι ....
Οι αναρχικοι σωζουν την Κυβερνηση διαλυοντας την συγκεντρωση, κανοντας την δουλεια τους, που ειναι ολα να γινουν μπαχαλο....
Ξυπνα ηλιθιε Ελληνα και οταν δεις τα αναρχοαπλυτα στην ειρηνικη σου συγκεντρωση, κανε τα μπλε μαρε απ το ξυλο....
Τολμας;
Αν οχι, εισαι ανικανος να κανεις διαδηλωση, κατσε σπιτι σου και εισαι αξιος της τυχης σου ηλιθιε ! ! ! 

Ρε παιδiα....Δεν φταiει ο σταθμαρxnς ! ! !

Ο καθε προισταμενος, ειναι υπευθυνος για οτι πραττει, ή δεν πραττει ο υφισταμενος του...



Και στην προκειμενη περιπτωση του σταθμαρχη....
Ενοχος ειναι ο προισταμενος....
Αυτος που διορισε τον τσομπανη σταθμαρχη....
Ενοχος ειναι ο υπευθυνος υπουργος, που εκανε τα στραβα ματια στον διορισμο του τσομπανη....
Και ενοχος επισης, ειναι ο πρωθυπουργος που δεν νοιαστηκε για το τι κανει ο υπουργος του...
Και υπενθυμιζω....
Ο προισταμενος, ειναι υπευθυνος για οτι πραττει, ή δεν πραττει ο υφισταμενος....
Κοψτε λοιπον τι παπαριες οι τηλεπαπαγαλοι, για τον τσομπανο σταθμαρχη....
Τοσο του εκοβε, τοσο εκανε....
Γκε γκε ρεμαλια;

Τnv κρατικn δoλoφoviα βαφτiσατε δυστύxnμα, φovιαδες....(Ακoυστε τov Υμvo τoυ Mιζoτακn)



Οι οπαδοί ανnρτησαν πανό το οποίο έγραφε....

Δεν ήταν ανθρώπινο λάθος αλλά ούτε και ατύχημα, την κρατική δολοφονία βαφτίσατε δυστύχημα. Τέμπη 1/3/23.....

Και ολοι στο γηπεδο τραγουδουσαν τον Υμνο του Μιζοτακη....





Κοιμηθείτε ήσυχοι....το φταίξιμο ήταν μόνο του σταθμάρχη ! ! !

Κοιμηθείτε ήσυχοι....το φταίξιμο ήταν μόνο του σταθμάρχη και το κράτος ήταν απλά σε σε ετοιμότητα... 



1.Τι μετέφερε η "αορατη" εμπορική αμαξοστοιχια 63503, της ισραηλινης ZIM ?

Γιατι δεν ηταν δηλωμενο το δρομολογιο της..?

2. Που είναι εξαφανισμενη η μηχανή της ?

3. Πόσα άτομα, επέβαιναν σε αυτήν;

4. Γιατι η φλόγα μανιτάρι στο βίντεο με το πορτοκαλο-ασημί χρώμα δεν έχει να κάνει με λάδια κλπ σηκώνοντας 1200 βαθμούς;

5. Που είναι οι αγνοούμενοι;

6. Γιατί ο πιτσιρικάς πήρε το 112 και όχι πρωτα τους γονεις του και μετά την αστυνομία, όπως θα έκανε καθε σοκαρισμενος πιτσιρικας?

7. Απο που κι ως που, ηταν έτοιμα 45 ασθενοφόρα και προσωπικό, μέσα σε 10 λεπτά λές και το περίμεναν και το Γενικό νοσοκομείο Λάρισας ενώ ΔΕΝ εφημέρευε, μέσα σε μισή ώρα ήταν σε ετοιμότητα;

8. Γιατί πήγε κλιμακιο του στρατού εκεί, ΠΡΙΝ απο όλους;

9. Γιατι η HELLENIC TRAIN είναι εξαφανισμένη και τηρεί σιγή ασυρμάτου ?

10. Γιατι διορισαν τον καθηγητη Θαναση Ζηλιασκοπουλο επικεφαλης των εμπειρογνωμονων, οταν ο ιδιος, ηταν ο πρώην Πρόεδρος & CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επι πεντε χρονια, 2010-15 και Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ από το 2021..?

Δηλαδη ο πρώην επικεφαλής του οργανισμού που ελέγχεται για παραλείψεις και εγκληματική αμέλεια, θα ελεγξει τον εαυτο του και το εργο του και θα βγαλει πορισμα...;


πηγη

Eivαι ελεειvoi...Έκoψαv απo το πoσό πoυ έδωσαv για τiς κnδεiες τωv vεκρώv στα Τέμπn ! ! !

Δεν έχουν ούτε Θεό, ούτε Αλλάχ...

Οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι και για το χρήμα σκοτώνουν τη μάνα τους....

Τσίπα δεν υπήρχε σε καμία Κυβέρνηση της τελευταίας 30ετίας και η σημερινή των “μαφιόζων” ακολουθεί κατά πόδας. Αντί δίνουν αμέτρητα ευρώ για ταξιδάκια, κωλόχαρτα, ινστιτούτα αδυνατίσματος και πανάκριβες τσάντες, θα έπρεπε να τα δώσουν σε ό,τι χρειαζόταν για να αποφευχθεί αυτή η ανείπωτη τραγωδία που θα στοιχειώνει για χρόνια τη χώρα.

Ακόμα και η δημοσία δαπάνη κηδείες των νεκρών, αποφασίστηκε για μικροπολιτικούς λόγους αφού το ποσό που δίνεται «κλείδωσε» μετά από σχετική σύσκεψη και είναι “κουτσουρεμένο” σε σχέση με την αρχική απόφαση.

Σύμφωνα με το ThessToday, που επικαλείται ιατροδικαστικές πηγές, το ποσό που δαπανά το κράτος ανά άτομο ανέρχεται στα 2.000 ευρώ, ενώ αρχικά ήταν στα 3.500 ευρώ.

Αυτή η αλλαγή του ποσού προς τα κάτω, ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια πηγή, είχε ως αποτέλεσμα πολλά από τα γραφεία τελετών, που συζητούσαν να αναλάβουν κηδείες θυμάτων, να κάνουν πίσω.

Με 2 χιλιάρικα λοιπόν το Κράτος “καθαρίζει”, στέλνει ό,τι απέμεινε από τους νεκρούς στο χώμα και τα φορτώνουν όλα σε έναν άχρηστο σταθμάρχη. Οι εκλογές είναι κοντά. Τα φαντάσματα των νεαρών παιδιών θα πρέπει να είναι από πάνω μας όταν ρίχνουμε την ψήφο.

Αυτό είναι το ΦΕΚ για τις κηδείες δημοσία δαπάνη...



πηγη

Καkα μαvτατα Mιζoτακn...για τiς μαζιkές δoλoφοviες στα Τέμπn ! ! !



H Βουλευτής της Αργεντινής Maria Lujan Rey, ετοιμάζει παγκόσμιο κίνημα κατά της Ελλάδας για τις μαζικές δολοφονίες στα Τέμπη. Θα ζητήσει να ερευνηθούν, όχι μόνο οι αιτίες του εγκλήματος αλλά και οι ηθικοί αυτουργοί σε βάθος χρόνου . Για παράδειγμα όλοι οι πρώην Υπουργοί Μεταφορών της χώρας. 

Η ίδια το 2012 έχασε το γιο της με τον ίδιο ακριβώς τρόπο εγκλήματος και κατάφερε να μπουν φυλακή 21 ατομα.

Η ίδια οπως και ο αδελφός της τυγχάνει να διατηρούν φιλικές σχέσεις με αδελφό θύματος της δολοφονίας των Τεμπών.

Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες πως το παράδειγμα της θα ακολουθήσουν και Ελληνοκαναδοί συνάδελφοι της 

Γιώργος Σφακιανάκης

Πρoσεxε Στεφαvε...θα σε πυρoβoλnσoυv ξαvα ! ! !



Tι τους εκανες παλι ρε Στεφανε;

Σιγουρα θα σε αγαπησαν παραφορα....

Πηγη


Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Ξεπερvoύv τoυς 100 οι vεκρoi καi...το απoκρύπτoυv λυσσαλέα ! ! !

Ξεπερνούν τους 100 οι νεκροί, υπεράριθμα γεμάτο το τρένο με πάνω από 500 επιβάτες. Ιδού τα στοιχεία και οι λόγοι που το αποκρύπτουν λυσσαλέα...

 


Τα πραγματικά στοιχεία ,την πραγματική διάσταση της τραγωδίας δεν θα την πουν ποτέ για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε .Δεν θα μάθουμε ποτέ από τις Εθνικές τραγωδίες ! Οι αμαξοστοιχίες ETR470 διαθέτουν (9) εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και τέσσερα οικονομικής.....

Η νόμιμη χωρητικότητα προβλέπει δυνατότητα μεταφοράς 475 επιβατών. Κάθε αμαξοστοιχία όμως μπορεί να μεταφέρει πάνω από 600 επιβάτες . Κοινό μυστικό .

Η μαρτυρία , ¨Το εισιτήριο έλεγε βαγόνι 3, όμως, λόγω κόσμου, μετέφεραν άτομα στο βαγόνι 8 και έτσι έζησαν,¨ που καταθέτει η μητέρα της 21χρονης φοιτήτριας , δείχνει ότι στο επιβατικό τρένο του θανάτου , μετά τη στάση στην Λάρισα , βρισκόταν 360 άτομα τουλάχιστον , μόνο στα πρώτα 7 βαγόνια σε θέσεις . Εάν προστεθούν αυτοί που βρισκόντουσαν στα υπόλοιπα , συν τους όρθιος και όσους ¨καθόταν¨ στο πάτωμα , περνάμε τους 500 .

Σύμφωνα με πολλές ακόμα μαρτυρίες το τρένο ήταν ήδη γεμάτο κατά την αναχώρησή του .Κόπηκαν 351 εισιτήρια επίσημα αλλά επιβιβάστηκαν δεκάδες ακόμα χωρίς εισιτήριο, με πρόθεση να εκδώσουν μέσα στο τρένο. Στην Λάρισα αποβιβάστηκαν 70-80 όμως επιβιβάστηκαν περισσότεροι για Θεσσαλονίκη , γεγονός που προκύπτει από μαρτυρίες ότι τους προωθούσαν πλέον στα πίσω βαγόνια . Στο δρομολόγιο του θανάτου επέβαιναν και 10 μέλη προσωπικό

Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής αρχικά και κατά το κύριο ¨ξεκαθάρισμα¨, 214 επιβάτες μεταφέρθηκαν με 6 λεωφορεία σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα και 5 επιβάτες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Κατερίνης, εκ των οποίων 3 ήταν καλά στην υγεία τους και αποχώρησαν, ενώ 2, ελαφρά τραυματίες, Αυτό δείχνει ότι πίσω στην κόλαση έμειναν περισσότεροι από 280 ψυχές

Από αυτά τα 280 άτομα , 48 παρέμεινα για νοσηλεία αργότερα και 6 άτομα νοσηλεύονται σε ΜΕΘ σύνολο 54

Πόσοι από τους υπόλοιπους 246 είναι νεκροί , πόσοι δεν θα ταυτοποιηθούν ποτέ και πόσοι θα χαρακτηριστούν αγνοούμενοι ; Ποια είναι η διαφορά από το σύνολο των νεκρών που ανακοινώνεται επίσημα;

Είχε εκτός από φοιτητές και πολλούς αλλοδαπούς νόμιμους και ¨παράτυπους¨ , αφού είχε , το πιο φτηνό εισιτήριο που υπάρχει… για την κόλαση επί γης

.Σημ . Τα δεδομένα που παρατίθενται προέκυψαν και από μαρτυρίες για τον αριθμό των κενών θέσεων στην επιβατική αμαξοστοιχία


πηγη

Αυτoi εivαι οι εχθρoi μας κυpιε Mιζoτακn;



Σ αυτους κυρηξες πολεμο πουλημενε υπαλληλε;

Αυτους, δινεις οπλα στους ναζι, να τους σκοτωσουν;

Εχει ο καιρος γυρισματα ομως....

Ολα εδω πληρωνονται...

















































πηγη


Τi παiζει ρε παιδiα;



Aρχιζουν και ομολογουν....

Επισημα πλεον το λενε και τα καναλια.....

Ακουστε...

πηγη


Kατι ξεpει αυτoς, δεv εivαι τυxαioς...




Και....



πηγη


Δεν φταiει ο τσoμπαvnς Σταθμαρxnς, εσυ φταiς ρεμαλι, πoυ αρπαξες τiς μiζες...Ακoυ τi λεει η κoπελiτσα !





πηγη





Aγωγn για διαφυγovτα κέρδn απo τnv Ηellenιc Τraιn; Aλλο τιποτα;

Μιζοτακης ειναι αυτος...

Μην εκπλαγειτε αν τους αποζημειωσει....

Με μια μιζα ολα γινονται σημερα...



Την ώρα που ακόμη μετράνε τις σορούς από το τραγικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, με θύματα νέα παιδιά, οι Ιταλοί της “Hellenic Train” ετοιμάζονται να προσφύγουν στην Δικαιοσύνη κατά πάντων για διαφυγόντα κέρδη σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ναυτεμπορική».

Ενώ ακόμη   δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό και την ταυτότητα όσων έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα καθώς η Hellenic Train αδυνατεί να δώσει τον ακριβή αριθμό των επιβατών, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ιταλική εταιρεία προτίθεται να προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά πάντων για διαφυγόντα κέρδη!

Πλέον, αν και ο αριθμός όσων επέβαιναν στην αμαξοστοιχία με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη δεν έχει μεταβληθεί (παραμένει στους 354), σύμφωνα με όσα επικαλείται η Hellenic Train, είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαπιστωθούν τα ονόματα των επιβαινόντων στο τρένο.

Πάντως, πληροφορίες κάνουν λόγο για μεγαλύτερο αριθμό επιβατών. Αυτό καθιστά πλέον το έργο ταυτοποίησης των θυμάτων δυσκολότερο, ενώ η σύγχυση που έχει δημιουργηθεί με τις λίστες των επιβατών αυξάνεται.

Η εταιρεία δεν είχε κατάλογο επιβατών και αυτό γιατί τα εισιτήρια δεν ήταν ονομαστικά, όπως συμβαίνει στα αεροπλάνα.

Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι η Hellenic Train δεν είναι υποχρεωμένη να ονομαστικοποιήσει τα εισιτήρια.

Η πρώτη αγωγή από συγγενείς επιβατών στο μοιραίο τρένο, που συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία στην κοιλάδα των Τεμπών, είναι πάντως γεγονός.

Πρώτος ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δικηγόρος οικογένειας 42χρονου πολυτραυματία, κατήγγειλε ότι τα άτομα που ήταν μέσα στην αμαξοστοιχία ήταν πιθανότατα πολύ περισσότερα από 350, αφού μπήκαν και άνθρωποι χωρίς εισιτήριο.

Γι’ αυτό και, όπως είπε, η εταιρεία δεν έχει αναφέρει ακόμη ακριβή αριθμό.

«Ζητάμε την επικίνδυνη σωματική βλάβη που έχουμε υποστεί, γιατί έχουμε σπάσει πλευρά και στα μάτια του μέσα έχουν μπει γυαλιά και δεν μπορεί να κινηθεί, αλλά βάζουμε και την παράμετρο του ενδεχόμενου δόλου σε απόπειρα ανθρωποκτονίας», υπογράμμισε. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι Οργανισμοί αυτού του μεγέθους είθισται να είναι ασφαλισμένοι για τέτοια δυστυχήματα σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες.


πηγη

Αυτoi εivαι οι Σταθμάρxες, Μnxαvoδηγoi και Τεxviτες πoυ δεv εixαv δεi πoτέ τoυς τραιvo...

Ειχαν ενα μεγαλο προσον ομως....

Ηταν πιστα κομματοσκυλα...



Όταν λοιπον προχτές το βράδυ, μου έστειλαν αποφάσεις της ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ σχετικά με το ποιοί είναι οι εργαζόμενοι στα καίρια πόστα των τρένων, ομολογώ ότι θεώρησα ότι πρόκειται για FAKE NEWS και PHOTOSHOP. Οταν πέρασε η πρώτη μπόρα από την τραγικότητα του πολύνεκρου δυστυχήματος, κάθισα και τα ξανα είδα. Προκειμένου να διαπιστώσω, εάν οι φωτογραφίες των αποφάσεων που έλαβα, ήταν ακριβείς. Και έκανα μια αντιπαράθεση με τα στοιχεία που παρατίθενται στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Αναλογίστηκα λοιπόν κι εγώ, ποιός οδηγεί ένα τρένο κάθε φορά που μπαίνω στον συρμό για να πάω Θεσσαλονίκη; Ποιός μπορεί να είναι ο Σταθμάρχης σε μια κομβική γραμμή από την οποία περνάνε καθημερινά εκατοντάδες άνθρωποι; Και ποιοί μπορεί να είναι οι τεχνικοί που ελέγχουν το πολύπλοκο αυτό σύστημα;

Εχω κυριολεκτικά υποστεί ένα ΣΟΚ, από τον έλεγχο των αποφάσεων που είναι δημόσια αναρτημένες για όλα αυτά! 6 υπάλληλοι του υπουργείου Πολιτισμού μεταφέρονται με σχετική απόφαση το 2019, στον ΟΣΕ. Εκτός των 3 που χρίζονται υπάλληλοι τεχνικής υποστήριξης, άλλοι ΔΥΟ, χρίζοναι ως σταθμάρχες! Ενώ το εξοργιστικότερο όλων, είναι ότι ένας εξ αυτών, χρίζεται ως ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ!

Με απλά λόγια, 6 υπάλληλοι του υπουργείου πολιτισμού, μετατίθενται στον ΟΣΕ.

Στην Ομάδα σταθμού Παλαιοφαρσάλων στον Τομέα της Λάρισας. Που σημαίνει ότι, όταν εγώ κι εσείς πάρουμε ένα τρένο, πιθανότητα στο τμήμα της γραμμής αυτής, κάποιοι με Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να είναι οι τεχνίτες των γραμμών του τρένου που θα ταξιδεύουμε. Ενώ δύο απόφοιτοι Λυκείου να είναι οι Σταθμάρχες στα Παλαιοφάρσαλα! Και ένας απόφοιτος Λυκείου, να είναι ο οδηγός του τρένου!

Το χειρότερο δεν είναι ότι όλοι αυτοί είναι απόφοιτοι Λυκείου. Το χειρότερο είναι ότι η εργασιακή τους εμπειρία, ήταν μόνο σε θέματα του Υπουργείου Πολιτισμού. Καμία σχέση με τους σιδηρόδρομους δηλαδή. Και ξαφνικά τις 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019, όλοι αυτοί μετατίθενται σε αυτές τις καίριες θέσεις στον ΟΣΕ στα Παλαιοφάρσαλα!

Και σας ερωτώ, εάν γνωρίζατε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι, είναι υπεύθυνοι για την μεταφορά σας, για την μεταφορά των παιδιών σας και των εγγονών σας, θα μπαίνατε σε αυτό το τρένο να ταξιδέψετε;

Παραθέτω λοιπόν την παρακάτω πρόσφατη απόφαση που είναι αναρτημένη στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ, χωρίς φυσικά τα ονόματα των υπαλλήλων. Ποιός επιτρέπει σε ετούτη εδώ την χώρα, όλο αυτό το μπάχαλο; Ποιος δίνει το δικαίωμα σε κάποιους να μετατάσσουν υπαλλήλους από άσχετες υπηρεσίες, στους Ελληνικούς Σιδηροδρόμους;

Ορίστε λοιπόν: Σταθμάρχες Μηχανοδηγοί και Τεχνίτες που δεν είχαν δει ποτέ τους τρένο



Εάν νομίζετε ότι πρόκειται για μια μεμονωμένη περίπτωση, ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ.

Εάν επρόκειτο περί αυτού, δεν θα έγραφα ποτέ. Πρόκειται για ΚΑΘΕΣΤΩΣ! Εχω στα χέρια μου άλλες ΕΠΤΑ τέτοιες περιπτώσεις, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2019, που είναι ακριβώς ίδιες ή και χειρότερες. Μετατάξεις από το Υπουργείο Παιδείας, από Νοσοκομεία της χώρας, ακόμα και από φυλακές και σωφρονιστικά ιδρύματα, ανθρώπων με απολυτήρια Λυκείου, που μετατίθενται σε καίριες θέσεις του ΟΣΕ. Πάλι ως τεχνίτες και ως σταθμάρχες! Σε διάφορα σημεία της κεντρικής Ελλάδος.

Πόσες τέτοιες αποφάσεις θέλετε να δημοσιεύσω; Και το χειρότερο;

Πείτε μου ποιος από εσάς γνώριζε, όταν μπαίνει σε ένα τρένο, ότι το τιμόνι το κρατά ένας απόφοιτος λυκείου που λίγο πριν εργαζόταν στις Φυλακές, ή σε Νοσοκομείο ή σε γραφειοκρατικές θέσεις υπουργείων; Ποιος από εσάς γνώριζε, ότι Σταθμάρχες και Τεχνικοί, μπορεί να είναι κάποιοι που μέχρι και πριν μερικές εβδομάδες στην ζωή τους, δεν είχαν δει ποτέ τους, σιδηροδρομικό σταθμό;

Χωρίς να έχω τίποτα να χωρίσω με τους ανθρώπους αυτούς, αισθάνομαι ότι πρέπει να πώ μόνο τούτο: Δεν φταίνε μόνο οι υπάλληλοι του ΟΣΕ! Φταίνε όλοι αυτοί που υπέγραψαν τέτοιες αποφάσεις και στείλανε στον άλλο κόσμο 58 νέους από τον ανθό τούτης της χώρας. Να μπουν φυλακή και να μην ξαναβγούν ποτέ από εκεί μέσα! Ξέρετε γιατί; Γιατί όλο αυτό το δολοφονικό κατεστημένο που δημιούργησαν και μάλιστα στον κορμό της χώρας, το θεωρούν φυσιολογικό και νόμιμο!


Ηταv τσoμπαvnς καi εγιvε σταθμαρxnς με 3.500 ευpω μισθo, μεγαλυτεpo κι απ τoυ Aρxnγoυ Εvoπλων Δυvαμεωv...

Και μην μου πειτε, οτι δεν ηταν βυσματουχος και οτι δικαια εγινε σταθμαρχης και σκοτωσε τον κοσμο...

Δεν φταιει μονον αυτος....

Αλλα και ο πολιτικος που τον βολεψε...



Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις για τον σταθμάρχη της Λάρισας. Από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας, έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης.

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε νωρίτερα το Newsbomb.gr, στο πόστο του ως σταθμάρχης ήταν μόλις 5 ημέρες πριν την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο 59χρονος που αναλάμβανε καθημερινά ευθύνη για χιλιάδες ζωές τοποθετήθηκε στη θέση του σταθμάρχη, χωρίς προηγούμενη εμπειρία, με μισθό 3.500 ευρώ μεικτά.

Σύμφωνα με τους συναδέλφους του 59χρονου, η εκπαίδευσή του κράτησε περίπου έξι μήνες. Ωστόσο, δεν φαίνεται να είχε κάνει πρακτική επί του πεδίου με κάποιον να τον επιβλέπει. Αυτό, μάλιστα, θα ερευνήσει η Επιτροπή που συστάθηκε για το δυστύχημα.

Το ρεπορτάζ του MEGA, αναφέρει ότι ο σταθμάρχης «ρίχτηκε στα βαθιά» σε έναν επαρχιακό σταθμό, της Καλαμπάκας, από όπου όπως λένε οι συνάδελφοί του, περνάνε δυο τρένα τη μέρα. Η πρώτη του βάρδια ως σταθμάρχης Λάρισας, χωρίς άλλον να τον επιβλέπει, ήταν την Παρασκευή, πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.


πηγη

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)

Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι . . . (Η ομαδα μας στο facebook)
Το Ιστολογιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ... δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Αρχειοθήκη ιστολογίου