Σελίδες

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Σε τιvoς τσεπες πnγαν pε pεμαλια, τα 700 εκατ. που πρooρiζovταν για τo Eλληvικο σιδnρoδρoμικo δiκτυo;;;



Μέχρι και η New York Times κατηγορεί την εγκληματική κυβέρνηση Μητσοτάκη, η εφημερίδα που συνηθίζουν να λατρέυουν οι κομματικές κυνίδες της Νέας Δημορατίας. Το διήγημα  της συμμορίας Μητσοτάκη που προσπαθεί να αποφύγει τις ευθύνες, ρίχνοντας όλο το βάρος στον σταθμάρχη καταρρέει μέρα με την μέρα καθώς όλο και περισσότερες αποκαλύψεις έρχονται στο φώς.

Η New York Times με τίτλο «Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις: Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής ασφάλειας στην Ελλάδα καθυστέρησε για χρόνια», σε άρθρο της τονίζει τις καταγγελίες και τις συνεχείς προειδοποιήσεις που είχαν φτάσει στην κυβέρνηση, ενώ επισημαίνει ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας συγκαταλέγεται στα πιο επικίνδυνα παρά το γεγονός ότι έχει λάβει 700 εκατομμύρια για εκσυγχρονισμό!



Να σημειωθεί επίσης, ότι μόνο την τελευταία πενταετία έχουν διατεθεί 4 δισ.€ για τον υποτιθέμενο εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά κανείς δεν γνωρίζει που έχουν πάει και αυτά τα κονδύλια.

Όπως αναφέρει η ΕΕ «Οι ελληνικές αρχές έχουν παραμελήσει το κρίσιμο έργο της παρακολούθησης/επικαιροποίησης των διαδικασιών, όπως και του εξοπλισμού ασφαλείας σε όλο το δίκτυο.

Ο κ. Doppelbauer, από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δήλωσε ότι σαν οργανισμός έχει καλέσει τις χώρες μέλη να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους, αλλά δεν μπορεί να αναγκάσει τις εθνικές κυβερνήσεις να προβούν σε αλλαγές.

«Καταρτίσαμε ένα σχέδιο δράσης και ζητήσαμε από τις ελληνικές αρχές να υποβάλουν έκθεση σχετικά με το σχέδιο δράσης», δήλωσε. «Αλλά οι εξουσίες μας είναι περιορισμένες».

Η Επιτροπή κίνησε διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας τον Δεκέμβριο του 2020 και απέστειλε αιτιολογημένη γνώμη τον Δεκέμβριο του 2021. Δεδομένου ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να παραβιάζει την οδηγία, η Επιτροπή αποφάσισε τώρα να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


πηγη