Σελίδες

Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

Αυτα ζητα η Τουρκια απο την Ελλαδα...Και υπαρχουν <Ελληνες> που τα διαπραγματευονται ?

Αν ειναι δυνατον.....
Καποιοι πρεπει να καθισουν στο σκαμνι και μονο που σκεφτηκαν την διαπραγματαευση....
Εδω μιλαμε για Εσχατη Προδοσια....
Δειτε να φριξετε...


Ελάχιστες ημέρες πριν τις εκλογές, Ελλάδα και Τουρκία αποφάσισαν στην Άγκυρα την επιβεβαίωση της εφαρμογής του Μνημονίου Παπούλια –Γιλμάζ, αλλά οι αντιπροσωπείες δεν κατέληξαν σε τελικές συμφωνίες για τα υπόλοιπα κρίσιμα θέματα των διαπραγματεύσεων που είναι το cross-tell και τα DFS.

H ελληνική αντιπροσωπεία στη συνάντηση της Αγκύρας απέρριψε τις τουρκικές προτάσεις και στα δύο αυτά θέματα. Η συζήτηση θα επαναληφθεί στην επόμενη συνάντηση των δύο αντιπροσωπιών στο προσεχές διάστημα.

Αναλυτικότερα:
Για να εφαρμοστεί το cross-tell που αφορά στην αλληλοενημέρωση με χρήση ραντάρ μεταξύ του τουρκικού ΑΤΑ προς το ΑΤΑ Λάρισας για την κίνηση των αεροσκαφών πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει καθορισμένη ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ (ΑΡΑ), δηλαδή μια γεωγραφικά διαχωριστική γραμμή μεταξύ ΑΤΑ Ελλάδας και Τουρκίας, στην οποία θα γίνεται η μεταβίβαση των αεροπορικών ιχνών και ο έλεγχος των αεροσκαφών από το ένα ΑΤΑ στο άλλο.

Στις τωρινές διαπραγματεύσεις η Τουρκία εμμένει στις θέσεις της από το 2000 σε βάρος της Ελλάδας, τόσο σε Νατοϊκό όσο και σε διμερές επίπεδο ώστε να μην υπάρχει διαχωριστική γραμμή όπου να γίνεται η μεταβίβαση των αεροσκαφών από το ένα ΑΤΑ στο άλλο και η οποία θα διαχωρίζει την περιοχή ελέγχου και ευθύνης( ΑΡΑ) Ελλάδας – Τουρκίας.

Αντί για μια διαχωριστική γραμμή, η Τουρκία επιμένει να υπάρχουν δύο διαχωριστικές γραμμές 40 ν.μ. εκατέρωθεν του FIR Αθηνών, χωρίς όμως να γίνεται καμία αναφορά σε αυτό, όπως φαίνεται στο χάρτη.

Έτσι θα υπάρχει μια περιοχή 40 νμ εντός του Αιγαίου κατά μήκος δυτικά του FIR  Αθηνών που θα είναι ανεξέλεγκτη και στην οποία Ελλάδα – Τουρκία θα ενεργούν κατά βούληση ή σε συνδιαχείριση (κόκκινη γραμμή).

Μόνον η περιοχή 40 νμ δυτικά του FIR Αθηνών στο Αιγαίο είναι ανεξέλεγκτη και θα υπάρχει συνδιαχείριση Ελλάδας – Τουρκίας και τούτο διότι στα 40 νμ ανατολικά του FIR Αθηνών, δηλαδή εντός Τουρκίας δεν μπορεί να υπάρξει συνδιαχείριση καθόσον αποτελούν τουρκική κυριαρχία και δεν μπορεί να εισέλθει ελληνικό αεροσκάφος διότι θα κάνει παραβίαση τουρκικού εναερίου χώρου, δεδομένου ότι το FIR Αθηνών αποτελεί τα δυτικά σύνορα της Τουρκίας.

Αυτό συμβαίνει διότι η περιοχή 40 νμ δυτικά του FIR Αθηνών περιλαμβάνει και διεθνή εναέριο χώρο, ενώ 40 νμ ανατολικά του FIR δεν υπάρχει διεθνής εναέριος χώρος από την πλευρά της Τουρκίας.

Έτσι, π.χ ένα ελληνικό C-130 από την Αθήνα για Λέσβο (δείτε το χάρτη) μέχρι τα 40 νμ δυτικά του FIR Αθηνών θα ελέγχεται από την Ελλάδα και μετά θα πρέπει να μεταβιβάζεται στην Τουρκία και ταυτόχρονα να μπαίνει σε ανεξέλεγκτη περιοχή.

Δηλαδή για να πάνε ελληνικά αεροσκάφη στα νησιά Λήμνο, Σαμοθράκη, Λέσβο, Χίο, Σάμο, Ικαρία, Κω, Ρόδο, Καστελόριζο, κλπ (σ.σ.: δηλαδή νήσοι που αναφέρονται στις Συνθήκες Λωζάνης και Παρισίων) η Ελλάδα θα πρέπει να πάρει... βίζα από την Τουρκία.

Αντιθέτως μόνον τα τουρκικά αεροσκάφη θα μπορούν να πετάνε δυτικά του FIR Αθηνών (βλέπε χάρτη) διότι μόνον το Αιγαίο έχει διεθνή εναέριο χώρο, ενώ τα ελληνικά δεν μπορούν να πετάξουν ανατολικά του FIR Αθηνών διότι είναι τουρκική επικράτεια, όπως φαίνεται στο χάρτη.

Για μεγαλύτερη ακρίβεια σημειώνεται ότι ένα τουρκικό αεροσκάφος από τη BADIRMA (στο χάρτη  με κόκκινο χρώμα) θα μπορεί να εισέλθει στο ΔΕΧ του Αιγαίου, να πετάξει μέχρι 10 νμ από το Βόλο και μετά να γυρίσει πάλι στην Τουρκία.

Ενώ ένα ελληνικό αεροσκάφος από το Καστέλι (στο χάρτη με μπλε χρώμα) μπορεί να πετάει μονον μεχρι το FIR  Αθηνών/Κωνσταντινούπολης, διότι μετά υπάρχει μόνον τουρκική επικράτεια.

Σε καμία ΝΑΤΟϊκή χώρα δεν υπάρχει η διαδικασία που θέλει και προτείνει η Τουρκία, την οποία από το 2000 υποστηρίζει το ΝΑΤΟ σε βάρος της Ελλάδας.

Έτσι από το 2000 το ΓΕΑ αρνήθηκε ρητά την προσπάθεια του τότε  Αμερικανού διοικητή της Νότιας Πτέρυγας του ΝΑΤΟ, που μαζί με τον Τούρκο επιτελάρχη προσπάθησε να πείσει την ελληνική πλευρά να δεχθεί την τουρκική διαδικασία cross- tell παρουσιάζοντας τον σχετικό χάρτη





πηγη